czwartek, 17 kwietnia 2014

Dzika Kura zniosła jajo!

Ale wszystkich nabrałam! Ten guas w moim obejściu to nie żaden guas, tylko jajo Dzikiej Kury! Trochę jej zeszło, ale w końcu zniosła. Opakowana od razu się poznała! Jajeczko jest wystarczająco duże, aby się nim z Wami podzielić i w ten zgrabny sposób nawiązać do Świąt, które już pukają do drzwi.
Pukają w tym roku wyjątkowo, bo kwitnącymi wiśniami i jabłoniami, bzyczeniem pszczół, wygrzewającymi się na słońcu jaszczurkami, żurawiem spacerującym po polu, wróblami bijącymi się o psią sierść do wicia gniazd i sokawką pitą na tarasie. Takich Świąt Wielkanocnych Wam życzę - pięknych, spokojnych, kojących, wśród kwitnących wiśni, z sokawką w słońcu na trawie z widokiem na żurawia, nawet jeśli taras, żuraw i kwitnące wiśnie są tylko w wyobraźni. Chwili wytchnienia od codzienności, niespiesznych chwil z Najbliższymi - pięknych Świąt i pięknej wiosny!
To mówiłam ja - Hana.

Komu puka wiśniami temu puka...Mnie tam puka śniegiem i niskimi temperaturami:( Ale od czegóż wyobraźnia! Słoneczko, tulipany i ptasie rzępolenie... Bukszpan, pisanki i bazie... Życzenia, rodzina i przyjaciele... Mazurki, baby, szynki...  Rezurekcja, koszyczek ze święconką, śmigus-dyngus... Omne trinum perfectum i już.  Dobrej, spokojnej i radosnej Wielkiejnocy wszystkim życzę! Cieszcie się tym pięknym czasem i sobą nawzajem!
To mówiłam ja, Mika

A tu mówi Marija. Takie życzenia dostałyśmy od Niej!
 Wszystkiego dobrego!

129 komentarzy:

  1. Łooo,to jest pisanka! :))))
    Hano,Miko dziękuję i nawzajem, życzę szczęśliwego świętowania:)
    I wam wszystkim,odwiedzającym ten kurnik:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Wam dziewczyny za wspaniałe życzenia. Spokój to dobra rzecz, i kawa też, ale jaszczurkę wygrzewająca jakbym zobaczyła, to byłaby pełnia szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, u mnie za kakuarem w ogrodzie są zawsze. Wygrzewają się na stercie starych dachówek porośniętych bluszczem. Tam jest jaszczurczy raj:) Kiedy przyjdzie mi ochota popatrzeć, to idę i patrzę. Tak mam! Za chwilę pojawią się samce w szacie godowej - z zielonymi brzuszkami i boczkami. Na razie same panie zażywają kąpieli słonecznej. Albo panowie, którzy dopiero zbierają siły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba kiedyś do Ciebie przyjadę :)

      Usuń
    2. Oj tak, oj tak! Mam jeszcze własnego żurawia, co prawda za płotem, ale zawsze...

      Usuń
    3. Mmmm... rozmarzyłam się:)

      Usuń
    4. I pełno jaskółczych gniazd w oborze... i zaskroniec tak dorodny, że wygląda jak boa...

      Usuń
    5. I orły się pojawiają, gniazdują w okolicy...

      Usuń
  4. Najpiękniejsze życzenia ever! :))
    I dla was, dziewczynki kochane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu, bo Mika chyba już spać poszła.

      Usuń
    2. Wczoraj to poszła, ale dzisiaj już jest! I dziękuje w swoim imieniu:))

      Usuń
    3. Jako jest boskie (choć kurze, hi, hi). Strasznie mi się podoba.
      Buziaki, Dziewczyny!

      Usuń
    4. GosiAnka, dobrze mówisz - ono jest boskie!

