niedziela, 26 lipca 2015

Dla Anny

Trudno o piękniejsze i bardziej kobiece imię niż Anna. Kiedy myślę o Annie, widzę kobietę delikatną, wiotką jak trzcina, piękną i łagodną. Charakterystyka tego imienia mówi, że pogoda ducha i wewnętrzne ciepło sprawiają, iż Anna jest idealnym rozmówcą. Każdy lubi przebywać w jej towarzystwie. Nikogo nie urazi, jest delikatna i taktowna. Zawsze stara się pomóc, gdy widzi taką potrzebę. Nie odwróci się od drugiego człowieka i nie przejdzie obok niego obojętnie. Anna bardzo nie lubi być sama, dlatego jest otwarta na ludzi i posiada liczne grono przyjaciół. Jak mało kto rozumie, że każdy posiada zarówno zalety jak i wady, dlatego szybko wybacza tym, którzy wyrządzili jej krzywdę.Coś w tym jest, bo wszystkie Anny jakie znam, takie właśnie są. Sama jestem pół-Anną, to wiem, co mówię, hrehrehre! Może z wiotkością, delikatnością i pięknością nie do końca tak mam, ale reszta się zgadza. A było to tak:
Mama bardzo chciała mieć Anię. Tata natomiast nie zgadzał się absolutnie! Miał bowiem ciotkę, na którą mówiono Ślepa Anula. Nie wiem, czy rzeczywiście była ślepa, o tym źródła milczą. Rodzice wypracowali więc kompromis i takim to sposobem na drugie imię mam Hana. Długo leżało nieużywane, ale jego pora w końcu nadejszła! Niech ma swoje 5 minut!
Za pomocą tego przydługiego wstępu zmierzam do meritum. Wszystkim Annom, a jest ich w Kurniku niemało, życzę pięknej drugiej połowy lata i jeszcze piękniejszej drugiej połowy roku. Potem będzie Nowy Rok i nowe życzenia!
AniuM., Rucianko, Annavilmo, Krecie, Haniu z Zielnika, Ankoskakanko, Pantero, ściskam Was imieninowo!
To dla Was:

118 komentarzy:

  1. No... poziomka jest na poziomie!!!
    Dziękuję kochana. I ja życzę wszystkim Annom szczęścia, Pół-Annie Hanie też. O!

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze ja. Nieskromnie się dodam. Dziękuję. Wszystko, co napisałaś jest prawdą. Hihi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To życzę spełnienia marzeń :)

      Usuń
    2. Ankoskakanko, błąd naprawiony!

      Usuń
    3. Dziękuję. Ani M, składam moc życzeń. Przepraszam, że za pośrednictwem Waszego bloga. A Grażynka z Bloga "I tu i tam", nie ma czasami też imienin?

      Usuń
    4. To Grażyna też Anna? Grażyna, przyznaj się!

      Usuń
    5. Grazyna jest Grazyna a dzis jest Anny Grazyny! skladac mi zyczenia!!

      Usuń
    6. Ja złożyłam na blogu Grażynki.

      Usuń
    7. Ja też - ale życzeń nigdy za dużo: spełnienia marzeń i znajdowania nowych Grażynko!

      Usuń
    8. I dziekowan tez nigdy za duzo! wiec dziekuje, mimo, ze prym dzisiaj wioda Anny!

      Usuń
    9. Grażyna, składam, jakbyś Anną była! Szczęśliwych i dostatnich wszystkich Twoich Ojczyzn!

      Usuń
    10. a ja nie zlozylam na blogu, ale ze mnie grubianska baba. kajam sie, pod kolanka lapie i raczki caluje. Grazynko - seta i sledz! a dla haninej Grazynki wystarczy sledz i buzi i miziu miziu.

      Usuń
  3. Szfystkim nam zatem 100 lat;)) A za poziomeczkę dzienkować;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkim Ańdźkom najlepszego ! ... ten opis Anny nicanic nie pasuje do mojej siostry :) Wszystko wprost naprzeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, to ten wyjątek potwierdzający regułę!

