poniedziałek, 7 stycznia 2019

Zapchajpost

Tak, Nupkowa, w zasadzie posiadam kryzys twórczy. Znów zagdakałyście wybieg ze szczętem i z prędkością światła. Po pięciu latach twórczego znoju powinnam być na to przygotowana, a jednak ciągle mnie ten fakt zaskakuje.
Jako się rzekło, mam kryzys twórczy i od czasu do czasu mogę chyba zaserwować Wam zapchajpost. Oto jest!
Taką miskę pomalowałam na Bazarek ZMD, który już za chwilę. Miejcie to na uwadze - nawet gdyby miska zupełnie nie przypadła Wam do gustu, co jest mało prawdopodobne, hrehrehre, to zawsze można podbić cenę - prawdaż? Miska jest drewniana, pomalowana farbami kredowymi i zabezpieczona woskiem. Do serwowania surówki z sosem się nie nadaje. Należy ją postawić w eksponowanym miejscu i podziwiać, ewentualnie można trzymać w niej krówki lub raczki. Miska nazywa się "Książę bez Majtek" (wiecie, coś jak Jan bez Ziemi, czy Berta z Wielką Stopą - serio, była taka królowa we wczesnej historii Francji):



Wspomniałam, że wydałam wczoraj w klamociarni w pobliżu willi Curiosa pięć złotych? Na to wydałam:
Szkiełko takie, do kompletu na parapecie

Półkura, do powieszenia na ścianie
Czy wiecie co to jest? To jest kłąb szaliczków z lumpeksu za całe 4 złote. Mam na nie pomysł, ale nie puszczę farby. Przyjdzie na nie czas:

Dobranoc mówi Wam kto?
PS. Na zewnątrz bez protestu i na własnych nóżkach wychodzi tylko w dzień. Wieczorem muszę wynosić.

259 komentarzy:

  1. Druga. Bardzo fajny zapchajpost.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie to post prezentujący rękodzieło, więc zupełnie jak najbardziej pełnowartościowy!!!

      Usuń
    2. Marija, popodziwiajo, powzdychajo z zachwytu i pffff... o czym tu nawijać?

      Usuń
    3. Niech wymyślajo trzy życzenia do żabki, to przy okazji będzie tak apropo Nowego Roku :)

      Usuń
    4. Hehehehe ta żabka to mi się pomyliła z temi rybkami bo to do nich życzenia ;) Dla żabki można wymyślić jakieś wyznania miłosna wszak to zaczarowany książę :)

      Usuń
    5. moze sie okazac ksiezniczka i co dalej?

      Usuń
  2. Miska cud mniut malina!!! Do podziwiana akuratna jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Opakowana, nie chcę Cię dołować, ale Lilka twierdzi, że to najgorsze miejsce.

      Usuń
  4. Szaliczki pewnie będą pełnić zaszczytną dekoracyjną rolę w willi Curioza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marija, bingo! Ale jaką, nie powiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beda kuchniom....alibo lazienkom. bo chyba nie kotarom....

      Usuń
    2. Kotara jest zbyt oczywista.

      Usuń
    3. Dlatego napisalam, ze chyba nie kotarom...moze abazurkiem badz siatkom na motyle poszewkom na podusie albo koszem na brudy.

      Usuń
    4. Opakowana, wszystkim naraz!

      Usuń
    5. Zbudujesz z nich garaż?

      Usuń
    6. NAD villa C. bo podobnize mniejsca ni mo wokol. nie wierze, choc do drzewa moznaby oprzymocowac i opuszczac na glebe jak trza. pilota tylko trzeba zmajstrowac!

      Usuń
  6. Ja nawrocona od Krasnali jestem, wiec nieco wymiedlona...plus piate pietro w starej kamienicy bez windy.

    Garde - wstecznie trzymam kciuki.

    Cos mi sie pomyslalo o samotnosci i zdradzie, ze chyba zdradzona osoba moze sobie dac rade i zostac w zwiazku, ale na pewno czuje sie wtedy bardzo samotnie, bo nie jest juz czescia jakiegos aksjomatu...

    drzewienna miska jest SUPER! pewnie przegapie licytacje...jak zwykle, hrehrherh. od szaliczkow mi sie zawrocilo we lbie.

    R. Valentino cudny jak zwykle. takze samo niebieskie elementy.

    tu zimno, jakies minus 7, wcale niefajnie jak trza jechac gdziejsik - musialam do tzzw miasta jechac i slubny mowi - wroc szybko, zanim zacznie chrupac na drodze...

    wracam do bycia w melancholijnym nastroju no bo tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysia, a Twój ślubny mówi po polsku?

      Usuń
    2. Opakowana, melancholia jest fajna tylko o zachodzie nad morzem z ukochanym u boku. A tak to nie. Tęskno Ci do Krasnali, co?

      Usuń
    3. Lidia - nie mowi - doslownie bylo - be back before it's crunchy ;)))

      Hana - bardzo, ale ogolnie tez. A Krasnale sa bardzo kochane i mowia piekna mieszanka ang-niem. cudna! perpetuum mobile x 2, traba powietrzna to przy nich nic!
      Trzymajta Kurki kciuki za mlodsze dziecko - w piatek dostaja klucze do domu....sa na etapie 42go wielkiego pudla kartonowego, zostal jeden widelec, dwa talerze, dwie pary gaci/skarpetek/leggingsow, po jednej kurtce i dziecku sie zamarzylo, zeby zobaczyc PODLOGE, bo od jakiegos czasu juz nie widac...jeszcze im agencja nasyla ludzi, co chca wynajmowac po nich i chca mieszkanie ogladac....w zasadzie jest to dziura w moscie. Kciuki potrzebne, zeby nie padli i zeby poszlo gladziutko. od piatku. z mieszkania maja sie definitywnie wyniesc 16go.