      Usuń
  5. O rany:))) To się mogło tylko tutaj zdarzyć:)) Piękne jajo, na żadnym blogu (a tak się starają, tak zdobią, takie różne metody stosują:)))) nie ma podobnego. Nawet strusie się nie umywają:)))) To Wasze jajo dinozaurze:) jest chyba:) Za życzenia Wam pięknie dziękuję:) Hano i Miko oraz wszystkie Blogowianki tu zaglądające - wszystkiego dobrego na te święta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudArteńka, no dzie dinozaurze? Kurze przecież! To widać od razu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idę się schować ze wstydu wraz z moimi jajami:(((
      To jest pisanka !!!!
      Szacun Hanuś, szacun.

      Usuń
    2. U Was tam na Zachodzie to jakieś dziwne te kurze jaja:)) Nooo, chyba że to jajo od Dzikiej Kury:)

      Usuń
    3. Ale i tak i tak piękna pisanka prawdziwa Ci wyszła:)

      Usuń
    4. Gardenio, nie martw się, Twoje pisanki są po prostu w innym stylu i też są piękne:)

      Usuń
    5. To jest po prostu dzikie jajo Dzikiej Kury i jako takie nie podlega żadnym porównaniom i nie stanowi żadnej konkurencji. Tak więc Gardenio, nigdzie się nie chowaj, tylko pokazuj wszystkim, jakie cuda potrafisz zrobić!!!
      cud ARTeńka, pięknych Świąt nad Bugiem!

      Usuń
    6. No masz, teraz mnie wpuścił.
      cudArteńka, u nas na zachodzie nie tylko jaja dziwne:) Moje jest oryginalne, jedyne w swoim rodzaju i już.

      Usuń
  7. swietna pisanka, musisz koniecznie do koszyczka ja - bach! i poswiecic. ubrana jest nieortodoksyjnie w piekne stokrotki a nie w barwinek, ale chyba wrecz lepij!
    kwitnacych juz jabloni zazdraszczam sercem calem, no ale nie da rady...
    ja bede faszerowac jajca, ugotuje-upieke szyneczke i to bedzie moj gest wobec swiat. jestem nieortodoksyjna, jako te stokrotki.
    Guazowi jest poza tym w ozdobach niezwykle do twarzy. Mama nadzieje, ze odziez bedzie zmieniac zaleznie od okazji oraz pory roku. ale dobrze, ze nie trzeba rychtowac bucikow ani skarpetek - czysta oszczednosc taki guas.
    a zurawia to chyba bede musiala sobie z dykturki wyciac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanuś w Nowym Tomyślu masz koszyk do te pisanki na miarę ! Swoją drogą to jak się na nią popatrzy to wychodzi że dzika kura- to może wszystko :) Wszystkiego słonecznego świątecznie dla wszystkich kurnikowych. Ja pode ten koszyk właśnie do teściowe wylatam.

      Usuń
    2. Znam ten koszyk, znam. Jędrzej Stępak go uwił!

      Usuń
  8. Rzeczywiscie, tos nas w jajo zrobila;))
    Przy sokawce przed podroza jeszcze sie posmialam::)
    Dziekuje Hanus, Mikus za zayczenia!!
    I raz jeszcze Wesolego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, szerokiej drogi i radości na tą Wielkanoc!

      Usuń
  9. Piękne jajo :))) Dziękuję za życzenia, Wam również wszystkiego najlepszego na święta :)
    Miko, może w niedzielę i u Ciebie zrobi się ładniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidio, już jest pięknie! Dzisiaj zaświeciło od rana słońce, chociaż chłodno, ale już inne życie:))
      Bardzo, bardzo serdeczne życzenia dla twojego męża, zdrowych i spokojnych Świąt dla was obojga! I odstresowania życzę...