      Usuń
  5. Podzielic te poziomecke jak tort, na 8 czasteczek! Szczescia zycze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Samych radości i dużo zdrówka,Dziewczęta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez sie poczuje zalaczona. Tez jestem pol Anka. A bylo to tak, na pierwsze mialam miec bardzo zagranicznie. Imie dane w czasach kiedy Jessiki i Nikole nie krolowaly jeszcze w Polsce. Zdarzalo sie ze gdy sie przedstawialam, myslano ze przedstawiam sie nazwiskiem, "no dobrze, a jak masz na imie dziecko?". Mama znalazla to imie w Filipince i tak miala sie nazywac jej coreczka. Na drugie mialam miec Ania. Gdy przejety tato poszadl mnie zapisywac w urzedzie, uslyszal od pani urzedniczki ze takiego imienia (tego zagranicznego) nie ma i ona nie zapisze. Dala sie przekonac na Anna Zagraniczne i tak dostalam na pierwsze Ania. Nikt nigdy na mnie Ania nie mowil i dlatego niestety nie czuje sie Ania, ale w koncu tez znalazlo swoje 5 minut. Dziekuje i wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Anko w klubie 5- minutowych Ań!

    OdpowiedzUsuń
  9. No to Andziom ale tez i Grazynom - seta i sledz .
    Hana a ja myslalam, ze Hana to nom de plum....a jestes Hana przez jedno N?

    Ja mialam przedwczoraj imieniny letnie - bardzo przydatne ;)))) znaczy przydatne byly na wakacjach w mlodej mlodosci, bo zadawalam sie z Ankami i Krzysztofami i wtedy balanga trwala 3 dni....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez jedno N. Ja się zadawałam z różnymi i też balanga trwała trzy dni:) Albo i dłużej!

      Usuń
  10. Moznaby dodac...Anke Wroclawianke czyli Gosianke....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bycia Ankom? czy imienin?

      Usuń
    2. Bycia Ankom nie lubi.

      Usuń
    3. Ale miło mi, że ktoś u mnie myśli;*** :))

      Wszystkim Annom i ode mnie serdecznie życzenia!

      Usuń
  11. Wszystkim Annom wszystkiego co najlepsze! Niech omijają je zawirowania tego świata i wiedzie we wszystkim. Pół Aniom też imieninowe wiwaty.
    Mam wnuczkę Anię, ale opis nie do końca pasuje.
    Widziałam się z Kalipso, poznałam córeczki i Małżonka. Mam nadzieję, że nie zgadałam jej na śmierć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widac, ze to polskie imie numer jeden. Knajpy zapchane imieninowymi goscmi Ann i Krzysztofow.

    Wszystkiego dobrego!




    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkim Annom, Hannom i "dzisiejszym" Grażynom i ja życzę wszystkiego najlepszego, czyli żeby się spełniło to czego która sobie życzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego wszystkim solenizantkom :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurna dlaczego ja nie jestem Anna, taka dorodna poziomka, pożarłabym ;) A własściwie jestem.... z bierzmowania, robię więc spółe do tej poziomki ;))
    Żarty żartami a to poważna sprawa imieniny. Wszystkim Anną życzę jak najwięcej dobrych rzeczy w życiu, pogody ducha i aby zawsze znalazły czas i ochotę na gdakanie w kurniku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sobie wzielam trzy imiona na bierzmowniu i biskupa zatchnelo....

      Usuń
    2. Twoja zachłanność go zbulwersowała zapewne ;)

      Usuń
    3. Rucianko, dobre :))))

      Usuń
    4. No to mam swoj wklad w bulwersowanie - bardzo mi sie podoba :)

      Usuń
    5. co w kontekscie koscielnym powoduje zatchniecie sie wielu ludzi....

