niedziela, 7 lutego 2016

Brujita znaczy czarodziejka

Znacie Brujitę i Jej przepiękne, misterne kartki? Nie? Ja znam i podziwiam precyzję, staranność, pomysły, kolory, różnorodność, no wszystko! Poza kartkami, Brujita jest Kurą i fajną kobitką, no i ma trzy koty!
Najlepiej będzie, jeśli sama do nas przemówi. Ona i Jej małe dzieła sztuki.

Witajcie Kury z bliskich i dalekich krajów ;-)))

Za zgodą (a trochę też za namową) naszej PrezesKury odważyłam się do Was dziś tu napisać…

Bo mówią, że w kupie siła, a ja wiem, że w Kurniku siła większa niż gdziekolwiek indziej ;-)))


No ale może na początek to ja się przedstawię, bo choć wiele z Was mnie kojarzy, to pewnie jednak nie wszystkie ;-)))


Blogowy świat zna mnie jako Brujitę która czaruje z papieru kartki i ozdoby, a ostatnio nawet anioły  (choć te akurat z papieru nie są).

Prywatnie nadano mi imię, za którym wciąż  jakoś nie przepadam, ale w zdrobniałej formie jeszcze je zniosę, a brzmi ono Kasia ;-)))

Gniazdo zakładałam wiele razy - w kraju i poza nim, aż zdecydowałam, iż chwilowo najlepszy klimat dla kury średnio zdecydowanej to dolnośląskie góry i ich pełne tajemnic mieściny ;-)))
I właśnie w takim mieście podjęłam walkę z szarością dnia codziennego.
Zaczęłam od stworzenia przytulnej grzędy,


na którą nie wiadomo kiedy wkradły się 3 sierście i ani myślą się wyprowadzać, lub chociażby odrobinę szacunku właścicielce gniazda okazać…


A ja siedzę i dzióbię…


Dzióbię karteczki, które niektórym z Was życie umilają, a innym są całkowicie nieznane.
I ja właśnie trochę w tej sprawie ;-)))


Kiedy kilka miesięcy temu moje marzenie stawało się rzeczywistością cieszyłam się jak małe dziecko…
Po 4 latach snów i marzeń, oto otworzyłam własną działalność…
Brujita stała się marką a ja… biznes women ;-)))
Niestety, marzeniami ciężko się najeść… a już wykarmić trzy Kotowe to w ogóle niewykonalne, bo one to tylko małe kawałeczki mięska, sosiki i saszetki ;-)))


Potrzebna mi siła i wsparcie Kurnika – tego, który mnie zna i tego, który właśnie dziś poznaje mnie lepiej.
Potrzeba mi mądrości Waszych głów, Waszych znajomości, dobrych chęci i… wiary ;-)))
Oczywiście zapraszam do zamawiania…
Na urodziny, imieniny dla dzieci, dla dziadków, kartki, albumy – co tylko sobie wymarzycie - ja dla Was to wyczaruję ;-)))


Ale tak naprawdę to piszę dziś do Was z prośbą o pomoc innego rodzaju…
O małą reklamę polecającą na fejsbuczku (klik), o polubienie mojej strony, o polecenie od czasu do czasu któregoś mojego dzieła.



Może któraś z Was prowadzi małą (albo dużą) kwiaciarnię, kawiarnię, butik, w których mogłyby znaleźć się moje kartki lub choćby ulotki.
A może córka sąsiadki będzie miała w tym roku komunię, a syn przyjaciółki właśnie ustala datę ślubu i zastanawia się gdzie zamówić zaproszenia?




I właśnie w takiej chwili można by znajomym królika podsunąć pomysł, że przecież Wy kogoś znacie, wiecie kto i gdzie spełni ich marzenia.




A może gdzieś w przedszkolu, szkole, domu kultury z okazji Wielkanocy, Dnia Mamy, Dziecka, Bożego Narodzenia czy całkiem bez okazji mogłabym przeprowadzić warsztaty scrapowe lub eco?


A może macie inne pomysły jak moje czary mogłyby się rozprzestrzenić na kraj, na świat.
Liczę na Was…
Wierzę w to, że razem z Wami dam radę, że razem z Wami spełni się moje kolejne marzenie.

