czwartek, 24 września 2015

PISZĄ ROŚLINY OGŁOSZENIA CZ.II

 Zapewne starsze stażem Kury pamiętają naszą zabawę w zwierzęce ogłoszenia z początków naszego blogowania. Płakałyśmy ze śmiechu przez kilka dni, nie odrywając się od komputera i wymyślając coraz to nowe ogłoszenia. Oczywiście nie tylko my, ale i wszystkie Kury stowarzyszone, które wykazały się niebotyczną inwencją i zaskakującymi skojarzeniami. Można sobie zajrzeć tu: 
http://dzikakurawpastelowym.blogspot.com/2014/04/a-gdyby-tak.html
http://dzikakurawpastelowym.blogspot.com/2014/04/a-gdyby-tak-czesc-druga.html
http://dzikakurawpastelowym.blogspot.com/2014/04/a-gdyby-tak-odsona-trzecia.html
http://dzikakurawpastelowym.blogspot.com/2014/04/a-gdyby-tak-odsona-czwarta-i-ostatnia.html
W kolejnych odsłonach proszę czytać tylko komentarze!!!! Jak która ma depresję jesienną to gwarantuję, że ucieknie ona gdzie pieprz rośnie! Czarny Kocie, zaopatrz się w pampersy, bo w twoim stanie trudno utrzymać...

Mnie się też to skojarzyło i pomyślałam, że nie tylko zwierzęta mogłyby pisać ogłoszenia, ale i rośliny na przykład. Wiele z nich ma nazwy aż proszące się o jakieś zabawne skojarzenia, np :

"Zapiszę się na kurację odmładzającą. Starzec"

"Chętnie poparzę odpłatnie. Pokrzywa"

"Wynajmę się do pasienia gęsi. Gęsiówka"

"Korale sprzedam. Jarzębina"

"Poprowadzę browar. Piwonia"

I tak dalej, i tak dalej...
Czekamy na inwencję Kur stowarzyszonych:))))


267 komentarzy:

  1. Kupię Viagrę. Szarłat zwisły

    OdpowiedzUsuń
  2. Sałatka dietetyczna dla wilka - wilczomlecz

    OdpowiedzUsuń
  3. za każdym razem chcę kliknąć lubie to i nie ma przycisku :-(
    mogę tę zabawę zaproponować na Poszukiwaczach Roślin? ciekawe, czy umio się bawić, bo rośliny akuratnie znajo... powiem, co i jak.
    ale to jutro, dzisiaj wracam do roboty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuj Megi, ale donieś, czy umio, dobra?

      Usuń
    2. No pewnie, że możesz, dla fachowców to tym fajniejsza zabawa:))

      Usuń
  4. Ozdobię oczko wodne - rzęsa

    OdpowiedzUsuń
  5. szukam sponsora - pięknotka
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam się,można zrobić ze mną wszystko.
    Mak

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem miła mimo zahamowań - mimoza

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja całego stada. Koni czyna

    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  9. Dyskretne usuwanie niewygodnych świadków oferuje difenbachia

    OdpowiedzUsuń
  10. Sprawnego cyrulika poszukuję - goździk brodaty

    OdpowiedzUsuń
  11. Sprzedam tanio,zupełnie nową książkę pt."Savoir vivre w domu i ogrodzie".
    Burak

    OdpowiedzUsuń
  12. Poszukuję chętnego który kupi mi papierosy i alkohol.
    Szczaw

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukamy dobrego dentysty-kiełki

    OdpowiedzUsuń
  14. Postatystowałbym jeszcze w jakimś filmie. W dorobku "Noce i dnie". Nenufar

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupię prostownicę-kosodrzewina

    OdpowiedzUsuń
  16. szukam pracy w mediach, bardzo umiejętnie zamydlam oczy - mydlnica
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  17. w celu matrymonialnym zapoznam - żeniszek

    OdpowiedzUsuń
  18. Zadręczę na śmierć. Męczennica.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szukam seniorów do porośnięcia-mech

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknam ale w lustro nie spojrzę. Bazylia