      Usuń
  16. Wszystkim solenizantkom-
    Końskiego zdrowia,
    Szczerego uśmiechu,
    Zgrabnego zadu,
    Generalnie czadu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, ze nie wymienszalas zyczen, rheher

      Usuń
    2. He, he- z końskim zadem byłoby nieciekawie ;)

      Usuń
    3. Ja tam za koński zad wcale bym się nie obraziła,
      dzięki Mariolka

      Usuń
    4. O ja też;) Konie majom ładne dupki;)

      Usuń
    5. No fakt. Lepiej już mieć koński zad, niż uśmiech ;)

      Usuń
    6. Nosiłam w szkole koński ogon...ale wyżej hehe

      Usuń
    7. Szczery zad hmmm brzmi prowokacyjne ;)))
      Ankom Szczęścia życzę :***

      Usuń
    8. Szczery zad hmmm brzmi prowokacyjne ;)))
      Ankom Szczęścia życzę :***

      Usuń
  17. Dziękuję ślicznie i wszystkie Anny, Anki i pół-Anki oraz Aneczki, Andzie i Anusie teź ściskam. Powiem nieskromnie źe przez całe swoje życie uważałam że to najładniejsze imię jest. I nadal tak uważam :) A co mi tam, dziś mogę wszystko! '

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję ślicznie i wszystkie Anny, Anki i pół-Anki oraz Aneczki, Andzie i Anusie teź ściskam. Powiem nieskromnie źe przez całe swoje życie uważałam że to najładniejsze imię jest. I nadal tak uważam :) A co mi tam, dziś mogę wszystko! '

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję ślicznie i wszystkie Anny, Anki i pół-Anki oraz Aneczki, Andzie i Anusie teź ściskam. Powiem nieskromnie źe przez całe swoje życie uważałam że to najładniejsze imię jest. I nadal tak uważam :) A co mi tam, dziś mogę wszystko! '

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie być taka, wywal dwa! ;)

      Usuń
    2. Wywal wywal,bo Annavilma zatka nam wybieg hrehrehre

      No i sru i po imieninkach.

      Usuń
    3. Nie martw się,przed chwilą Sonic nadała dwa razy ze srajfona,jak listonosz.
      Mnemo też miała echo i Ewa chyba też.

      Usuń
  20. Dziękuję za życzenia i odwzajemniam się wdzięcznie.
    Każdy kiedyś był jest lub będzie Anką chyba że jest Grażyną ;)
    Zawsze wokół mnie było minimum pięć Anek i wszystkie jednocześnie wstawały do odpowiedzi lub reagowały na wołanie.
    Więc imię to można było traktować jako nazwę żeńskiego stadka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Annavilma chyba ze srajfona nadaje.

      Usuń
    2. Bardzo śmieszne, doprawdy...

      Usuń
    3. Bardzo śmieszne, doprawdy...

      Usuń
    4. Bardzo śmieszne, doprawdy...

      Usuń
    5. Chcesz dostać potrójne życzenia zapewne ;)

      Usuń
    6. Kobieta sie zacina a Ty sobie dworujesz!! rhehreher

      Usuń
    7. Już bałam się cokolwiek więcej napisać, ale teraz przy kompie siedzę, to się już nie bojam. Te telefony gupie som.

      Usuń
  21. Ratunku, czy mnie widać potrójnie? A możem upita, choć jeszcze nic nie pilam... Proszę uprzejmie mnie wykreślić. ..

