poniedziałek, 25 stycznia 2021

Informacyjnie

Edit: Rozmawiałam z Rabarbarą, która zamówi kwiaty dla Ewy niezależnie od formy pogrzebu. 

Basiu, bardzo Ci dziękuję. Wiem, że zrobisz to z czułością.

Kurki niefejsbukowe!
Większością głosów ustaliłyśmy wczoraj, że pożegnamy Ewę przepięknym bukietem - tylko tyle możemy zrobić. Zrzucamy się po 15 zł i kaskę ślemy na konto Teresy Orki.
(Dziękuję Tereniu!). Numer konta przesłałam Wam mailem. Mogło się zdarzyć, że kogoś przeoczyłam, o co nietrudno. W takim wypadku proszę o szturchnięcie mailem pod adresem: 3babyzwozu@gmail.com
Zobaczymy ile zbierzemy pieniążków. Kupimy piękny bukiet, a jeśli coś zostanie, przekażemy to Gosiance, dla kotów ZMD.
Jak technicznie to zrobimy (bukiet), jeszcze nie wiemy, musimy czekać. Może za pośrednictwem V., przyjaciółki Ewy lub Rabarbary - to zależy głównie od nich, ale też od tego, jaki będzie pogrzeb i jaka będzie wola Rodziny.
Na razie nic nie wiemy, ale kto może, niechaj śle kaskę na konto Orki, która przeleje całość tam, gdzie będzie trzeba. Bukiet dla Ewuni będzie piękny niezależnie od sytuacji.

91 komentarzy:

  1. Dziękuje za wiadomość na @
    Przelałam pieniądze na konto Orki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ode mnie też za chwilę poleci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to możliwe?? Ostatni wpis na na Jej blogu/odpowiedż/ jest z dnia 17 stycznia. Na co chorowała? Pisywałyśmy ze sobą od trzech lat, ale tak bardziej ogólnie. Mieszkałyśmy w Krakowie dosć blisko siebie, ale nigdy nie spotkałyśmy się.Napiszczie mi,Dziewczyny coś więcej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liiivia, nie wiem czy Rodzina chciałaby, aby o tym pisać. Zdiagnozowano nowotwór, rozwinął się bardzo szybko.

      Usuń
    2. Dziękuję .Jest mi bardzo smutno.

      Usuń
  4. Agniecha wzruszająco pięknie pożegnała Ewę......

    Piszę tu bo u Agniechy zjada mi komentarz, dlaczego ?

    Rabarbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem! Pójdę sprawdzić!

      Usuń
    2. Mam w ustawieniach, że wszyscy mogą komentować, więc nie rozumiem. Przecież kiedyś pisałaś u mnie bez problemów.

      Usuń
  5. A jak się tajnego numeru nie posiada, a chciałoby się to....?
    Gdyby szanowna Prezes Kura albo Właścicielka skarbonki zechciała mi na @ psa w swetrze numer podesłać, to byłabym wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam cichaczem potwierdzić -poszło To ja Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Numer konta mi dajcie, Dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszło.
    Choć tyle.
    Bo z Rabarbarą na Bolesławiec nie dojechały...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyslalam przelewem pocztowym, Danuta Hahn-Mendoza to ja Grazyna Wenezuelska

    OdpowiedzUsuń
  10. Wczoraj. Hano, dzięki raz jeszcze💜

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogrzeb naszej Ewy będzie w piątek, 29.01. o godz. 13.40.

    Rabarbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy Rabarbaro ♥️♥️♥️

      Usuń
    2. Pogrzeb mojej mamy odbył się 29 grudnia o godzinie 13.00 to równy miesiąc

      Usuń
    3. Nasza Ewa...
      Od paru lat w zasadzie nie bywałam na blogach. Sporo się działo u mnie, ale i nie działo. Ciągle się dzieje. Ogarniam się, odbudowuję zawodowo. A właściwie buduję się po nowemu.
      Czasem zerknęłam na Rzony Stefana, coś skrobnęłam (z rzadka - częściej tylko podczytywałam); gdzieś tam mi przemknęły informacje, że Ewunia ma kłopoty ze zdrowiem, więc coś tam wiedziałam. Ale słowa "nie czekajcie na Ewę" były jak cięcie. To trzecie odejście kogoś... wirtualnego. Trzecie silne ukłucie. Najpierw Małgosia Trembilska, potem Magda Szozda, teraz Ewa. Wszystkie znane mi tylko z sieci, a każda z nich miała w sobie coś, co powodowało, że chciałam spotkać je osobiście. I nie wyszło. :(
      Żal. I kłucie pod powiekami.

      Usuń
    4. Rabarbaro, ciut lżej z myślą, że pożegnasz od nas Ewunię. Ale po kątach jakoś tak się popłakuje, bo żal wielki...

      Usuń
    5. JolkoM, dam Ci więc dobrą radę, jak chcesz kogoś poznać, to nie czekaj.
      I znowu mi się smutno zrobiło...