Życzę Wam cudownego tygodnia.
Słońca, które rozświetli Wasz świat radością.

Teraz mówię ja, Hana. Na fb mamy utajnioną grupę, gdzie możemy snuć podstępne plany wykończenia niegodziwców, którzy dręczą zwierzęta. Kto chce, puka tutaj:

PS. Uwaga! Nasza Gardenia o Złotych Ręcach założyła sobie konto na picasie i tam pokazuje swoje cudeńka. Matkozcórko, jest niesamowita! Lećcie tutaj - klik!

243 komentarze:

  1. Oczywiście że polubię i udostępnię na fb.
    Hana, chyba ten link nic nie da.
    Jeżeli jesteście chętne do bycia żono Stefana, to napiszcie tu albo do mnie na fb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/profile.php?id=100010503096859

      Usuń
    2. Niestety mnie nie wpuszcza.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Niestety to tylko dla tych co są na fb.

      Usuń
    5. Rucianka - dziękuje za udostępnienie na FB :*

      Usuń
    6. a jaką -czyją żoną??

      Usuń
    7. Stefana Bażanta, czyli mię!

      Usuń
    8. ja chętna, zgłaszam się :)

      Usuń
    9. Elaja, wiesz, że wyszłaś za mnie? Jesteś moją czecią żoną.

      Usuń
    10. wiem :) wolno mi, ostatecznie stanu wolnego do tej chwili byłam ;)

      Usuń
  2. Nie wiem Rucianko, czy coś da. Raczkuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądam do karteczkowej krainy już od dawna i podziwiam kunszt wykonania i pomysły. Bardzo mi się podobał tort z pudełeczek i inne kartki. Postaram się zachęcić do zaglądania inną drogą bo na fb nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Miło wiedzieć, że ktoś do nie zagląda - dziękuję ;-)))
      Ja miałam chwile strajku internetowego ale już jestem i działam na 100%

      Usuń
    2. Ja zaglądam, podziwiałam pracownię. :)
      Założyłam grupę na fb. Będziemy tam gdakać o pomocy dla zwierząt, o naszej stronie.
      Wszystkie żony Stefana, kto jest zainteresowany, to zapraszam.

      Usuń
    3. Zainteresowana ;-))) zaraz się zaciągnę w szeregi choć... bigamia jest chyba w Polsce zakazana ;-)))

      Usuń
    4. Zaciągam Cię w takim razie.
      U bażantów taki zwyczaj, mają stadko żon.

      Usuń
    5. Ale nie mogę zaprosić Cię jako strony, podeślij osobiste konto.

      Usuń
    6. Już jesteś, Elaja mi podesłała.

      Usuń
    7. I każdej wiosny żonki zmieniajo.
      dzisiaj już AStefan był. Pojadł i poszedł sobie.
      Słyszałam też trąbienie żurawi.

      Usuń
  4. Udostepnilam na fb i g+ wraz z moja osobista reklama i poleceniem dalszego udostepniania. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurki Kochane... każdej z Was Razem i z osobna z góry dziękuję.
    Nie spodziewałam się czytać o osobie w niedzielny wieczór i... chyba obiecałam ten czas przystojniakowi co to już czeka na mnie z lampką wina ;-)))
    Jutro o poranku przybiegnę do kurnika i... mam nadzieję, że będę mogła z Wami pogdakać ale dziś... no nie rozdwoję się = nie ma rady ;-)))
    Miłego wieczorka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leć Bru do Przystojniaka, my i tak zaraz pospadamy z grzęd!

      Usuń
    2. Przystojniak ważniejszy:))) I słusznie:)

      Usuń
    3. Czy przystojniak ważniejszy?? hmm no nie wiem ale te wymówki, to spojrzenie oczu smutnych, to nieszczęście złamanego serca... ;-)))
      Z MENczyznami trzeba delikatnie się obchodzić - jak z jajkiem ;-)))

      Usuń
  6. Brujitę podglądam, a stronę już polubiłam i będę udostępniać.