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkim Ankom i Hankom dużo dobrego, smacznego, przyjaznego i ogólnie szczęśliwego!
    to mówiłam ja, Jo-anka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wybaczcie Dziefczynki, Ognio wrócił z pleneru i natychmiast rozpalił ognisko, jak to Ogniomistrz, jest moja siostra i się bawimy, chociażem tylko pól-Anna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawcie się Hana, bawcie ino dobrze :))
      Mika też pewnie się bawi z Orszulkom i Kalipso, no i dobrze lato porą zabawy :))
      Dzisiaj na mieście widziałam coś fajnego :))
      W Parku Staromiejskim, przy Teatrze Lalek jest scena letnia. Scena letnia przylega do gmachu teatru i jest tam knajpa. Włączona jest muzyka, a na deskach sceny, pary ....tańczą walce i na dodatek dobrze tańczą. Wśród nich plączą się dzieci bo na scenę można też wejść od strony parku. Piękne i dla oczu i dla uszu :)))
      A przedtem w innym miejscu były trzy młodziutkie dziewczyny, jedna grała na skrzypcach, druga na flecie bocznym, a trzecia im kibicowała i przewracała nuty :) Grały muzykę klasyczną ,której nie rozróżniam, ale mi sie podobała. Obserwowałam je jakiś czas, potem pytam czy może przygotowują się do jakiegoś egzaminu, bo trochę tak to wyglądało, a one na to że właściwie to chca troche zarobić ;)) Ludzie nawet dość chętnie wrzucali im pieniążki :))

      Usuń
    2. Hana, tylko pienka nie spalcie:)

      Usuń
  24. I ja też zyczę wszystkim całym Ankom i tym w połowie, Krysiom, Krzysiom i Grażynkom ( w tym kocicy) wszystkiego, co najlepsze, spełnienia marzeń i co tam jeszcze im się zachce. Aaaaa i bukiet kwiatów dołączam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze,Hana pocałuj w łapkę Grażynkę.
      Od cioci Anki :)

      Usuń
    2. Ucałowana, cium, cium!

      Usuń
  25. Najlepszego solenizantkom!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkim Annom wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja dołączę się do życzeń i chętnie odbiorę cząstkę tej poziomki dla siebie, ale podwójnie bo ja mam dziś Imieniny i Urodziny. Jak można dać córce na imię, która urodziła się 26 lipca? - tylko ANNA.
    Anuśki, Grażynki wszystkiego co najlepsze
    życzy Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, podwójnie pięknej drugiej połowy lata i drugiego półrocza roku!

      Usuń
    2. To pisałam ja. Hanuś to jest moje ujawnienie się w Kurniku.

      Usuń
  28. Wszystkim Annom i Grazynce Wenezuelskiej, wszelkiej pomyslnosci - usciski:)

    Rucianka z tym pienkiem, powalila mnie na kolana:))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Pieńka nie oddam bez walki. To tydzień palenia w kominku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo goscia mozna posadzic przy ogniskowaniu, czy innym grilowaniu:))

      Usuń
    2. Głowę można położyć.

      Usuń
    3. Albo i inna czesc ciala, ło matko! hihihihi

      Usuń
  30. Ja zapóźniona, bo już po północy, ale niemniej szczerze wszystkim Annom, Ankom, Aniom i Anusiom życzę zdrowia, uśmiechu i radości na co dzień i od święta! I tegoż samego Grażynce Wenezuelskiej naszej kochanej:)) Uściski dla wszystkich!
    Usmażyłyśmy z Orszulką dżem morelowy, jutro jeszcze będziemy kończyć. Kalipso już w Z, jutro spotkanie! Szkoda tylko, że to już ostatni wieczór z Orszulką i jej chłopakami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Wam zazdraszczam tych spotkan, bardzo. Usciskaj Kalipso i jej rodzinke od nas:)

      Usuń
  31. Grazyna Wenezuelska dziekuje bardzo i sie rozczulila , bo raczej imienin jej bezposrednie otoczenia nie obchodzi, na Slasku byl geburtstag a w Wenezueli cumpleanos. Moj tata swietowal zony swojej i corki imieniny zrywajac roze z klombu wiekszyckiego , ktore sam sadzil...Dzien Dobry kurencjom, dzien piekny nastal, jakie sloneczko!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzień dobry! Dzień piękny zaiste! Zasnęłam wczoraj na stojąco, więc dzisiaj życzę wszystkim Aniom słońca, radości i siły do następnych imienin:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bolom dziś nuszki od spania na stojąco ? Kalipso, jak już Mika Was wyściska, to Wy wyściskajcie Ją ode mnie ! Ajajajaj, jak Wam fajnie :)

      Usuń
  33. Dziędobry ! Nareszcie +20 !