      Usuń
    4. Uwielbiam przeprowadzki! Ten syf wszedzie! Te gacie na samym dnie! Te zagubione klucze/pudla/telefony/sprzety! To potluczone szklo! I ciekawscy sasiedzi! A potezm zyli dlugo i szczesliwie...

      Usuń
    5. Nupkowa, podczas przeprowadzki bez śladu przepadły mi ukochane czarne prawie-bryczesy i takaż bluza. Czarna znaczy i ukochana.

      Usuń
    6. Opakowana, co tam przeprowadzka dla młodych ludzi! Ja się zebrałam sama i to w kilka dni i tylko z 15 minut szukałam kluczyków od auta, a Frodo w tym czasie chciał z onego wyleźć przez rurę wydechową.

      Usuń
    7. Rozumiem. Łączę sie w bolu... no coz. zawsze to moze byc impuls by wybrac sie na kolejne zakupy:P

      Usuń
    8. Mialas widac Hano potezna motywacje... nie znam jej, choc moge sie domyslac:/ jak czlowiek musi to dziala i nie patrzy za siebie:/

      Usuń
    9. Hano a nie sprezentowałaś owych bryczesów jakiejś konnej Kurze?Coś mi tak dzwoni,że miałaś coś takiego w planie ale to może nie w tym kościele dzwoni.

      Usuń
    10. W sumie na wiekszosc pakowania jest Coreczka, bo zieciu zarabiac musi, do huty i z huty trzeba dojezdac, czyli jest umiedlony w domu miedzy 6 a 7 wiecz. Jak sie zabral za pakowanie to popakowal troche ciuchow wyjetych z szafy jak leci, na to poduszka, na to ksiazki na to wiecej ciuchow. Dziecko go zrugalo, ze poduszki PRZECIEZ potrzebne do pakowania porcelany czyli wsjego tlukacego.

      Nupkowa - nie ma tam stlucze sie szklo, Dziecko przejszlo trałme, jak sie wynosila z London town - zjaomy z wanem i pomagal...nie zabezpieczyl pewnych pudel, choc byly oznaczone, i wzial jeden zakret bardzo ostro. dziecko siedzialo z tylu i pilnowalo dobytku, bo van nie byl pelen, a ten bez ostrzezenia JAK skrecil, tak towar polecial na dziecko i na podloge i dziad wytlukl dziecku bardzo fajne rzeczy. no takie nie do odkupienia (m.in mamine skorupy...i sliczne szklo zdaje sie). wiec nie nie nie, mowimy NIE tluczeniu. a to, ze gacie sa na dnie pudla to juz dawno wiadomo - w tej chwili najczesciej uzywanym sprzetem domowym jest chyba pralka na pol wsadu a jedza gotowce, wiec - bec wywalaja nakrycie...moze i maja plastikowe widelce, czego im zycze. W sobote juz beda miec czesc klamotow i przyjdzie zamowione loze, wiec choc spac moga na czystym i swiezym i nie kartonowym ;)

      p.s. kluczykow do samochodu nie musza szukac, hrehrhrh a klucze od domu to chyba na sznurku na szyi sa... DO TEGO, ale to wina Coreczki...zakupila dla mnie na facebook marketplace 4 krzesla wiklinowe...ona mi podsuwa oferty - moje ulubione to Lloyds loom styl i teraz mam 4 krzesla...JESZCZE sie nie zastanowilam, CO powiem slubnemu jak mnie zapyta "po co"...chwilowo beda staly u dzieci na werandzie, a ja cichcem bede przewozic po jednym do jednego badz drugiego domu. ale 2 dychy angielskie za 4 krzesla...to nawet Prezesowa by sie polasila chyba, bo sa ciekawe - dwa klasyczne, dwa zupelnie nie.

      Usuń
  7. Opakowana; bardzo mi sie spodobało "chrupanie na drodze".

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle dobra za jedyne 4 złotych??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, Lidka, dzisiaj w jednym lumpku wszystko było po 10 zeta za kilo.

      Usuń
  9. Krysiu dzięki, są cały czas potrzebne, dopóki się sprawa nie zakończy. Ile to potrwa, tego nie wie nikt.
    Ja sobie siedzę i odstresowuję się przy drutach, świniaki się obżerają, chyba na zapas, a za oknem -15 ledwo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie artystyczne zapchajposty ;)
    Dzisiaj dotarła do mnie wygrana skrzyneczka od Hany, z tego konkursu, co się okazało, ze to bon na zakupy w Leroju Hanuś, piękne dzieki ♥
    jutro wrzucę ją u siebie na blogu, ale odradzam do mnie przychodzić, bo Was zgryzota weźmie, żeście nie wygraliśta !
    Cudna jest, a Hana mogłaby takie popełniac w celach zarobkowych, mówię Wam!!
    No i dwa bonusy były w tej szkatułce.

    Co do apaszek, to obstawiam, że będą zdobić buduar Hany, taki baldachim z niego będzie, albo coś jak zasłony na przy łożu w Curiozie ;) Zgadłam, Hano ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sonic, trochę zgadłaś, ale tylko trochę:)

      Usuń
    2. Sonic, cele zarobkowe to w rękodziele przechlapane. Za dychu może by kto kupił. A za dychu to ja wolę kogoś obdarować, żeby się cieszył.

      Usuń
  11. Garde, u nas coś +3. Teraz może koło zera. Nie wiem, bo Wałek zbił termometr.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie udzielam się ostatnio w Kurniku, bo mam łeb zajęty innymi myślami, ale podczytuję Was.
    Miseczka fajna, Wałecek kochaniutki, a jak braknie Ci szaliczków, to powiedz tylko, doślę Ci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Bezowa, szaliczków u nas dostatek. A jak zabraknie, w lumpku są tak tanie, że przesyłka wyjdzie drożej.