    Powodzenia, Brujito!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kalipso - z waszym wsparciem nie może się nie udać ;-)))

      Usuń
  7. twórczość Bru znam i podziwiam od początków w sumie :) i bardzo polecam, cudeńka przez nią tworzone zawsze robią furorę wśród obdarowanych i ich gości! torcik weselny na dłuższą chwilę młodych przyćmił swoją urodą i pomysłowością projektu :)) a ja miałam frajdę, że taki oryginalny prezent daję, ten zresztą był już drugim weselnym torcikiem, który podarowałam :) świetna rzecz!! zresztą inne pomysły Kasi też zadziwiają :) przy zamówieniu dostaje wolną rękę i ... czaruje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakiś torcik dla mojej Córki zamówię?

      Usuń
    2. te zdjęcie nie oddaje jego urody - jest to kwadratowe pudełko, które po zdjęciu wieka rozkłada się jak kwiat i odkrywa "fanty" (banknoty, kupony lotto np.) umieszczone w kieszonkach i na środku torcik :) naprawdę bardzo efektownie to wygląda :)

      Usuń
    3. U mnie też się szykuje wesele, może za pół roku. Taki torcik to fajna pamiątka:)

      Usuń
    4. fajna :) i w elegancki sposób można przekazać zawartość zwyczajowej koperty ;)

      Usuń
    5. Elaja...gdyby nie Ty to i marzenia posypały by się jak kawałki tłuczonego szkła :*

      Usuń
  8. Brujita, niesamowite rzeczy robisz, bardzo zdolna z ciebie Kura. I Sierściuszki prześliczne. Będę polecać, ale na fb nie jestem. No i na pewno sama coś zamówię:))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siem polecam ;-))) Sierściuchy też się polecają... do głaskania ;-)))

      Usuń
  9. Ewa bardzo ladnie napisala; to jest faktycznie karteczkowa kraina.
    Brujito, zycze Ci powodzenia, bo lapki masz naprawde zdolne:)

    Hanus! Fajna inicjatywa promowania zdolnych Kurek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ataner... dziękuję. Każde słowo pochwały sprawiają, że rosnę i rozwijam się jak kwiaty wiosną ;-)))

      Usuń
  10. Dobranoc Kureiry, ja już spadam z grzędy. Odwaliłam dzisiaj kawał roboty, całkiem prozaicznej, acz koniecznej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brujita, ale misterne rzeczy robisz! i ile i jakie rozne i jakie piekne.
    zaraz na FB udostepnie. u mnie jest wczesniej niz u Was, jutro mam wagary, to szaleje po nocy, choc szalenstwo niemrawe zaczyna byc, bo zaraz i tak godzina duchow czyli ide spac - karaluchy pod poduchy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowana... papierki to moja miłość... więc wena rodzi się w sercu - stąd różnorodność i ilość... Dziękuję za wsparcie :*

      Usuń
  12. Piękne rzeczy wychodzą z tej ślicznie urządzonej pracowni. Gratuluje i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od lat zaglądam do Ciebie Bru.Podobają mi się Twoje pozowane zdjęcia:)Rozkładany torcik też mnie swego czasu zadziwił.Pamiętam,że ktoś taki jak Ty istnieje w sieci i można skorzystać z Twoich umiejętności.Niech kurnikowa reklama przyniesie Ci dużo...zamówień:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bei mam w obserwowanych i również podziwiam:). Polecę na fejsie i na moim blogu ( tu jak się ogarnie czasowo).
    Coś imieninowego mi się szykuje na 8 marca, więc popatrze dokładniej:)
    Bru, wydaje mi się że założenie konta na Srebrnej Agrafce na pewno coś ruszy, wiele blogowych dziewczyn to ma.Osobiście karteczki kupuję w tym właśnie serwisie. Na allegro tez można czasami się pokazać. Np w lutym dostałam ofertę 25 darmowych wystawiwen.w styczniu bylo 10. Ja korzystam tylko gdy jest taka darmowa opcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noz znowu mój "ało ądry" smartfon namieszal. Na wstępie jest Bru a nie Bei.