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja się przyłączam do życzeń dla wszystkich solenizantek, choć z lekkim poślizgiem :)))
    Miałam babcię (ze strony ojca) Anię, a moja mama miała na imię Hanna. Obie obchodziły imieniny tego samego dnia, 26; mama próbowała przenieść swoje imieniny na 2. sierpnia, ale się nie dało - wszyscy (oprócz najbliższej rodziny) siłą bezwładności składali jej życzenia i przynosili prezenty na Anny, więc po kilku latach zrezygnowała i zostało po staremu. A w ogóle to moja mama dostała imię ze względu na Hankę Ordonównę - jej rodzice lubili kino i teatry kabaretowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, Nina, zmieściłaś się w oktawie, jest dobrze;)))

      Usuń
  35. Wszystkim Solenizantkom Kurom i Kurkom spóźnione życzenia imieninowe od Ogniomistrza ( zmordowanego kolejnym plenerem, uf to ciężka robota odwykłem od przywoływania Muzy i Weny)
    https://www.youtube.com/watch?v=QgBff_8pJoQ&index=7&list=RDCingEwu6vA8
    Drugi utwór należy słuchać wyłącznie wieczorem i po drinku, koniecznie https://www.youtube.com/watch?v=UgrBn072lMU&list=RDCingEwu6vA8&index=5 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Ognio, przepadam za Beth;))) Senks;)

      Usuń
    2. a jak sie jest tylko Krystyno-Kuro to tez mozna odebrac zyczenia??? Moge byc Krzysztofem jakby kto chcial...

      Plenery sa zapewne tak samo meczace jak przebywanie w Domu Pracy TworczejPANu w Zawoi....bylam pare razy i widzialam........

      Usuń
    3. Opakowana, chyba nawet bardziej.

      Usuń
  36. Dzienkuję, dzienkuję za życzenia, jak miło:))) Szfystkim pół i solenizantkom i spóźnione życzenia. Fczoraj się lekko sponiewierałam przy naleweczce, żeby uczcić ten dzień;-D Buziaki, Hania:)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Haniu, czyżbyś się stoczyła?

    OdpowiedzUsuń
  38. Mało, co nie, Opakowana? Nie tak łatwo się stoczyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem coś na ten temat, cały czas mi się to nie udaje hehehehe

      Usuń
    2. Marija - zrob sobie liste prac do wykonania, ze tak powiem...pocwiczysz, moze cos z tego bedzie. zacznij od plucia na samochody przejezdzajace pod kladka przy Hali LUDOWEJ.... ja to praktykowalam bedac duza juz panienka....

      Usuń
  39. Dużo dobrego i zdrufka wszelkim imieninowo obchodzącym :)
    (staczam się, bo drugiego Złotego Denara otworzyłam...:) )

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam Kurnik w piękny poranek. Przyjemnie, słonecznie, lekki wiaterek, 22 stopnie.
    Coś tu wczoraj cicho było.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziędobry :) Wczoraj u Gosianki mrówkojadem skrzyżowanym z kapibarą się zachwycały :)

      Usuń
    2. Aaaa....też tam byłam. Do zachwytów dołączyłam.

      Usuń
  41. Dziędobry w rześki poranek. W nocy popadało, i od razu zielono :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziędobry, u nas niespecjalnie (popadało), ale przynajmniej jest czym oddychać. No i pofruwać można, bo wichur, że hej!

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej Kury :) W Międzyzdrojach wicher dupy urywa ;P Rzuccie jakieś zaklęcie, bom na urlopie :) Hanus sprawdź @

    OdpowiedzUsuń
  44. Rodzice mogli Ci dać na imię Aneta, bo Anetta (tak mam w dowodzie) to węgierska wersja fracuskiego zdrobnienia imienia Anna (Annette, czyli tak, jak się w blogowisku podpisuję).

    OdpowiedzUsuń
  45. Annette, nie wpadli na to:)))

    OdpowiedzUsuń