      Usuń
  13. Sonic; myślę, że nia ma co zgadywać, bo Hana jeszcze ze 100 razy zmieni koncepcję. Niestałą Ona ci jest.

    OdpowiedzUsuń
  14. Marta, stałość to nuuuuuudy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hana, ale i poczucie bezpieczeństwa

    OdpowiedzUsuń
  16. Marta, masz rację, Hana jest niestała, co już wiemy zwłaszcza w kwestii facetów ;) co rusz nowy, a ona żadnego nie chce, zwłaszcza ten ostatni, Hiszpan, wydawał się być bardzo sensowny , ech Hano, Ty się zastanów nad tym przystojniakiem!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, już pamiętam! No tak, skleroza..

      Usuń
    2. no tak, jak zwykle dałam ciała ;)
      Francuz, nie Hiszpan, mogło mi się pomylić zważywszy na urodę
      ech

      Usuń
    3. Sonic!!! Ciiiiiii!!!

      Usuń
    4. Ktoren Francuz, bo ja wyraznie cus przechrapalam...

      Usuń
    5. Sorry, osobiście mam uraz do brunetów. Nie dziwię się, że Hana mu się nie rzuca na szyję. Przynajmniej nie od razu :P

      Usuń
    6. Krysiu, ten co kupił obrazy !

      Usuń
    7. Tempo, a ja wręcz na przeciwko, uwielbiam brunetów, zwłaszcza o niebieskich oczach :)
      Chyba zacznę malować ;)))

      Usuń
    8. Sonic, a widziałaś u mnie ciasteczko nr 2?

      Usuń
    9. kurczę, nie !!!! lecę !

      Usuń
    10. Aaaaa, ten. To trzeba bylo od razu mowic! dobra, to juz nic nie mowie.

      Usuń
    11. Sonic, tylko, że on nie ma niebieskich oczu! Ale założę się, że mu wybaczysz :D

      Usuń
    12. mozna założyć szkła kontaktowe temu ciastku :P
      no trudno, a poza tym, to już pisałam, że się zamknęłam w sobie na facetów

      Usuń
    13. lepiej sobie to ciastko zobacz, to się otworzysz raz raz :D

      Usuń
    14. To Hana zamiast wstawic zdjecia Francuza-Hiszpana wstawila nam zdjecia Ksiecia Bez Majtek?!!! Jestem oburzona!!! Domagam sie Hiszpana bez majtek!!!

      Usuń
    15. No tak, wystarczy czegoś nie przeczytać i już się dzieje... Jak nie somsiad, to Hiszpan, czy tam Francuz. Chyba Francuz lepszy, bo Hana się z nim dogada, z Hiszpanem byłoby trudniej, chociaż dla chcącego....

      Usuń
    16. Nupkowa, na widok Francuza kobiety same ściągają majtki- przez głowę :P

      Usuń
    17. Tempo, ciasteczko nr 1 też smakowite :P

      Usuń
    18. Lidka, jak człek pała (uczuciem), to i przeszkód lingwistycznych nie ma! Wujek google pomoże! Historia zna (nie) takie przypadki, hrehre!

      Usuń
    19. Ja tam od jakiegoś czasu wolę Chorwatów, choć bruneci.

      Usuń
    20. Grunt, ze jest ruch w interesie! Stolarzyna byl bez perspektyw! Francuz... hmm... teraz tam jakies protesty sa to moze niekoniecznie? Hiszpan lepszy, klimat tez cieplejszy. Jakby budowa villi sie przeciagala to mozna jechac do Hiszpana na wakacje! I przy okazji kolezanki zapraszac:P

      Usuń
    21. Hana, posikałam się :PPPPPP
      no tak, jak człek pała to ma wujka , tylko :P

      Usuń
    22. Sonic, Ty się tak nie zamykaj, bo jak Cię który roztworzy, to nie będzie co zbierać!

      Usuń
    23. Nupkowa, jak interes młody to i ruch jest :P

      Usuń
    24. Na migi przeciez sie dogadaja! Ilez to potrzeba migania, zeby pojechac do Hiszpana i sciagnac do niego tlum kolezanek?!! Zachwycony bedzie, ze Polki przyjechaly!!! Sprosi kolegow i beda podziwiali!

      Usuń
    25. Na dodatek Hiszpan ma mlody interes?!!! i Ty nic Hano dotad nie pisalas?!!

      Usuń
    26. Hana, masz rację z tym wujkiem i interesem hahaha.... Wszystko ładnie pasuje wtedy, do siebie 😂😂😂
      Hiszpan - faktycznie lepszy, bo cieplej tam jest...Francja to ewentualnie południe, ale znowu niebezpiecznie może być... Nie, nie, trzeba horyzonty poszerzać.

      Usuń
    27. Sonicu: nie wiem jaki jest ten Zabojad, ale ja bym go najpierw obejrzala bez majtek! A najlepiej obu bez majtek, i moglybysmy glosowac, ktory lepszy dla Hany?

      Usuń
    28. O to to, popieram w całej rozciągłości!

      Usuń
    29. Lidko:i jeszcze Wujka z interesem! Wszystkich trzech panow poprosze i bedziemy glosowac! Zwyciezca zostanie Kogutem:D

      Usuń
    30. Zaraz zaraz, Nupkowa, nie tak szybko! Po pierwsze, kolejka do nominacji na Koguta jest dłuższa, po drugie, trza sobie na nią zasłużyć nie tylko wyglądem.

      Usuń
    31. Tempo: nie znam zadnego Chorwata. Ale jak bedzie Hiszpan z interesem, Francuz (bez interesu?) i Wujek z gugla, to i dla Chorwata miejsce znajdziemy:) Mnie sie podobaja (z urody) Wlosi np.