      Usuń
    2. Konto na Srebrnej Agrafce założone - czekam na potwierdzenie ze sklepu
      Dziękuję za podpowiedź CzeKo
      Ale teraz nie musisz już tam zaglądać w poszukiwaniu kartek :)
      Zajrzyj do mnie!! ;-)))

      Usuń
  15. Kasiu robisz piękne rzeczy, doskonale Ciebie rozumie, bo sama mam trzy koty i psa. Zaraz zadziałam na FB. Inne pomysły nie przychodzą mi do głowy, ale będę pamiętała

    Teraz do Hany - masz dziewczyno wielkie serce. Bardzo lubię i doceniam takich ludzi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Graszko, to miłe, ale Twoje słowa wprawiają mnie w zakłopotanie. Toż to normalna rzecz, nie ma w tym nic nadzwyczajnego, no weź...

      Usuń
    2. Hana, niestety nie jest to normalna rzecz. Ale trzeba zrobić wszystko, żeby była, tylko to huk roboty.
      Hana ma wielkie i wrażliwe serce.

      Usuń
    3. Kurna, Kury, dajcie spokój. Bywam taką zołzą, że aż!

      Usuń
    4. Wierzymy na słowo. ;)

      Usuń
    5. Hanna - jak kazda z nas - Zołza to nasze drugie imię ;-))) ale to fakt - serducho masz wielkie i to nie tylko dlatego, że mnie tu miejscówkę zapewniłaś :*

      Usuń
    6. Groszkowa każda forma pomocy jest bezcenna - dziękuję :*

      Usuń
  16. Dzień dobry Kurki!
    Już godzina zleciała, a ja jeszcze nie zdążyłam się przywitać i zameldować że chmury nad miastem, szaro, sennie i 10 stopni.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz tak sobie pomyślałam, że mogłabym poprosić Bogumiła, żeby zrobił fajną stronę internetową, gdzie można by kupować karteczki, skrzyneczki i inne cuda które kurnik tworzy. Z pozycjonować ją wysoko, potrafię, ale ja zupełnie nie mam głowy do interesów :-) Jakieś pomysły? Propozycje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Graszko, to nie takie proste, nie można ot tak sprzedawać sobie w necie. Dlatego nie działa nasz skarpetkowy bazarek.

      Usuń
    2. a Kasia nie ma działalności ?

      Usuń
    3. Można własne, tylko płaci się podatek od dzieła.

      Usuń
    4. Kasia ma, ale nie może firmować naszej sprzedaży, bo to są podatki od zysku i cała masa innych rzeczy. Przećwiczyłyśmy to przy kalendarzach.
      Taka strona internetowa o jakiej myślisz generuje koszty. Ale gdyby się nimi podzielić?

      Usuń
    5. Kurczę, Graszko, wspólna strona dla naszych wytworów, to może jest jakiś pomysł?

      Usuń
    6. Pomysł bardzo fajny, tylko trzeba przemyśleć od strony finansowej. Jest u nas fachowiec od księgowości?

      Usuń
    7. Jest Rucianko, Elaja. Ale już to z Gosianką przerobiłyśmy. Jednak kalendarze to było trochę coś innego. Strona internetowa to jest jasne - opłaca się ją i szlus, nikomu nic do tego. Inną sprawą jest sprzedaż. Nie wiem jak to ugryźć. Chyba każda z nas musiałaby odprowadzać podatek. Jednorazowo w ciagu roku (chyba) można zarobić 4 tysiaki bez podatku.

      Usuń
    8. Tak. Każda indywidualnie.

      Usuń
    9. Ja mam działalność więc z tym akurat nie ma problemu - nawet mam w niej wpisaną sprzedaż internetową... co do finansów to musiałabym się mojej... księgowej ;-) zapytać jak to działa
      Nasze wspólne dzieło - to może się udać :)
      Hanna i można by i kalendarze i koszulki i... ;-)))

      Usuń
    10. to dziewczyny dowiadujcie się.

      Usuń
  18. Fajne prace Brujito, bardzo mi się takie dzieła podobają.Wyobrażam sobie ile pracy musi taka np karteczka kosztować
    Chętnie bym udostępniła ale konta na Fejsie nie mam. Ale jak ktoś będzie potrzebował to na pewno wspomnę o Tobie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczta pantoflowa to najlepsza reklama więc z góry dziękuję ;-)))

      Usuń
    2. Bru, moja córka 4 czerwca za mąż idzie. Myśl.

      Usuń
    3. Kartka, pudełeczko, torcik z kilku kawałków złożony??
      Nad czym myśleć mam?? Bo ja mogę wszystko ;-)))

      Usuń
    4. Jakbym ja miała wybierać wybrałabym torcik, a potem pudełeczko.