      Usuń
  10. ALE JAJO !
    Dzięki za piękne życzenia :) Odwzajemniam z radością :) I wszystkim Kurkom Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy ma takie jajo na jakie sobie zaslużył :)
    Piękne jajo, kolorowe takie. Tylko się gapić :)
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dacie wiarę, że blogger MNIE nie wpuszcza tam, gdzie chcę wejść? Np. żeby powiedzieć Gardenii, że moja pisanka nie jest drapana brzytwą Dziadka Marii, więc Jej (Gardenii) kompleksy są nie na miejscu, Opakowanej, że mój ukłon w stronę Świąt polega na zamarynowaniu jajek (na przepis nakierowała mnie GosiAnka - dziękuję!), pachną smacznie, reszta okaże się pojutrze.
    Tupaja, chcesz powiedzieć, że mam WIELKIE zasługi? Och, nie trzeba...
    A wszystkim bardzo dziękuję za życzenia, obecność i wierność!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nooo! Jajo solidne! A nawet oszałamiająco przywalające! Kolorowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję, POwalających i kolorowych!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykłe jajo:D I niezwykłe Kurki. Życzę wam szczęścia, uśmiechów, niespodzianek, wspaniałych ludzi wokół, zdziwień nad światem i inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Tobie Kalinko oddechu i wytchnienia od codziennych obowiązków - nie tylko przez dwa świąteczne dni!

      Usuń
    2. Dzięki za piękne życzenia, Kalino! Tobie i Twoim radości z przeżywania Wielkiejnocy i ze wspólnego świętowania:)))

      Usuń
  16. Kurki Dostojne, a ja u Was chcę podziękować za życzenia świąteczne przysłane mi dzisiaj zez samiutkich Tater, z Doliny Chochołowskiej. Przysłała mi je Maja, która na aukcji kupiła moją serwetkę. Maju, zrobiłaś mi niespodziewaną wielką przyjemność :) Dziękuję Ci bardzo :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też dostałam zyczenia z Dolony Chochołowskiej . Bardzo dziękuję Maja i życzę ci prawdziwie wiosennych Świąt Wielkanocnych :)))

      Usuń
    2. Cieszę się i pozdrawiam. :)

      Usuń
  17. Hana cudpiękności ta twoja pisanka i szlaczki cudownej urody i zajączek ,taki przystojniacha ;) Niebanalna Swiąteczna ozdoba :)))
    Mika , Hana jeszcze raz świątecznych Świąt :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario kochana, zdrowych i radosnych Świąt!
      I wiosennego nastroju:))

      Usuń
    2. Marija, przyłożyłam się:)))

      Usuń
  18. Najlepsze życzenia Kurom i innym zwierzom.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrowych i słonecznych Świąt radosnych spotkań w gronie najbliższych:))
    Pozdrawiam Lucy

    OdpowiedzUsuń
  20. weselnapiekarka18 kwietnia 2014 20:13

    Hano,Miko-wszystkiego najlepszego.Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weselna, radości i spokoju na tą Wielkanoc!
      P.S. Zrobiłam jak kazałaś, czyli przecięłam ciasto wzdłuż, rozdziawiło się trochę dziwnie, ale jak się kroi i stula razem to jest ok. Dzięki za porady!

      Usuń
  21. Weselna, wszystkiego dobrego, wytchnienia i pogody (wszędzie)!

    OdpowiedzUsuń
  22. No nareszcie mogę świętować.
    Właścicielkom Kurnika, wszystkim bywalczyniom jawnym i ukrytym, składam najlepsze życzenia.
    Przede wszystkim radosnych chwil, w gronie rodziny i przyjaciół. Cudownej pogody i odpoczynku.
    Niespodzianek od zajączka ( Agniecha nie zwiał Ci jeszcze?)i mokrego śmigusa-dyngusa.
    A zwierzakom kochanym, smacznych kąsków w misce i mnóstwa miziania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gardenio kochana, odpocznij już kobieto troszkę w te Święta i ciesz się nimi! Dzięki za piękne życzenia!

      Usuń
  23. Dziękujemy Gardenio, schowaj brzytwę do przyszłego roku:) Czy to znaczy, że już się tarzasz?