      Usuń
    32. Tempo: totez poszerzam ciagle eliminacje:) zeby bylo z kogo wybierac, tylko jakos nie moge doliczyc sie tych z interesem i tych bez:D

      Usuń
    33. No najpierw musza sie zaprezentowac bez majtek. Wszyscy. Potem moga pokazac swoje interesy... a potem przyjdzie kolej na wieksze wyzwania, jak ogarniemy podstawy. Przeciez nie wybierzemy Hanie Chorwata bez interesu, prawda?!

      Usuń
    34. Nupkowa, mam nadzieję, że żaden z kandydatów nie jest BEZinteresowny.

      Usuń
    35. Ja tam uwazam, ze te wszystkie wujki z lub bez interesow, Hiszpano-Francuszi to tego...ja bym wolala ich zobaczyc najpierw w majtkach. Jak ma obwisle szare gacie, albo obcisle slipy w stylustringi (vide Peter Stringfellow na plazy...raz zobaczone juz nie odzobaczone...) z kaczorem Donaldem na froncie, to nawet jakby bez majtek prezentowal sie jak ta lala, to jednak majtki swiadcza o kulturze, obyciu i sawuarwiwrze i bontonie i kindersztubie, co nie|? No i wazne, z e obrazy zanabyl. myslicie, ze mozna podrywac na obrazy?

      Poza tym to prywatny wujek/Francuz/Hiszpan/Chorwat/(ja bym jeszcze Wlocha dodala, ale dla rozrywki badz handelku, bo tym to dopiero nie mozna wierzyc w nic!/interes Prezesowej i zadnej mi tu presji nie wywierac.!!! No!!!

      Usuń
    36. Omatkoicórko, wszystko poplątałyście. Nie Hiszpan ino Francuz, mnie wystarczy Francja, upałów nie lubię. I język jakiś bardziej dostępny. Co do grupowych wyjazdów zaczniemy od willi C. żeby stopniowo oswajać delikwenta ze stadkiem Kur.
      No i na obrazy MOŻNA mieć branie. Mnie się udało:)))

      Usuń
    37. TG, wolę kandydata BEZinteresownego niż wyBITNEGO.

      Usuń
    38. Hano: a gdzie pozostali??? Sam Zabojad zostal????

      Opakowano: jakie tam szare majty! Wg mnie najpierw trzeba obejrzec bez, bo jak sie okaze, ze tam nic nie ma? Albo inna plec? Potem ew. mozna zrobic eliminacje polfinalu w majtach/slipkach i bokserkach, niech panowie ujawnia sie z gustami, no i jeszcze okaza interesy, bo na co Hanie chlop bez interesu??? A potem bedziemy egzaminowac z zawartosci mozgu w mozgu:) zeby i kumaty jakis chlop sie nadarzyl, a nie tylko z interesem:D Cos tam po drodze jeszcze sie wymysli... w koncu Kur u nas dostatek i kazda moze egzaminowac przyszlego Koguta!

      Usuń
    39. Nupkowa, to się nie uuuda. Za bardzo obostrzyłaś kryteria. Interesa, gustowne majtasy, kumatość, nieno, w życiu!

      Usuń
  17. No, takie zapchajposty to ja uwielbiam, choć mnie wkurzają. Bo się we mnie żądza posiadania budzi, a nie ma szansy na jej zaspokojenie. Posiadania wszystkiego po kolei, co nam dziś tu pokazujesz, włącznie z Walentino! I w ogóle, ale to w ogóle nie rozumiem Twoich słów: "i pffff... o czym tu nawijać?" Co Ty, Kur nie znasz?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TG, pfff... to była prowokacja!
      Nad wszystkim innym mogę się zastanowić, ale Walentino nie dom!

      Usuń
  18. Przyszłam powiedzieć dobranoc, już zdążyłyście nagdakać sporo, widać same zachwyty nad miseczką nie wystarczyły. Szkło i kurka bardzo ładne. U nas lumpeksy bardzo podrożały i rzadko można trafić tanio na coś fajnego.
    Dzień miałam niezbyt, bo buty mnie uwierały i na spacer nie poszłam, a słońce właśnie zaświeciło. Potem miałam dyżur, zapomniałam komórki, musiałam wrócić, bo budzika nie mam a jutro skoro świt na dyżur.
    Śpiąca jestem i coś mi zimno. Mróz taki sobie, tylko -5, pewnie rano będzie więcej i smog się pojawi.
    To już wygdakałam wszystko, dobrej nocy życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrej nocy, Ewuś
      u nas ciepło było cały dzięń, a teraz pruszy to białe g., byle do wiosny, byle do wiosny !

      Usuń
    2. Sonic, za miesiąc można wypatrywać pierwszych bocianów!

      Usuń
    3. Hana, już za miesiąc? Dobrze policzyłaś?

      Usuń
    4. I jeszcze jakies krypto-ciaze zapowiadaja!

      Usuń
    5. O bobrze, Nupkowa, kto zaszedł???

      Usuń
    6. wychodzi, ze ponoć ja przy nadziei będe juz w lutym, tak ponoć bociamy ćwierkają, te co przyleco, ale ja nic o tym nie wiem, dowiem sie w lutym jak już zaciążę, Hano :P

      Usuń
    7. Hano: Ty mnie pytasz?!!! Toc pisalas, ze bociany beda w lutym!

      Usuń
    8. Sonic, niepokalane będzie?

      Usuń
  19. Jakaz to niemoc tfurcza, skoro powstal Ksiaze i do tego bez majtek!?

    Rozumiem, ze tematyka poprzedniego posta utwierdzila Hane w decyzji, by pozostal goly?

    Obstawiam firanki lub zaslonki jakies z tych chustek, albo material do wiazania i kneblowania gosci:D gdyby w nadmiarze sie pojawiali...