      Usuń
    5. Zaproszenia, pamiątkowe "coś" dla gości zaproszonych do knajpy, wizytówki przy nakryciach - doświadczona KolKa

      Usuń
    6. Zaproszenia już pewnie rozesłane...
      ale może winietek nie mają... ;-)))a może by winietki z podziękowaniami połączyć :)
      Hanna... będziemy myśleć... razem ;-)))

      Usuń
    7. Bru, nie będzie wesela, tylko obiad dla ok. 15 osób, bez żadnej zadymy, toteż zaproszeń też nie. Ale taki torcik czy cóś od matuli musi być.

      Usuń
    8. KolKa dobrze gada. W końcu ma już doświadczenie:)

      Usuń
  19. Życzę powodzenia Kasiu :)
    Pozwolę sobie coś Ci doradzić. Zrób zakładkę na swoim blogu ze swoimi kartkami.
    Osoby którym zostaniesz polecona, zechcą pewnie zobaczyć to co robisz, a mogą nie zechcieć przebijać się przez zapisy na blogu. Ideałem by było, gdyby karteczki zostały podzielone tematycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenna rada - dziękuję Mario
      Jeszcze nie wiem jak zrobić zakładki ale... naumiem się... naumiem na pewno ;-)))

      Usuń
  20. Witaj Kurniku, udanego tygodnia życzę.
    Brujito,piękne rzeczy robisz,podziwiam od zawsze,wnet Cię odwiedzę,potrzebuję takiego cudeńka dla słodkiej trzylatki.
    Na FB nie jestem,ale polecę rodzinie,udostępnią.Powodzenia i mnóstwa zamówień.Futerkowe przesłodkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu - zapraszam
      Pisz na hesseth@o2.pl - Dzieci to wdzięczny temat - uwielbiam dla nich tworzyć ;-)))

      Usuń
    2. Dziękuję,napisałam:))

      Usuń
  21. Twoje konto na fb i Twój blog znam, Brujito, nie od dziś. Sama robię kartki, choć raczej okazjonalnie (nie jest to mój sposób na pracę zarobkową), ale doskonale wiem, jak trudno jest znaleźć tylu klientów, żeby się z tego utrzymać. Postaram się częściej udostępniać Twoje posty, a poza tym, gusta są różne: komuś mogą się bardziej spodobać Twoje kartki, więc przekażę znajomym informacje. Zresztą już pokazywałam niektóre Twoje karteczki paru osobom :))) No i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ninko... Dziękuje za wsparcie, polecenie i ciepłe słowa ;-)))

      Usuń
  22. Hano, pod poprzednim postem chyba nie mam już co gdakać :) Fajnie, że wernisaż był udany, jeszcze raz gratulacje :))))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wsparcie, pozytywna motywacja, brak zawiści. To rzadko można spotkać. Tu to mamy. Mamy taką enklawę do której chce się wracać.

    OdpowiedzUsuń
  24. cześć Kurki, a ja znikam niebawem na trochę :( przez tydzień choroby siedziałam w domu i się obijałam równo, teraz pora z robotę się zabrać! a po pracy gimnastyka, DD i laser, a po zabiegach znów praca, więc zaglądać będę, bo Kurnik uzależnia, ale w lutym bez pogaduch raczej! udanego tygodnia wszystkim życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś w to Twoje obijanie nie wierzę... ale zdrówka życzę :*
      i uściski zasyłam :*

      Usuń
    2. Elaja, nie znikaj na długo i pamiętaj o odpoczynku!

      Usuń
    3. Będziesz pitolić? Zdrowia Elajka! I uważaj na kręgosłup...