      Usuń
  12. Bedziemy myslec o Niej i Rodzinie. Czyli wiadomo, gdzie slac kwiaty. czy nieortodoksyjnie na kwiatach ebdzie napis, ze to z Kurnika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty od nas wszystkich ja zamawiam jutro, napis że od Kurnika będzie, nie będę słać tylko będę na pogrzebie. Jak już będę miała wiązankę to zrobię zdjęcie i poślę Hanie.
      Rabarbara

      Usuń
    2. Ja Corce Ewy - Basi leciutko i pozbieznie wytlumaczylam, co to Kurnik i ze Kury sa wyjatkowe, zeby sie nie zdziwili.

      Usuń
    3. Tam, gdzie sie nie chcesz zapisac.

      Usuń
  13. Rabarbaro, z pełnym zaufaniem i wdzięcznością oddajemy kwiaty dla Ewuni w Twoje ręce. Skocz do maila.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajrzałam i do tej chwili jestem jak po zderzeniu z pociągiem. Cały czas miałam nadzieję na jakieś światełko w tunelu. Zrzutkę wysłałam. Kondolencje dla Rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba zdążyłam? O piętnastej z minutami pooszłooo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszyscy zdążą, spokojnie. I dziękuję za Wasz odzew.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rabarbara, a na którym cmentarzu pogrzeb? Chciałabym przyjść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hana poda Ci mojego emaila, napiszę. Albo nr mojego telefonu, jeśli wolisz. Może nawet lepiej tel. Pisz do Hany na 3baby
      Rabarbara

      Usuń
    2. Dziękuję.Napisałam i juz wszystko wiem.

      Usuń
  18. Chce tylko powiedziec, ze Kurnik ma juz ponad 2 MILIONY wyswietlen. To jest cos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby tak złotóweczka za każde wyświetlenie, to Hana byłaby dzisiaj milionerka ;)

      Usuń
    2. I wtedy to dopiero byłoby coś ;) !

      Usuń
    3. Dokładnie - bo połowa dla Miki.:-)

      Usuń
    4. No to jazda, Kurki! Po złotówce za pierwszy milion, po 2 złote za drugi!

      Usuń
    5. Fiu,fiu,z grubsza prawie 800 wejść dziennie (przy siedmiu pełnych latach).Nawet licząc po 10 gr za wejście można się dorobić.

      Usuń
    6. No naprawdę, mogłybyście po te 10 groszy odżałować.

      Usuń
    7. Opakowana, skan oka,odcisk palca.Bo bileter chciałby swoją dolę,etat,zus..

      Usuń
  19. Ja nadal nie mogę się pogodzić z odejściem Ewy i ciągle mam ja przed oczami w czasie naszego ostatniego spotkania, trzy tygodnie temu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubiła pokazywać sowich obecnych zdjęć, więc zapamietałam ja z jednego, gdzie miała założoną woalkę.

    OdpowiedzUsuń
  21. A pamietacie oba ślubne zdjecia Ewy? Taka dziewuszka śliczna. (http://dzikakurawpastelowym.blogspot.com/2015/10/slubny-czwarty-i-ostatni.html).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w sumie bardzo wesoły post.

      Usuń
    2. Boszsz, az musialam caly post, wszystkie zdjecia tez ogladac...

      Usuń
    3. Ja tyż. Śmiałam się do rozpuku.

      Usuń
  22. Dzien dobry, ciut bialo rankiem, teraz mokro, buro i ponuro,niby mzawka, wietrzę mieszkanie, piję kawę i czekam na 12 żeby wyjść z domu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zasypało mnie na biało, ma spaść 20 cm śniegu dzisiaj, -4, a tu wyjść trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bacha, miało padać u Ciebie, a nie u mnie, ale białe leci z nieba prawie bez przerwy. Ja się tak nie bawię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardzo Cię przysypało, u mnie nie nadążaja odśnieżać.

      Usuń
    2. A u nas wlasnie jest 11 stopni.

      Usuń
  25. U nas nic nie pada,szaro caly dzien.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny był dzień, słoneczny i biały. Nachodziłam się i teraz nie wiem, co zrobić z nogami, tak bolą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezowo,wymocz w wodzie z solą.Pomasuj, wysmaruj jakimś kremem . Masz madnez w proszku, bo ja wlasnie moczę stopy w wodzie z dodstkiem msgnezu.

      Usuń
  27. Się zagapiłam i cały czas wisiałam jeszcze na starym poście:(( Ale kasę wysłałam na czas. Czy pogrzeb na Rakowickim czy gdzie indziej? Tak mi przyszło do głowy, żeby o 13.40 juto zapalić Ewie świeczkę... Może jakby kto mógł o tej porze to też? Smutno mi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Smutno mi bardzo. Zapalę świeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też zapalę świeczkę dla Ewy.

    OdpowiedzUsuń