    Mialo nie byc zimy, a styczen cieply. Patrzac po prognozach to codziennie bedzie inaczej. Jutro +2, za to za 2 dni -10 w nocy. Pocieszam sie, ze juz 7.01, to zaraz marzec bedzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moze hamaki dla kktkow u wezglowia loza haninego....

      Usuń
    2. O, Widzisz! Hamaki dla kocisków! To jest myśl!

      Usuń
    3. A moze hamak dla Hany?!

      Usuń
    4. E, nie, Nupkowa, z hamaka ciężko się wygrzebać. Mam fajna huśtawkę.

      Usuń
    5. Widzę.. widzę wyraźnie.. adin, dwa, tri.. taak, to one.. powiewają na wietrze.. nie, to okno! Powiewają na oknie!

      Usuń
    6. Moze pirackie flage se Prezesowa zawiesi....
      nie cierpie hamakow - jakos wleze, ale wyjsc sie nie da. slubny siada, jedna noga w ta strone, druga w druga, podnosi sie i juz, ja tam nie dosiegnelabym gleby.... ale za to mam taki fotelik na sznurku. na razie szukam silnego stropu.

      Usuń
    7. Opakowano: to Ty karzelkiem jestes? Ile masz wzrostu? krotkie raczki, nozki i wzrost krasnala?;P

      Usuń
    8. Nupkowa, my z Opakowaną ueb w ueb, ze 155 cm będzie spoko.

      Usuń
  20. A moze to bedzie narzuta na loze? O!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nupkowa, materiał do wiązania i kneblowania, hrehrehre, ale nie wszystkich gości! Tylko wybranych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyłazi z Ciebie Twoja perwersyjna natura, Hana :P

      Usuń
    2. No, najwyraźniej. Kiedyś musiała.

      Usuń
  22. No i PS. Nupkowa, niemoc twórcza w kwestii pisania:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hano: jaka tam niemoc! Napisalas, szast-prast i juz 60 komentarzy! Wyraznie Kury zimom sie nudzom i chcom gdakac! Co innego latem! Widzisz: wystarcza zdjecia Ksiecia Walka rozpartego na sofie i juz Kurnik znowu sie kreci! Na dobra sprawe jakbys chciala wystarczyloby oszczedniej: 1 dowolne zdjecie! reszte reglamentowac na kolejne posty! Kurnik wersja 2019:)

    OdpowiedzUsuń
  24. I jeszcze dodam, ze Walek jak Nupcio ma krecio-spracowane lapki:) uwielbiam te za krotkie konczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nupkowa, nie wiem w sumie od kiedy bywasz w Kurniku, ale bywały posty pt. "Brak posta". I tez było 200 komentów:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kiedys trzebaby umowic sie na rekord! Np. w przesilenie wiosenne albo noc kiedy zegarki beda przestawiane na czas letni! I zagdakac jak najszybciej 1 post. Ciekawe ile to potrwa?:)

      Usuń
  26. Czy Wy wiecie która godzina? Bo mnie Czajnik uświadomił, spojrzałam na zegar i zdębiawszy nieco.Idę do Czajniczka, dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobranoc ☺️ moje chłopaki same śpią... Ciekawe, w jakiej konstelacji 😉 ale dzwonić nie będę, oczywiście 😂

      Usuń
    2. Czajnik to dopiero zuch - na zegarku sie zna - analog czy elektroniczny?

      Usuń
    3. Opakowana, rozkminia wszystkie. Po prostu o określonej godzinie idzie do łóżka.

      Usuń
    4. To tak jak nasza Sal zawsze wiedziala, ze jest 7 rano czyli trzeba wstawac - mokry nos w ucho i ogon merdajacy calym psem opartym buzka o brzeg lozka, tak 2 cm od w/w ucha. i jak oko uchylalam, to ogon mial turboprzyspieszenie a na psiej buzce wykwital wielki psi usmiech...dlugo udajac, ze spie, nie wytrzymywalam ze smiechu ;)

      Usuń
    5. Moj Nupek tak mnie budzi! Najpierw zaczyna sie krecic wokol mnie, na lozku. Patrzy czy sie budze. Potem jak sie nie budze to wzdycha i idzie na chwile przekimac. Ale jak nadal nie wstaje, to rozpedza sie i wskakuje mi na glowe/brzuch i zaczyna mnie lizac po twarzy! Nawet jak jestem nieprzytomna, to obudze sie w sekunde, bo ten dran tak mnie smieszy! A potem to juz jest taniec swietego wita! Skacze, merda, kopie, tarza sie! Nie sposob wylezec w lozku, bo ten wariat tak sie miota! I w ten sposob musze wstac i wtedy juz mozemy wychodzic! On ma maly pecherz, wiec musi czesciej wychodzic niz Ciapek. Ostatnio nie wytrzymal i nalal sasiadce-czarownicy na dywanik przed drzwiami:D wiedzial komu i gdzie nalac! Nie zdazylismy wejsc do windy! Niech ma jedza za swoje awanturnictwo!:) byla pierwsza napotkana osoba, kiedy go przywiozlam do domu ze schronu i tylko ja obszczekal tak, ze bala sie wejsc na schody! Od razu poznal sie na niej! Madry pies!:D

      Usuń
  27. Hheheheh tego akurat nie widzialam, ale czasem myslalam sobie: rany Julek! Z czego te Kobity nie zrobia historii!!!

    Pamietam za to kalendarz(e?), rozne akcje itd. I rysuneczki pamietam, a zajrzalam ostatnio do galerii i one tam sa, nawet takie co ich wczesniej nie widzialam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Oesu, ale przepięknościowa miska!
    Mam niezłe tyły w Kurniku, bo gdakacie jak pershingi. Na małżonkę Stefana to sie nie nadaję wcale, chaos dla mnie i nie moge sie w żaden sposób połapać w tym małżeństwie. Dziś mam co prawda konsultacje u Matki Chrzestnej, ale czarno widzę.
    Dobrego dnia Kurki dzisiejszego Wam życzę zatem.