      Usuń
  25. Elaja, nie przesadź z roboto, bo znów Cię wygnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dobrze wiedzieć, gdzie udać się po piękne kartki, a w ciągu roku okazji ku temu sporo. W rodzinie też szykują się jakieś większe uroczystości, więc podeślę ten adres komu trzeba :)
    Bru, odwiedziłam Twój blog. Wchodziłam po kolei w Etykiety, które masz po prawej stronie, aby dotrzeć do większej ilości wzorów. I tutaj zgodzę się z Mariją, że zakładka na górnym pasku /a kartki zebrane tematycznie/ bardzo się tu przyda, ułatwi poszukiwania.
    Bru, życzę powodzenia, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się ;-)))
      co do zakładek to zaczynam "rozgryzać" co i jak ;-))) ale chyba się do Hanny uśmiechnę - toć tu kilka zakładak f-cjonuje ;-)))

      Usuń
    2. Bardzo popieram tematyczne zakładki, dużo łatwiej znaleźć to co potrzebne.

      Usuń
  27. HANA!! Jaki piękny Frodo :))!!
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baśko, nadejszła pora na Wałka. Szybka jesteś!

      Usuń
    2. A Frodo jaki radosny :) Wspaniały piesio. Piękny portret.

      Usuń
    3. I Tropik czeka w kolejce, i Baluś :)

      Usuń
    4. Hana, ja Cie rozszyfrowałam ;) że Ty tak cichcem, cichcem, niby nic.....i TRZASK!!! jest nowy pastel!! To ja już tera czujna jestem ;))). Choć halny duje już czeci dzień .....
      Barbara

      Usuń
    5. Baśko, ja taki ścichapęk.

      Usuń
    6. dajcie mi spokój z tym halnym ,nawet już w niedzielę jakieś sensacyje sercowe miałam, jutro lekarka przychodzi.

      Usuń
    7. Ojej, Miko.... tak właśnie od soboty rozmyślam jak Ty tam wytrzymujesz :( skoro u nas wszyscy snują się ledwo,ledwo....
      Od jutra ma być lepiej, nie daj się :)!!
      Barbara

      Usuń
    8. Mika, trzymaj się! Od jutra ma być lepiej, czyli mniej powieje, tak mówi Barbara, a ona swoje wie :)

      Usuń
    9. Właśnie Ksan :), bo ja wiedżma jestem ;)).
      Barbara

      Usuń
    10. O, jak miło! Witaj w klubie :))

      Usuń
    11. A ja jestem dobra fruszka.

      Usuń
    12. Fruwasz ? Jak ważka....
      Barbara

      Usuń
    13. Oj, Baśko, wszystko pomyliłaś. Fruszka fruwa, a ważka waży.

      Usuń
    14. Jestem fruszka grubuszka, nielot.

      Usuń
  28. Bru, wchodzisz w ustawienia, z lewej strony masz "strony". Klikasz, otworzy się nowa strona, identyczna jak wtedy, kiedy klikniesz nowy post. Nadajesz stronie tytuł, zapisujesz, publikujesz i już.

    OdpowiedzUsuń
  29. Znaczy klikasz na "utwórz nową stronę", czy "nowa strona", czy jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Hano, nie poganiam, to nie miało tak zabrzmieć ;) Chodzi o to, że teraz wena i trza to wykorzystać na maksa :) I czas też dobry, bo za chwilę wiosna i nam przepadniesz... na gumnie :))

      Usuń
    2. Wiem, Ksan. Toteż teraz Wałek na warsztacie, a potem... omamuniu, ile tych piesków! I kotków!

      Usuń
    3. U mnie tylko trzy koty. One też marzą o portrecie i pewnie dlatego nie śpią po nocach. Nawet założyły skarbonkę na ten cel, i zbierają doń codziennie i sumiennie :)

      Usuń
    4. Najlepiej zbiorowy, wszystkie trzy na jednym:))

      Usuń
    5. Mika, ale to nie ma wpływu na wkład czasu i kredki:)))

      Usuń
    6. Miko, podoba mi się ten pomysł na portret rodzinny, tylko nie wiem, co koty na to...Zapytam i dam znać ;)

      Usuń
    7. Hana, wiem, wiem... :)))

      Usuń
    8. Hanuś, wiem, ale łatwiej chyba się robi, jak masz do zrobienie JEDEN portret, a nie TRZY:)))

      Usuń
  31. Łał!!! Frodo jak żywy,oglądaliśmy dzisiaj Ruficzka,ale Frodo jeszcze nie było.Jaki radosny,piękny,Haniu jestem pełna podziwu dla Twojego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki Dziefczęta. Jest obciach. Zapomniałam o frodkowych wąsach!

