środa, 24 lutego 2016

Kto zgadnie?

Mika i ja dziękujemy za Wasz czynny udział pod poprzednim postem. Temat jest niewyczerpany i na pewno do niego wrócimy. Jeśli zatem znalazłyście jeszcze jakieś zdjęcia - ślijcie. Poza wszystkim dobrze je mieć w jednym miejscu i wracać do nich bez konieczności przeszukiwania szaf, strychów i pawlaczy. A właściwie w dwóch miejscach: w cyberprzestrzeni (dopóki istnieje) i we własnych albumach. Założę się, że niejedna z nas zmobilizowała się, znalazła i posegregowała co trzeba.
Dzisiejszy post będzie - dla odmiany - miły, lekki i przyjemny. Otóż poproszono mnie, abym wykombinowała rebusik. Czego i kogo dotyczy - zgadujcie. Mnie się wydaje, że jest łatwy...
Gdyby jednak nie, będą podpowiedzi. Proszę:


Rebus rozwiązany przez Izę, mogę już pokazać. Tadaaaaaam! Oto moja królewna Inka:



Trochę dynamicznych, dzisiejszych zdjęć nie zawadzi. Chłopaki czują wiosnę:





No i Stefan oczywiście. Szłam do garażu, a Stefan za mną. Musiałam mu powiedzieć "spadaj Stefan bo cię przejadę", ale to nie pomogło. Pomogło dopiero klaśnięcie z okrzykiem "sio"! Wiem, że na wszystkich zdjęciach wygląda tak samo, ale jest taki piękny, że nie mogę sie powstrzymać:





227 komentarzy:

  1. Pierwsza!?
    Stefan cudny, gumno wiosenne, rebus za trudny.(dla mnie)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto? Ty. Pocałuj żabę. Gdzie? W ustronnym miejscu. Po co? Zmieni się w prezeskurę! :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. trzecia, bo Prezeska się nie liczy.
    idę myśleć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lech idzie po gada ?

      Usuń
    2. Jaki Lech? To nie Lech!

      Usuń
    3. w każdym razie nie Jarosławpolskezbaw

      Usuń
    4. Wlasnie! A on byl prezydentem, a nie prezesem, wiec rebus sie nie liczy.

      Usuń
    5. tak! Prezeska nas zmyliła,

      Usuń
    6. No weźta, Kury! Z netu wydrukowałam pod hasłem Jarosław prezes był! Kto ich tam odróżni zresztą...

      Usuń
    7. A tu nie ma pomylek, bo choc blizniaki byli jednojajeczne, to sie roznili. Lech mial chroste na nosie, a Jaro zaciety wyraz paszczy.

      Usuń
    8. Hana, przeciez ta pierdolowata gemba to nie moze byc Jaro.

      Usuń
    9. Tak czy siak, zgadnięte!

      Usuń
    10. Aż tak im się nie przyglądałam...

      Usuń
    11. Hanuś Pantera ma rację, komuś się podpisy w necie pobełtały.
      To jest cytuję:" największy prezydent" jakiego mieliśmy:))

      Usuń
  4. Dla mnie tez za trudny. Gumni i zwierze cudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rogata, uważaj na paluszki, żeby Ci na nie nie skoczyła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Za trudny? Ludzie!!! No dzie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisałam już, że faza lotu, jak u najlepszego biegacza :))) I w sto koni nie dogoni, Wałka, który na wieś poleciał ;))
    Rebusu nie chce mi się odcyfrowywać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaczynskie, wyp***c za drzwi!!!
    Bo zabom poszczuje.

    I co zgadlam? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ostatnim zdjeciu z psami to co stoi na tle tui? Figura jakowas?

      Usuń
    2. Pantera, nie zgadłaś, chociaż mnie rozśmieszyłaś:))) Ognio też.
      To nie tuja, a jałowiec i nie figura, ino trzy patole oplecione wikliną dla podtrzymania jałowca, bo wichur strasznie nim gibie.

      Usuń
    3. Lech polegl, bo latal na drzwiach od stodoly. Kotek w za(lo)bie.

      Usuń
    4. Pantera, chyba będę więcej rebusów kombinować. Twoje interpretacje są bezcenne:)))

      Usuń
    5. Cala przyjemnosc... A Ty, Hana, nie oszukuj w rebusach i nie wstawiaj dla zmylki poleglego w zamachu blizniaka.

      Usuń
    6. A za każdym rebusem będzie się krył kompan dla Czajnika. Fajnie! :))

      Usuń
    7. Ksan, aż tak to nie!