    Hana, wosku używasz, bezbarwnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izydor - Ty konsultujesz sie u mafii? damskiej?

      Usuń
    2. Izydoru, jeśli nie chcę zmiany koloru, to na farby kredowe używam wosku bezbarwnego. Albo na surowe drewno, które nawet bezbarwny wosk ciut przyciemni.

      Usuń
    3. Tak Opakowano, u samej mafii Izerbejdzańskiej. Alesmy sobie pokorwensowały na zupełnie inne tematy i trzeba było wracać.

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. A Ty co? juz nie sypiasz w ogole? zadzwonie o przyzwoitej porze bom zaniepokojona...czyzbys buszowala po ofertach? ..pamietaj, ze ma byc bardzo tanio inaczej nie zdzierze finansowo!

      Usuń
    2. Nie jest to tak naprawdę ważne:)

      Usuń
    3. no w sumie prawda. a jak ma byc tanio to moze do Bulgarii....

      Usuń
  30. Witam o deszczowym poranku ☺️
    Izydorze, maila Ci kiedyś tam wysłałam,zajrzysz do skrzynki? Tej z bloga... 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie mam, w spamie też nie ma. Wyślij jeszcze raz.

      Usuń
  31. Nie moge!! nigdy Wam nie dorownam, ale gdakanie...bozszsz...dawno sie zgubilam. A takiw watki ciekawe, Francuz czy Hszpan! Hana nic nie rozumiem, ale tlumaczyc z hiszpanskiego mogie.
    Walentino powloczystym wzrokiem czaruje! a to szklane jakies i niebieskie cudnie na oknie bedzie wygladalo...lubie szklo a u Hany ta niebieskosc okienna zawsze mi sie podobala.

    Opakowama...rano jak wyjedziesz chyba nie bedzie chrupac, bedziemy mialy duzo czasu przed popoludniowym chruaniem. Tez jestem wymiedlona po najezdzie ale szczesliwa. A dostalam w prezencie niespodziance wielkiej telewizor wielkosci zadziwiajacej, ciagle sie przyzwyczajam i jakos mi to idzie z oporem, kto nie ma w domu telewizora to zawiadamiam ,ze u mnie jest ! Wielki!
    Aaa..zapomnialabym! Dzien Dobry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, a ja nie mam telewizora od ponad trzydziestu lat.

      Usuń
    2. A rodzina nie postanowila Cie uszczesliwic?

      Usuń
    3. Grazynko - stawiacie telewizjor wedle drzwi do mieszkania, bo jak taki wielgi, to z kanapy nie dasz rady ogarnac oczodolami...

      Usuń
    4. Ja też nie mam tv. To dopiero jest złodziej czasu!

      Usuń
    5. Grażyna, dziękuję, w kwestii konwersacji radzę sobie:)))

      Usuń
    6. Zdolniacha jestes, czyli talentosa..wiem!!!

      Usuń
    7. Hana - dla mnie tv to nie zlodziej czasu - mam wolne rece (i czesto umysl), wiec robie na drutach alboco.

      Usuń
    8. I ja nie mam tv! Filmy se na kompie ogladam. I starczy. W tv teraz taka sieczka, ze ktoregos razu bedac w gosciach sie przerazilam! I jeszcze te geby polityczne! No nie! To ja wole blogi + filmy! Psyche zdrowa, lepiej spie i mniej na prad wydaje:D

      Usuń
  32. Dzień dobry. W Łodzi dziś tylko minus trzy i mam nadzieję, że już zima nie bedzie się wygłupiać. Wczoraj miałam dość skrobania aura przy minus 13, o ósmej rano.
    Pójście spać o przyzwoitej porze skutkuje, tym, że rano trzeba poświęcić sporo czasu na czytanie. Miseczka na słodycze śliczna, ale może będzie spełniać życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję Dziewczyny za wsparcie. Mam nadzieję, że uda mi się opublikować komentarz, bo coś mi nie idzie ( pod poprzednim postem mnie "wyrzuca" ).
    Miseczka cudna, zwłaszcza Żabi Król.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, nie wyrzuca, tylko długo miele. Jeśli jest więcej niż 200 komentarzy, trzeba kliknąć "wczytaj więcej" i to wszystko się załaduje.

      Usuń
    2. Bo ja BARDZO chciałam podziękować Dziewczynom za wsparcie!!!!! A że ze mnie informatyk jak z koziej dupy trąba to nie umiałam komentarza opublikować:).

      Usuń
  35. Znów nie mogę doczytać gdaków. Spieszę się, a tu tyle przybyło. Jak wrócę pewnie już będzie nowy wybieg. Na razie pogodowo byle jak, trochę mrozu, chmur i nie wiem co dalej, bo dopiero wyjdę.
    Dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzień niech będzie dobry dla wszystkich Kurek.U mnie 5 na prusie i pada deszcz a Wy gdaczecie o zimie.Jaka zima?Wczoraj nocną porą zajrzałam i było 65 gdaków a rano!!!Nadrobiłam wszytko ale za to Rzony maja dziś tyły.Ja tam ino Valentino R.się zachwycam i już.Miłego dnia Kurnikowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orka, jak chcesz zimę, to mogę Ci ją podrzucić. Zdrzemłam sie ciutkę, a tu śniżuca za oknem. Dobrze, że nigdzie mnie dziś nie nosi. Mam wolny dzień od wszystkich obowiązków.

      Usuń
    2. Bogusiu,huuuraaa, to niech ta niczym niezmącona dobra chwila i dzien caly trwa!