    OdpowiedzUsuń
  21. Udzielam fachowych korepetycji kompletnym głąbom -kapusta

    OdpowiedzUsuń
  22. Na zlecenie obracam w perzynę.Z łatwością. - perz
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  23. Ani ja - ni pies, ni wydra - lewkonia

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Korespondencyjnie nauczę owijać - bawełna
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezwykłą kaczuszkę zapoznam. Dziwaczek.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pozbędę się "r" na boże narodzenie - kolendra

    OdpowiedzUsuń
  28. Stokrotnie robię. Stokrotka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Chrzan utrę a cebulę poszatkuję. Wierzba płacząca.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mieszkania na stałe poszukuję. Tułacz pstry
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  31. Złośnicom zapewniam kwaśny uśmieszek - cytryna

    OdpowiedzUsuń
  32. Leczę podagrę. Podagrycznik

    OdpowiedzUsuń
  33. bagaże przeniosę, tanio, sprawnie - juka

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapewniam odrobinę szaleństwa. Fiołek.

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. jestem,domyślam się że chodzi o wianek? hrehrehre

      Usuń
    2. Nie, o pokrewieństwo:))) Takie poszukiwania genealogiczne.

      Usuń
  36. Lubię zasnąć w popiele. Gruszka

    OdpowiedzUsuń
  37. Skuteczność! Z niczym się nie szczypię. Szczypior.

    OdpowiedzUsuń
  38. Skutecznie wyciszam ściany.
    Groch

    OdpowiedzUsuń
  39. Akupunktura! Świerk kłujący.

    OdpowiedzUsuń
  40. Poszukuję jabłoni. Za daleko padłem. Jabłko

    OdpowiedzUsuń
  41. Poprowadzę kurs namiętnego całowania rączek. Rącznik
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzieki za buraki, szcawie, i inne mydlnice;))
    Padlam ze smiechu. Ale cicho padlam, bo czesc rodziny juz w lozkach.

    OdpowiedzUsuń
  43. Pasuję do każdego nosa.
    Fasola

    OdpowiedzUsuń
  44. Morderstwa na zlecenie. Muchołówka

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziefczyny,czy my na akord pracujemy?
    Nawet nie mamy czasu się wzajemnie pozachwycać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nawet się do Ruty nie ustosunkowałaś:)))

      Usuń
    2. no fakt, jakbyśmy sie szaleju objadły ;)))))
      Barbara

      Usuń
    3. albo blekotu :))))))
      Barbara

      Usuń
    4. już lecę się stosunkować :)

      Usuń
    5. Taaaa wygląda na to Rucianko że na akord, albo w jimś amoku, a może nawet i w malignie, szepneła malina ;)))

      Usuń
    6. Stawiałabym na blekot...

      Usuń
  46. Tanio sprzedam eleganckie szpilki. Sosna
    PS. ale mogę też wbijać na umowę-zlecenie
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  47. Poznam miłą panią,chętnie padnę plackiem u jej stóp.
    Kartofel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I będę błagał żeby zamieszkała ze mną w ziemiance...
      Ziemniak
      Barbara

      Usuń
  48. Gdzie mój Hajduczek??? Michałek

    OdpowiedzUsuń
  49. Szukam swojego osła-smoczy/ca/ kwiat

    OdpowiedzUsuń
  50. Zmieniamy profesję - gorące kasztany z Pigalaka

    OdpowiedzUsuń
  51. Starannie perforuję piłeczki, dyńki i inne dowolne przedmioty. - psiząb
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z dedykacją dla Balusia

      Usuń
    2. Dyńki zostały dzisiaj zjedzone w postaci placuszków. Pychota!

      Usuń
  52. skutecznej diety poszukuję - miechunka rozdęta

    OdpowiedzUsuń
  53. Szukam pokoju do wynajęcia,zaznaczam że zawsze po sobie sprzątam-szczy piore k

    OdpowiedzUsuń
  54. Już dosyć! Bo można bez końca! Pogadać mi się chce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. halo,tu ziemia,zamurowało Was?

      Usuń
    2. ale ona tak jak u Fredry - chciałam, chciałam ! ale już nie chce!! ;)))
      Barbara

      Usuń
    3. Na muchy w nosie najlepsza rosiczka ;)

      Usuń
    4. Rucianko, ryzykujesz .......
      Barbara

      Usuń
    5. A z Tobą na ten przykład!