    OdpowiedzUsuń
  33. Hanuś, portrety piękne... Frodzio i bez wąsów urodziwy:)) Ustawiamy się z Tropuchem do kolejki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mika, Ty weź i obstaluj Tropikowi zdjęcie - żyletę. Bez tego będzie trudno...

      Usuń
    2. No jak, przecie mam całą galerie portretów robionych przez Arte!

      Usuń
  34. Dziefczyny, która jeszcze chce wyjść za Stefana?

    OdpowiedzUsuń
  35. Jako Stefan zapraszam, mam fajne ziarenka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz że jesteś seksowny i romantyczny.

      Usuń
    2. E tam, Rucianko, wszyscy tak piszo. A na ziarenko może się udać.

      Usuń
    3. Ja się zgłaszam do Stefana!

      Usuń
  36. Gdybym tak młodsza była, może jaki Stefan by na mnie poleciał. Teraz ani ziarenka nie pomogą....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa2 ale to Ty masz lecieć na Stefana ! ;)
      Barbara

      Usuń
    2. Eeee, Moje Drogie, ja staroświecka jestem i wolę jak facet leci na mnie. Mogę ewentualnie dyskretnie przyzwalać i zachęcać.

      Usuń
    3. Też tak uważam, tylko dla Stefana robię wyjątek.

      Usuń
    4. Dziękuję Rucianko, nie pożałujesz. Jestem atrakcyjnym Stefanem.

      Usuń
  37. Oraz że wiek i płeć nie mają znaczenia ;)
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To uzupełnienie do uwagi Rucianki ;)
      Barbara

      Usuń
  38. No właśnie. Pomyliły się Ewie2 priorytety. Nie Stefan na Ewę2, tylko odwrotnie, wiek nie ma żadnego znaczenia, płeć trochę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to ma? Jakie trochę? Przecież Stefan jest Hanafrodytą ;)
      Barbara

      Usuń
    2. Z godnością wypisuję się z tego melanżu priorytetów, płci itp, odstępując bez żalu wszelkie udziały Prezesce. Stefanowi możecie przekazać, że Go podziwiam i darzę przyjacielskim uczuciem.
      Może być?

      Usuń
    3. Omamuniu, to mój koniec jako Stefana. Ewa2, wiesz, co to znaczy, kiedy ktoś Ci mówi "zostańmy przyjaciółmi..."?

      Usuń
    4. No dobra Ewa2, to nie leć na Stefana tylko na ziarenka ;)
      Barbara

      Usuń
    5. Niestety wiem, ale ze mną to co innego. Odwróćmy sytuację, ja już nie mogę lecieć, zostają mi ziarenka i platoniczne uwielbienie, które też coś warte.

      Usuń
    6. Ewa2, lecieć można zawsze i wszędzie, bo latanie to stan umysłu jest! Ja tam uporczywie latam! I nie zadowalam się ziarenkami!

      Usuń
    7. No to leeeeecęęęęęę.........

      Usuń
    8. Ewa2, i nie zniżaj lotu!

      Usuń
  39. Racja. To mnie się pofyrtało.

    OdpowiedzUsuń
  40. Myslałam, że Bru to tak sobie w wolnej chwili dłubie. Jasne, że polecę na FB, a i sama przecież będę mieć okazje...

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnemo, ja już mam kilka...

    OdpowiedzUsuń
  42. Co jedna to bardziej utalentowana kurencja! Garde mistrzyni szydełka jest, i nie tylko szydełka przecież.

    Hano a kolejny psiak w kolekcji pastelowej jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dora dzięki, szydełko to tylko okazyjnie. Przy Ewie jestem cienka:))
      Za to druty mi przyrosły do łapek:))

      Usuń
    2. Dora, Wałek wyszedł mi za chudy za to:)))

      Usuń
  43. Zajrzałam do Gardenii, cudeńka. Człowiek nie pomyśli wcześniej, a mogłam coś ładnego zamówić dla córki, albo wnuczki. Zapamiętam sobie, o ile mnie skleroza nie wykończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można zajrzeć do Gardenii?

      Usuń
    2. Dodałam link na końcu posta, Rucianko.

      Usuń
    3. Same utalentowane Kury, co ja tu wśród Was robię?