      Usuń
    3. Boguśka, to jest piękne, prawda? Śnieżyca za oknem, a Ty nic nie musisz!

      Usuń
    4. U nas dzis caly dzien sniezylo! I calkiem sporo napadalo. Za to odczuwalnie jakby cieplej, wiec pewnie zaraz jutro? sie stopi? W robocie bylam, to nawet nie widzialam jak pada. Jutro se popatrze na biel, o ile zdarze. Piszecie o pogodzie i kurde wychodzi jakbysmy w jakis stanach zjednoczonych mieszkaly, tak ta pogoda sie rozni! Jak to moze nie byc zimy w gorach, a w centrum np. jest? Tylko "na zachodzie bez zmian" i ciagle cieplo i bez zimy?

      Usuń
  37. https://www.youtube.com/watch?v=R5idxjJSnRw
    powyżej mamy filmik dla Kretowatej. Kretowata!!! Gdzie jesteś? Tu mój guru się popisuje, ten nieduży, na białym koniu! Teraz już tego nie robi, bo twierdzi, że wiek już nie ten. I też miszczem jazdy bez ogłowia jest.

    U nas 3+ Pies chrapie, śnieg się topi, konie i ptaki błąkają się po okolicy słaniając się z głodu. Śniadania albowiem jeszcze nie podano.
    POza tym - widziałam wczoraj olbrzymi klucz gęsi - i leciały na pd -zach. Ale za to czapla nigdzie nie odleciała i kręci się nad rzeką. No i śnieg ma znowu padać. Na wszelki wypadek wyciągnęliśmy sanki.
    Miłego wtorku!
    Acha, no i dlaczego Książę bez Majtek ma biustonosz, co to za perwercha połączona z obłudą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agniecha, to żaden biustonosz, tylko bolerko! Serdaczek taki książęcy! Przemiana jest niedokończona, dlatego książę nie ma majtek. Ktoś go pocałował, ale tylko w czoło, a to nie wystarcza, wiadomo.
      Czy czapla da radę?

      Usuń
    2. No to nie rozumiem. Gdyby go kto pocałował w paszczę, to byłby całkiem goły, czy miałby jeszcze majtki?

      Usuń
    3. Agniecha, jak kto woli...

      Usuń
  38. A u mnie ZERO. Ja też jeszcze nie podałam, albowiem zaspałam.
    Dzień dobry ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  39. U mła śnieży, myseczka klymatyczna - książę co prawda nie ma majtek ale ma inny ubabranek a po za tym co to za książę w majtkach, bez klejnotów i majestatu?;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taba, oczywiście masz rację. Klejnoty u księcia są warunkiem bezwzględnym. Pal sześć majestat, ale klejnoty muszo być.

      Usuń
  40. Ale zdobna micha!Tylko złotą rybkę tam wpuścić.Hana,powinnaś zdobić pierniczki.

    Wczoraj przypaliłam garnek,swąd był na cały dom.O dziwo łatwo się odszorował.
    Przyszedł rachunek za prund,dopłata osiem stów!No żeszsz,za prąd płacimy dużo,no ale nie aż tyle!Poszlim odczytywać w krzynce a tam co inszego na liczniku.Pacan co odczytuje źle spisał i tylko nerwy człowiekowi psuje.

    Śnieżyca na razie i cieplej,obawiam się,że wkrótce będzie błotko.
    To bywajcie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, Hanna, pierniczki interesują mnie wyłącznie jako coś do zjedzenia. Ozdobić i zaraz to zjeść? Bez sensu...

      Usuń
  41. Ale fajne zakupy poczyniłaś Hano! szfystko mi sie podoba,a misa to fajna do róznych róznosci.
    Hanno, prawda? Też o tym pomyslałam ,ze pierniczki byłyby cudne!
    Ufff,dobrze,że to panocek od sczytywania liczników się pomylił. Oj styczeń i poczatek roku to neiwdzięczny ,bo wiecej platnosci,a u nas to w ogóle.Własnie przypomnialo mi sie,ze musze za bytomskie wlosci zaplacic.To lece do banku,znaczy sie przelewać:)
    Tu 2 na plusie i ponuro. Wczoraj mordowanie z kablami było przez pół dnia, dzisiaj ciag dalszy czyszczenai sztukaterii. Boszzz, konca nie widać,tak to dlugo wszystko trwa,kawalatek po kawalątku,no ale skonczyc trzeba. jak pomysle,ze przydaloby sie zrobic to samo w drugim pokoju,to ....!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, remonty sa paskudne i brudne, ale jak juz sie skoncza! To dopiero bedzie bal!

      Usuń
  42. Czołgiem Kureiry! Widzę, że za chwilę konieczny będzie kolejny post pt. "Zapchajpost". U nas w nocy lało, jest ciepło, na pewno powyżej zera. Tutejszy sąsiad zza płota (nie stolarz-adorator, ten z drugiej strony) wyrżnął żywopłot wzdłuż płotu. Był b. gęsty i pięknie zasłaniał mnie przed wścibstwem, bo odległość od płotu jest mała i mam tam okno od kuchni. Czuję się teraz jakbym na ulicy mieszkała. Wczoraj był (żywopłot), dzisiaj ni ma. Tamten dom ktoś kupił i zaczął od rżnięcia drzew oraz zamurowania WSZYSTKICH okien od wschodu. Może burdel szykuje? Sądząc po samochodach i kręcących się postaciach, sąsiedztwo nie zapowiada się dobrze. Dodatkowa dla mnie motywacja, żeby szybciorem stąd spadać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to juz mozesz tylko poblazanie wlaczyc, niech sie muruja, wycinaja (kretyni) i bzykaja do woli. bo juz za pare dni, za dni pare, wezmiesz plecak swoj i gitare. tam we willi C. jest zima czy tez leje?