      Usuń
    6. Rabarbaro,chyba mnie Prezeski wykluczo z grona

      Usuń
    7. Wobec tego zwierzę wam się Kury, co żem robiła przez ostatnie dwa dni ( mając wymówkę, żem chora, słaba i sama ). Otóż obejrzałam 21 odcinków " Czterech pancernych i psa". I podoba mi się nadal, chociaż może trochę inaczej niż w dzieciństwie.

      Usuń
    8. Niezły maraton sobie zrobiłaś! Mi się też podoba. Ja ostatnio namiętnie oglądam na Kinie Polska "Wakacje z duchami" i "Tolka Banana"...

      Usuń
    9. A o której?i w jaki dzień?

      Usuń
    10. Tolek już się właśnie skończył, a Duchy są w sobotę o 9.00 i powtórka w niedzielę po 14.00, po 3 odcinki.

      Usuń
  55. Szybko ,zwinnie,bezboleśnie pozbywam się przeszkód- wężymord

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. inaczej skorzonera, jadalne
      Barbara

      Usuń
    2. Kasiu,takie warzywo,ma jadalne korzenie, Nie jadłam jeszcze,ale podobno smaczne i zdrowe:)
      Ale też i są odmiany dzikie, http://www.natura-2000.eu/scorzonera.htm

      Usuń
    3. Kasia, smakuje prawie jak szparagi, ale potwornie się obiera, pewnie dlatego jest mało popularne. Klei się do paluchów i do wszystkiego! Nieobrane wygląda jak anemiczny chrzan.

      Usuń
    4. Straszne warzywo! Z powodu katorżniczej roboty, jaką jest obieranie, przestałam je uprawiać. Nie od rzeczy po holendersku nazwa ludowa tego to "smutek dziewki kuchennej". A takie smaczniutkie.

      Usuń
    5. Nie widziałam w sprzedaży ,a spróbowałabym.

      Usuń
    6. W Polsce też jeszcze nie widziałam.

      Usuń
    7. Agniecha, cudna ta nazwa holenderska!

      Usuń
    8. ale jak swojsko brzmi,a nie jakaś skorzonera:)))))

      Usuń
    9. Prawda? Holenderski ma wiele celnych określeń.

      Usuń
    10. Jakiś czas temu była wszędzie, można było kupić na rynku, ale kupiłam tylko raz. Może dwa?

      Usuń
  56. Odpowiedzi
    1. Chyba pojszła gadać z kim innym.......
      Barbara

      Usuń
    2. No dzie! Trochę pochłaniają mnie badylki, ale widzę Was!

      Usuń
    3. Dora, nawiąż temat - jak mawiał mój znajomy do swojej żony, kiedy chciała z nim pogadać.

      Usuń
    4. Mogę nawiazać ,ale od razu do głowy wpada mi -aksamitka:)))))))

      Usuń
  57. Wymiękam, już mi się nie chce wymyślać i coraz trudniej się nie powtarzać. Dzień się kończy, czas zmienić kolor na pazurach, bo mi się zdrapał, poczytać i spać. Fajna zabawa była.
    Dobrej nocy Kurki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj,jeszcze masz 15 minut urodzin

      Usuń
    2. Ewa2,no z nami sie nie nabijesz,z namy....

      Usuń
    3. No właśnie dotrwaj do północy, my z tobą!!!

      Usuń
    4. Urodziny?! No to wszystkiego fajnego,pięknego i super zdrowia i humoru i wszystkiego czego sobie życzysz!

      Usuń
    5. zjadłam przecinki przed ,,i" :)))))

      Usuń
    6. Ewa 2, najlepszego w urodziny !

      Usuń
  58. Ewa2, godnie obejszłaś urodziny?

    OdpowiedzUsuń
  59. Ludzie! Barbara jeszcze nie śpi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jestem w szoku, mialam pytac o to godzine temu, ale sie obawialam, ze szczeli focha;)

      Usuń
    2. Teraz to już chyba padła dziobem na klawiaturę...

      Usuń
    3. a bo mie wciąąąągło ;)
      Barbara

      Usuń
    4. Ciekawe, o której jutro wstaniesz!