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknych i radosnych chwil świątecznych i zdrowego podjadania i smaczności dobrych i miłego wspólnego bytowania i ... i ... wszystkiego dobrego dla Ciebie z rodziną i wszystkich. co tu są bywają i zaglądają. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja nawzajem, już nie wiem, jak Wam życzyć, bo mi słów zabrakło:)

      Usuń
  25. Moje kochane, jeszcze kiedyś tak będzie, że zasiądę i bez pośpiechu napiszę piękne życzenia, a dziś, oczywiście, nie inaczej, wpadam, jak torpeda, bo przecież już w hucie podczytałam i zobaczyłam głas, ale czasu nie było, żeby skrobnąć. Hana ten głas to może na różne święta służyć teraz wymalowany w jajo, w maju (chyba) będą Zielone Świątki to go w tatarak przywdziejesz, co tam dalej ....na 11 listopada wymalujesz w barwy narodowe, a na Boże Narodzenie w bombki.......fajnie wymysliłam????

    Ach dziewczyny stęskniłam się za Wami........
    Co Wam życzyć na te dwa dni świąteczne??? Chyba odpoczynku, chyba spokoju, a dalej to już same chciejcie sobie tego, co dla Was najważniejsze. Mice nadejścia ciepła jeszcze, a Hanie, żeby jej żuraw nie spitolił na inne pole.........

    Ja wybywam do Wielkopolski świętować........

    Całej znakomitej obsadzie odwiedzającej kurnik życzę również zdrowych, spokojnych i radosnych świąt, a kto ich nie obchodzi to miłego leniuchowania bez okazji:))))

    Z serdecznymi pozdrowieniami Mnemo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnemo, choć w pośpiechu, to napisałaś przecież piękne życzenia! Bardzo dziękujemy w imieniu swoim i obsady! Tobie i Wu radości, spokoju, relaksu na te piękne Święta i złapania oddechu.
      U mnie już cieplej:))

      Usuń
    2. No właśnie, Mnemo, Mika dobrze mówi! Szkoda, że mam wesele na gardle, bo napadłabym Cię w ty Wielkopolsce, albo molestowałabym, abyś napadła mnie:) Baw się dobrze i zapomnij o hucie!

      Usuń
    3. Zapomniałam Hana o Twoim weselisku!!!! Baw się dobrze. kto wie, jak się idzie tak trochę z musu to bywa, że zabawa jest przednia i oby w tym przypadku tak było.
      Mój nalot na Wielkopolskę będzie krótki, w drugi dzień odfruwam, za to, jak znam życie będzie gościna za gościną, nie wiem, czy wszystkie obskoczę:)))) Jeszcze muszę koniecznie polecieć i się nasycić: nad stawy, na Papierską Górę (kwitnie tam już reszta sasanek, tak jak i już reszta góry się ostała), może skoczę do Antonina pospacerować w pałacowych alejkach, a jeszcze lepiej do Mojej Woli, ale tam to mogę szok przeżyć, pewno dewastacja coraz większa.........Zleci ani się obejrzę.......

      Usuń
  26. Radosnych i pogodnych Swiat Jajkowych i Dyngusowych dla Was Hana, Mika i szfystkich kur odwiedzajacych :)
    Jakie piekne jajo glazowe :) Frodo i Walek pewnie mu obfitego Dyngusa sprawia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orszulko, i tobie radości i zdrowia na Święta i nie tylko! A ty w kraju czy na obczyźnie Święta spędzasz? Gdziekolwiek będziesz, niech to będzie dobry czas:)))

      Usuń
    2. Dziękuję Orszulko, już sprawili!

      Usuń
  27. Znieść TAKIE jajo to wyczyn!
    Pięknych Świąt, dziewczyny kochane. Pełnych życzliwości i uśmiechu, słonecznych, radosnych ;) Cudownego czasu, który zwalnia... leniuchujcie i relaksujecie się! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inkwi, w kwestii jaja spięłam się i jest. Świętuj niespiesznie, pod lipą/dębem/wiązem, życzę Ci stosownej pogody i niech będą te pierwsze Wielkanocne Święta TAM najpiękniejsze z dotychczasowych:)

      Usuń
    2. Inkwizycjo droga, niezapomnianych pierwszych Świąt w Domu! Radości i spokoju ducha dla Was wszystkich!