      Usuń
    2. Hano, chociaż się nie nudzisz... Ale, jeśli ma to być dom z czerwoną latarenką, to może oni będą chcieli od Ciebie odkupić dom...😆😆😆😆

      Usuń
    3. Hano: jak muruje od wschodu to moze meczet to bedzie? Oni paszcze musza miec na wschod, jak sie modla! Przehandluj im swoja hacjende za dobra kase i wio do Villi!

      Usuń
    4. No ale właśnie zamurowali okna od wschodu!

      Usuń
  43. Opakowana, tam też wiosnojesień z przewagą jesieni, ale za to cisza aż przytłacza, jak na wiadomym gumnie, chociaż tam dochodziły odgłosy wsi - a to ciągnik, a to kombajn. A tu nic, kompletnie!
    Nie wiem co się szykuje za płotem, ale wypruli ze środka wszystko chyba, bo wokół domu leżą zwały gruzu. Zresztą słyszałam to prucie.
    Boguska, na razie sprzedać nie możemy... W najgorszym razie zamknę i szlus. Nie będę przecież pilnować.

    OdpowiedzUsuń
  44. Pogodowych wieści reszta. Zaczęło sypać koło 10, przestało o 14. Świat zaraz wypiękniał, niestety zrobiło się ciepło i już się wszystko topi. Wróciłam sobie spacerkiem do domu.
    Miłej reszty dnia.

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie zima, pełną gębą. W nocy było -14, a w dzień -6 i do tego silny wiatr, więc odczuwalnie o wiele zimniej.

    OdpowiedzUsuń
  46. Pogoda szaleje, jakieś wichry straszliwe. Ledwie uszłam z życiem wioząc drewno taczka do domu. Wiatr zrzucił mi przed nosem łupek z dachu drugiego domu. A te łupkowe dachówki maja wymiary 30x60 cm i ciężkie są jak diabli. No i mam dziurawy dach i cała masę dachówek leżących bezładnie, czyli nie wiadomo kiedy spadną i na kogo. I po co mnie to było wszystko?

    OdpowiedzUsuń
  47. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Nudziłaś się tam, na płaskim, to teraz masz. Dachówki , wilki, poślizg na błocie, asfalt niesolony.
      U nas też jakby wieje i pada. Brrr.

      Usuń
    2. No za nudno mi było, fakt, ale żeby zaraz wilki i dachówki fruwające...

      Usuń
    3. Ciesz się Izydoru, że to nie to pasmo od Draculi.

      Usuń
  48. Juz wiem - PrezesKura bedzie z szyfonow szyc sukienki dla Walka i Froda - dlatego tak ich duzo...no moze pizamki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienki w stylu flamenco. Dużo materiału schodzi na te dziesiątki falban.

      Usuń
  49. Ależ mam zaległości, nic nie wiem na temat Hiszpana, Francuza cz innego Bezinteresownego...
    Opakowana, coś Ty, wiesz , jakie Franki, cudne gacie noszo??Jakie szare?Oni bokserki w panterki, z napisamy, w kropki, paski, cuda na kiju-co nawet można sobie wyobrazić;)

    Izydor ma wilki???Latające dachówki znam, współczuję, u nas dziś też mocno duje. Oby nic nie poleciało.

    Hana, to Twoja robota ta micha?? ślicznośći!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, no dzieje się trochę. W sprawie miski (moja) zajrzyj na fb, bazarek zaczyna się jutro, ryczka do kompletu też będzie.

      Usuń
    2. Kasia, no ma. Wilki znaczy. Ino patrzeć jak zacznie je hodować:)

      Usuń
  50. Zaczynam, jak zawsze, od info, że nie czytałam komentarzy. Obstawiam, że z szalikow będzie zasłona. Albo i też kapa na łóżku ��

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy, to Ty, Rabarbara? Źle obstawiasz, hrehre!

    OdpowiedzUsuń
  52. Umarnę jak nic z ciekawości co będzie z tych apaszek! Mogę ci trochę dosłać, hre hre ;)
    Książe bez majtek wyszedł ci boski, do zacałowania, dziękuję pieknie :)
    Ale historia, że Klaudia od Wigiliusza Czesia to Złoty Kot! Wspaniała dziewczyna, cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  53. Gosia, poczekaj z umarnięciem, to będzie dosyć długi proces. Za apaszki dziękuję, preferuję w tym wypadku szaliczki.
    Historia z Klaudią jest nie z tej ziemi! A mnie durnej po dwóch dniach dopiero spracowało!

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja taka nieuswiadomiona jestem :(( jaka Klaudia, jaki Zloty KOT? Jezeli moge oczywiscie sie grzecznie spytac...

    OdpowiedzUsuń
  55. Basiu, wyjaśniam, co następuje: Klaudia miała blog pt. Złoty Kot. Dziewczyna (bo ona z tych młodszych!) szyje przepiękne rzeczy i jest Kurą, chociaż niewiele się udziela w Kurniku, ale czasem gdaknie. Pamiętacie aukcje dla Domu Tymianka? Klaudia poszyła zarąbiste torby wtedy i dała na licytację. Wylicytowała też na rzecz Domu Tymianka kilka moich obrazków. Szyje też ciuchy. Dla mnie uszyła lnianą torbę z podszewką w kury! Czesio to zabiedzony bezdomniak, którego dopiero co Klaudia przyhołubiła i który nagle zniknął. Jak się okazało. cwany Czesio udał się na leczenie do Gosianki! Z Jeleniej Góry do Wrocławia:)
    Basiu, zajrzyj na blog Gosianki "Za Moimi Drzwiami" - tutaj, w pasku po prawej - tam cała historia.

    OdpowiedzUsuń