      Usuń
    4. Roztaczasz wdzienki?

      Usuń
    5. Masz talent do dowcipnych ripost i powiedzonek, nie raz się serdecznie uśmiałam.
      Plus wdzięki, o których wspomniała Hana.

      Usuń
  44. Czy moge zamowic maly portrecik Malecka mego ukochanego, moze byc plenerowy, moze byc z martwa (badz nie) naturo i moze byc retuszowany jak na fotosie z lat 20tych.
    Moze byc w stylu Kurnika i kurnikowych obrazeczkow.
    I badylki bym jakie zamowila. lubie badylki, a Ewa nic nie napisalam wzgledem makowin (alibo mi cus umklo)
    lece ogladac Gardenie
    a z kartko sie zgapilam, bo jakby wpis byl wczesniej to bym juz jedno zamowila...no to bede czekac na jakie okazje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makowiny zamieściłam w galerii dla Ciebie. Nie przejmuj się jeśli nic nie napisałaś, ja tam rzadko zaglądam.

      Usuń
    2. Doczytałam w galerii o co pytałaś. Nie wiem gdzie jest oryginał, to dość stara praca i mocno chyba sfatygowana.

      Usuń
  45. Opakowana, kto to jest Malecek?

    OdpowiedzUsuń
  46. Hana, coby nie było że znowu coś za późno, FRodo, Wałek i dama z jaszczurką moje. Jak będzie Czajnik to też mój. Kurna, co to miało być to piąte?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bacha, Frodo jest, Wałek będzie, ale dama z jaszczurko zaklepana. Czajnik tez może być. Ruficzek u Gosianki...

      Usuń
    2. Hana, zaznaczaj co zaklepane!!!!!!

      Usuń
    3. Bacha, masz na mysli Damę ze Smoktasiem? To jest do wzięcia! Kajam się, zaraz zaznaczę. Nie sądziłam, że Frodo Cię zauroczy!

      Usuń
  47. Miało być Ruficzek, bo Wałka nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  48. No nie, Hana, Frodo udany nadzwyczajnie. Rufik pewnie też - niestety nie poznałam go, wiec sie nie wypowiadam czy podobny, ale piękny jest. Baluś czeka w kolejce. Moze być bardziej na wiosne, po trymowaniu, bo teraz to jedna wielka kudła i oczu nie widać prawie.
    martazezlotnik

    OdpowiedzUsuń
  49. Martozezlotnik, Frodo występuje bez wąsów, bom zapomniała, dasz wiarę? Wytrymuję balusiowy portret że hej!

    OdpowiedzUsuń
  50. No wlasnie dame ze smoktasiem a Frodo moj wybawca z dolu wyciagal.

    OdpowiedzUsuń
  51. Przybieram się do komentarza i zacząć nie mogę. Ciągle ktoś coś chce. A złotą myślą chcę się podzielić, że każda Kuta jakiś talent ma. Wiem, mało odkrywcze, ale jakże prawdziwe:)
    Widziałam galerię Gardenii. Wow! Jest tam i moja czapka, którą mi Garde udziergała chyba w pięć minut. Dokładnie taką, jaka chciałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielce utalentowana jest!
      Portret Froda - cudo!

      Usuń
    2. Dzięki Kalipso za dobre słowo.
      Jak klikniesz w lewy górny róg ,w słowo "zdjęcia" to tam jeszcze są trzy albumy,
      Niestety nie wiem jaki wydobyć z Picassy link żeby się od razu pokazywały:((
      Może ten zadziała
      https://picasaweb.google.com/107911817953789696415

      Usuń
  52. Bacha, rozumiem Twój sentyment do Frodunia:) Chcesz Wałka, czy narysować Ci po prostu jakiegoś fajnego pieseła? A jesli tak, to jakiego?

    OdpowiedzUsuń
  53. No i Dama ze Smoktasiem dalej nie zaznaczona. Hana coś roztargniona jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  54. Pożegnam się Kurki i dobrej nocy życzę. Jutro skoro świt do wnuczki bo chora, do przedszkola nie pójdzie.
    Bardzo jestem ciekawa portretu Czajniczka, mojego ulubieńca. A Hokusa Gosianki będziesz portretować?

    OdpowiedzUsuń