      Usuń
  28. Jakie piękne jajo!!!
    Wesołych świat Hano i Miko, Mokrego dyngusa i dużo jajowych niespodzianek!

    OdpowiedzUsuń
  29. Amelio, jajo jest typowe dla dzikich kur! Pięknych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  30. Hana przyjrzałam się uwaznie zdjęciu i zaintrygowało mnie te trzy białe ,przed pisanką i stokrotkami ,mają na górze tak jakby smerfy ,co to ?

    Hana ,wysztyftowana i oddęta ? Baw się dobrze na tym weselichu :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Marija, to są gliniane kury. Zdjęcie zrobione jest z góry, bo inaczej nie objęłoby pisanki. Tracą na tym kury - coś za coś...
    A dzie tam wysztyftowana. Padam na twarz, a jeszcze to i owo czeka. Obijałam się w kwestii świąt przed, to teraz mam:) Co tam zresztą sztyftować. Pazury zrobię jutro, ciuchy wyprasuję, mitenki zszyję między palcymi, bo mi zjeżdżają (jak to rajstopy!) i fertig. Makijażu na zapas nie zrobię (szkoda).

    OdpowiedzUsuń
  32. Hano, Miko i Wszystkim tu obecnym życzę zdrowia, zdrowia i pogody ducha! Nadzieja idzie wraz ze Zmartwychwstaniem! Alleluja!
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu, nowe życie i nowa nadzieja. Dobrych Świąt!

      Usuń
  33. Dziękuję Gosia, radości i spokoju dla Ciebie i Rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świąt kolorowych i wesołych jak to Jajo! Radości, optymizmu wszystkim!
    Łendi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helu Łendi, dawno Cię nie było, wszystkiego dobrego i dziękuję:)

      Usuń
    2. O, no właśnie Łendi, gdzieś się podziewała? Dobrych i radosnych Świąt dla ciebie! Bywaj częściej:))

      Usuń
    3. Nie miałam dostępu do internetu (czyt. cywilizacji) - byłam dzikusem! Za to teraz nadrabiam, czytam zapiski z kurnika i serce się raduje!
      Łendi

      Usuń
    4. Nie miałam dostępu do internetu (czyt. cywilizacji) - byłam dzikusem! Za to teraz nadrabiam, czytam zapiski z kurnika i serce się raduje!
      Łendi

      Usuń
  35. To i ja się dopisuję jeszcze raz z najlepszymi życzeniami dla wszystkich tu zaglądających:) Piękne karteczki Kurki dostałyście od Marii, ja też mam swoją:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zielono - żółtych , Spokojnych , Zdrowych Świąt Wielkiej Nocy dla Kurek- Pań i Kogutów - Panów . Wiosennej nadziei aby wystarczyła na caaały rok.

    OdpowiedzUsuń
  37. Lilianka, dobrze, że jesteś, odwzajemniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kocia muzyczka", znaczy historia na pewnym parapecie już obczajona. Nadrabiam zaległości od końca. Te twoje kizie-mizie potrafio walczyć o swoje tak niewinnie...

      Usuń
    2. To dla Hany info. A bajeczka o Fąfelku cudnej treści. Zamyslilam się, że chyba chciałabym być Fąfelkiem. Ale może to takie świąteczne zamyślenie ?

      Usuń
    3. W Święta może się zalęgnąć, a potem wykluć:)) Ta myśl, znaczy.