      Usuń
  60. Ewo ,ale jakie piękne ogłoszenia powymyślałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Może wklepiemy wszystkie ogłoszenia do Olx hehe

    OdpowiedzUsuń
  62. Hano, a bo ja to wim, o czym tu zagaić?:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Kury, odlatuję do łoża. Pa, pa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pa!!!! Ja już też niedługo, bo coś mnie oczy bolą.

      Usuń
    2. Mika, nie ma prawa Cię nic boleć!!! (to moje pobożne życzenie). Ja muszę dopilnować chlepków płatkowych bo w piekarniku i też tuptam do alkowy.
      Branoc Kurencje.
      Hrehrehre Hana, wszystkie mają teraz roślinki w głowach, brak pomysłów na pogaduchy (u mnie to normalne, nudna jestem ogólnie, tylko się dołączać potrafię)

      Usuń
    3. Bacha, co to chlebki płatkowe ?

      Usuń
  64. Ewa2, ja spóźnione żeby następne dziesiątki były w zdrowiu, przyjemnościach z życzliwymi ludźmi dookoła. No a oczywiście w Kurniku.

    OdpowiedzUsuń
  65. Wyczerpały się bateryjki Kurejrom.

    OdpowiedzUsuń
  66. Nic mi się nie wyczerpało. Może pomysły trochę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie? Pomysły?
      Jakoś nie wierzę.
      O kurcze,u mnie deszcz z pierunami.

      Usuń
    2. Jak dawno u nas nie było piorunów!

      Usuń
    3. Chętnie odstąpię buzę-piołun

      Usuń
    4. Naprawdę? Burza? Z deszczem? Kurna no!

      Usuń
    5. Pracowałam z panią ,która mawiała,,pieronie"

      Usuń
  67. jestem pies na pniaki - karczoch

    OdpowiedzUsuń
  68. Ano coś brak pomysłów,wystrzelalim się :))))) Powiesiłam pranie i tez powoli zbieram sie na legowisko.Jutro srana do mechanika z córki autkiem się wybieramy.

    OdpowiedzUsuń
  69. ale to tylko taki przeglądzik,drobnostka do wymiany.

    teraz jeżdzimy do zdrojów,dzisiaj zaliczyłyśmy spacer po Kudowie:) No i szarmanccy starsi panowie sa !

    OdpowiedzUsuń
  70. Idziemy laskiem a tu pan z panią nas mijają, i pan zagaja miło: ,dziedobry szanownym paniom,miłego dnia,
    taki to kuracjusz:))))))

    OdpowiedzUsuń
  71. A w parku dwóch przechodzonych playboyów wyśpiewywało Niemena, ,,Pod papugami" aż uszy wiedły:)

    OdpowiedzUsuń
  72. tanio i skutecznie łowię - jałowiec.
    tg

    OdpowiedzUsuń
  73. A po drodze rosły jeżyny,więc posilam się,córka mnie przywołujeze zostaw,mamoooo, a ja na to ,że trzeba nieco sie posilic,jak na strudzonego wedrowca przystało. Od razu inni spacerowicze tez zaczeli poddjadac;))))))

    OdpowiedzUsuń
  74. Bo to taka dróżka na górę parkową przy parku zdrojowym,wiec sporo spacerujących.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dora,jesteście w sanatorium czy mieszkacie w takim fajnym miejscu?

      Usuń
    2. O, to fajnie macie , takie jesienne spacerki urokliwe.

      Usuń
  75. Czołem nocna Kurozmiano! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czołem,
      a komu odpowiadam?
      Bo już dzisiaj się pomyliłam :)

      Usuń
    2. No właśnie, komu? I czy czołem znaczy dziędobry, czy dowiedzenia?

      Usuń
    3. ups.. nie mam wprawy w pisaniu bez logowania :)
      to ja, tempo giusto.

      Usuń
  76. Mieszkamy w Kłodzku i robimy sobie małe wycieczki po okolicy póki studentka w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jakby zawsze w sanatorium.

      Usuń
    2. Ale fajnie! Pełno dystyngowanych dżentelmenów w parku zdrojowym i wogle elegancja-Francja:)

      Usuń