      Usuń
  38. A tu coś o miłości :
    http://deser.pl/deser/1,111858,15822783,Pies_czekal_na_swojego_pana_8_dni_przed_szpitalem_.html#Cuk

    OdpowiedzUsuń
  39. Widziałam taki rysunek: dorosła kura pochyla się nad maleńkim kurczaczkiem i mówi :"Pamiętaj, ze oprócz dzioba i pazurków masz też skrzydła!" :)))))
    Łendi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie śliczne!!! Wszak kury też latają:)))

      Usuń
    2. Szczególnie dzikie :) Jak sie bardzo uprze ,to i słoń pofrunie , ma wszak duże uszy ;))))

      Usuń
    3. Witam was kury Świątecznie ,Śmigusowo -Dygusowo :))))

      Haaaaaaaaaana ,Haaaaaaaaaaana jak tam weselichoooooooooooo!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    4. Heloł, Marija! Tak tylko Cię zaczepiam, żeby Cię pozdrowić i życzyć świątecznie wszystkiego najlepszego. ;)
      I lecę dalej, bo taki piękny dzień ucieka...

      Usuń
    5. Marija, Ty mnie nie zaczepiaj. Pełna gotowość, zaraz startujemy:)

      Usuń
    6. Dzięki Jolu za życzenia , własnie wróciłam ze świąteczno -wiosennego spaceru . Ludziów jak mrówków się wietrzy ;) Ja wczoraj odwaliłam gościową pańszcyznę i dzisiaj luz blus ,pójde chyba poćwiczyc oko ,bo mnie ćmok bierze ;))) Z tą pańszczyzną to taka barwna przenośnia , było bardzo rodzinnie i sympatycznie ,chociaz nie obyło się bez świrowania ,jak to w rodzinie :)))))

      Usuń
  40. Wspaniałe i kochane Kury, obściskuję Was bardzo siarczyście, życząc Wam nie tylko na te, w zasadzie kończące się już, święta wszystkiego najlepszego, bądźcie zdrowe, szczęśliwe i radosne! :)
    A teraz idę na werandę - na kolejną sokawkę z widokiem na kwitnącą jabłonkę oraz nasłuchem na żurawie, kosy i inne śpiewające cudaki natury.

    Aha, i za Waszym pośrednictwem, na Waszych przecudownych, gościnnych łamach pozdrawiam wszystkich odwiedzajacych ten jedyny w swoim rodzaju i szacowny kurniczy przybytek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jolko, dzięki wielkie! I tobie, na Święta i nie tylko, radości i zdrowia moc!
      Ja od rana świętowałam z moją kochaną Rodziną przybyłą z Krakowa, teraz poszli z Piesem na spacerek, a ja zaglądam do gospodarstwa. A ptaszki śpiewają jak oszalałe...

      Usuń
  41. JolkoM, bardzo Ci dziękujemy. Osobiście zazdraszczam Ci sokawki z widokiem, bo mnie mus na wesele jechać. Tyle mojego, że zające pasły się dzisiaj za płotem, to se popaczyłam.
    Cudownego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, kochana, jak mus, to mus, nie poradzisz. Dobrze, że choć te zające się ulitowały. ;)
      To śmigajta, skoroście już w gotowości. Będzie pani zadowolona... Czego Ci serdecznie życzę mimo Twojej... nienachalnej chęci. :)

      Usuń
    2. Nienachalna chęć:))) Uśmiałam się:))). Hano - baluj ile wlezie:) Miko, czyżby w górach już wiosna?
      Święta, święta... jutro też jest dzień:) Mam tyle ciasta darowanego od znajomych i rodziny znajomych, że ... chyba z tydzień będę jeszcze świętować:)

      Usuń
    3. No mnie też chyba do końca tygodnia jedzenia starczy... Wiosna a jakże jest , ale w samych górach raczej nie nachalna:)) Warunki narciarskie na Kasprowym takie jakich całą zimę nie było.

      Usuń
    4. Szkoda, że mnie tam nie ma. Nie żeby zaraz na nartach, ale w górach to nawet święta jakby bardziej do przeżycia:)

      Usuń
    5. Dziś widziałam pojedyncze kwiaty jabłoni - to na mój klimat ze 2 tygodnie za wcześnie:) Śliwki przekwitają, wiśnie kwitną w obłędzie. A jaki zapach - noooo, maj, prawdziwy maj:)

      Usuń
    6. We Wrocławiu od kilku dni kwitną niektóre kasztanowce i bzy liliaki ,dzikie bzy mają juz całkiem spore baldachimy . Na ogródkach działkowych ,wszystkie drzewa owocowe kwitną ,a niektóre zdążyły już przekwitnąć :)))

      Usuń
    7. Oooo, kasztanowce kwitną, tzn. matury blisko:)

      Usuń
  42. Kukuryku!!!! Do 13ej śpią w kurniku?!
    Łendi

    OdpowiedzUsuń
  43. Święta, święta, już po...:)))) Przy okazji oficjalnie dziękuję Mice za wspaniałe książki i morelowe konfitury, które dostałam. Co z tego wynikło? O szczegółach na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, widziałam i bardzo mi przyjemnie:)) Naprawdę nie ma za co dziękować, czysta przyjemność.

      Usuń
    2. Miko, ale mi obiecaj, proszę, że jak już będę przynudzać, to mnie przystopujesz z tymi morskimi opowieściami:)

      Usuń
    3. Ok, wilku morski, obiecuję! A fajkę palisz?

      Usuń
    4. Eee, fajki nie palę, rumu nie piję:) Żaden ze mnie wilk morski:) Ot, taki morski misiaczek:)

      Usuń
  44. A kuku, już jestem! Cała, zdrowa i bez kaca!

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystko sprawowało się dobrze, dziękuję. Kaca nienawidzę jeszcze bardziej, niż gorzały. Po winie mam zgagę, to i niewiele do picia mi pozostało... Za to Mama Panny Młodej sama zrobiła 4-piętrowy tort (robiła go coś 3 tygodnie), który zapierał dech w piersi. Pokażę Wam, kiedy przyśle mi zdjęcie, nie będę go profanować zdjęciami robionymi w kiepskim świetle komórką. Ja normalnie nie mogę otrząsnąć się z szoku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę, sama też czasami robię okolicznościowe torty ,więc może coś ciekawego podpatrzę.

      Usuń
    2. To on się nie zestarzał przez te 3 tygodnie? Ten tort, znaczy?

      Usuń
  46. On był bezowy. Nie wiem, jak to się robi, krem chyba w ostatniej chwili. Głównie te girlandy z cukrowych kwiatów to dłubanina. No i pieczenie bezów partiami, potem suszenie, coby nie zmiękły i takie tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matusiu, toż to Syzyfowe prace jakieś! I potem wszystko pożrą... W godzinę...

      Usuń
    2. No, nie mogę się doczekać zdjęcia. Bo ja też się czasem param :) Ostatnio robiłam w kształcie lokomotywy. Na urodzinki B.

      Usuń
  47. Mika, żeby to pożarli! To też. Ale te ciule z knajpy zabrały od kuzynki tort w przeddzień, wstawiły go do chłodni z niską temperaturą i jak on wyjechał o północy, to te wszystkie girlandy w oczach się rozpłynęły! Kuzynki o mało szlag nie trafił. Na szczęście ma zdjęcia. Jak tylko przyśle, pokażę, bo z Nią rozmawiałam, nie ma nic przeciwko temu. W ten sposób uhonoruję tę katorżniczą pracę.
    A teraz wybaczcie mi, jestem wykończona i idę spać. Poprzedniej nocy w zasadzie nie przespałam, rano śniadanie i pogaduchy, potem jazda, po drodze zahaczyliśmy o zamek w Gołuchowie (jaki tam jest park!), w domu byłam o 18.00. Dziw, że jeszcze kumam! Dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpij, odpoczywaj, opowiesz później. Dobranoc :)

      Usuń
    2. Chybabym zabiła! Tyle roboty popłynęło!
      Odpoczywaj, odpoczywaj, jutro pogadamy.

      Usuń