      Usuń
  9. Zgadzam się z Panterą, sugeruję jedynie szczucie nie żabą a kotkiem.
    I co? Genialne jesteśmy, no nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno Z. jeśli byłby to Czajnik, to mogłoby być groźnie. Genialne, tak!!! Liczyłam na Wasz geniusz, muszę dzisiaj sie pośmiać!

      Usuń
  10. Dla mnie też za trudny. I nie mam siły myśleć.
    Piękne chłopaki na gumnie:))) A Stef jaki już oswojony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, zapomnialam się Stefanem zachwycić, tak mnie te żaby/ rzaby?? ;) rozproszyły ;)

      Usuń
    2. Kalipso, już po ptokach, możesz wrócić i nie musisz zgadywać:)))

      Usuń
    3. Wróciłam i zatchło mnie z zachwytu!

      Usuń
    4. No nie, Kalipso? Królewna, prosto królewna!

      Usuń
  11. Latający Wałek to jest dopiero ktoś-coś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arte, on tak ma. Porusza się wyłącznie galopem. Potrafi się zdematerializować dosłownie w 3 sekundy. Jak dobry samochód do setki:)

      Usuń
    2. Biorąc pod uwagę radość z poruszania się - wiosna idzie:)

      Usuń
    3. Idzie Arte, idzie! To już nie są domniemania, a pewność! Na polu za płotem stacjonowało dzisiaj paręset dzikich gęsi. Mrowie i chmara, że aż ciemno było.

      Usuń
    4. Ale (na pewno) był piękny widok:)

      Usuń
  12. Dobra, jedna podpowiedź. Skupcie się na gatunku żaby, to nie jest po prosu żaba. To żaba na rz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jarosław za drzwiami - pożre kotka :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wałek pokonujący grawitację wymiata :)))))
    Stefanowi za chwilę siłownia będzie potrzebna, widać że słonecznik mu służy;)
    Jak ja Ci zazdraszczam tego gumna....

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, Prezeska za Moje drzwi po kotka??????????? :) :)
    IZa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ocieflorek, Iza... hm... muszę przyznać, że... eee... TAK!!! Huraaaaaaaaa!!!
      Gratuluję, wygrałaś fotki królewny, które zamieszczę za chwilę!♥

      Usuń
    2. No, proszę i wcale nie trudny! :))

      Usuń
    3. Cudny pomysł :) :) :) Ale bez podpowiedzi, że rzekotka, bym nie zgadła! Czekam na królewny fotki :)
      Iza

      Usuń
    4. No i hurrraaa!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    5. To jest ta Dinozauria, bo juz mi sie fszystko miesza.

      Usuń
    6. Onaż to Pantera, onaż!

      Usuń
    7. Mówiłam, że rebus łatwy?

      Usuń
    8. W życiu bym nie zgadła:)))) Skreślenia kaczki i że zupełnie mi pomieszały:))))

      Usuń
  16. Joanno Z. mogę się do Ciebie zwracać (pisać) JoZ? Za dużo pisania:)))
    Też pomyslałam o tym, że Stefan się tak wypasie, że będzie zbyt ciężki, żeby latać!
    Takie mam szczęście do stworów - poza Frodkiem - wszystkie lewitujo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ oczywizda, jak Pani Prezes sobie życzy :)

      Usuń
  17. Hmmm...Jarek wyszedł po kotka?
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  18. Baśko, juz zgadnięte! Patrz wyżej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Phi! Ja sie co najmniej fantazjom wykazalam.

      Usuń
    2. Pantera, udało Ci się sprawić, że rykłam śmiechem!

      Usuń
  19. Maszsz! Nie podejrzewałam prywaty ;)
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prywaty? Rabarbaro? Że niby tako kryptolekrame zrobiłam?

      Usuń
    2. No dooobra.. :) Takiej Królewnie się należało :)) ♥♥♥
      Barbara

      Usuń
    3. Śliczna jest, c'nie?

      Usuń
  20. A to ci nowina :)))) a którego? A może dwie Królewny??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidka, spójrz na zdjęcia w poście. Jedna. Na razie.

      Usuń
    2. Dinka :) Też o niej sobie pomyślałam:)) Trochę podobna do ... :)
      Super :))

      Usuń
    3. Tak, Lidka, podobna do Grażynki, ale to zbieg okoliczności.

      Usuń
    4. Bardzo podobna. Wspaniała wiadomość :)

      Usuń
  21. Polacy nie gesi i swoj jezyk maja! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja myślałam, że to spieprzaj dziadu za drzwi :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Sonic, ale z kaczkom? W sumie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, dziadu spieprzaj poślizgiem ! ( od oślizgłej żaby - przepraszam żabko, ale to wina Prezeski, ze takiego wymyśliła rebusa !)

      Usuń
    2. Sonic !! Jak możesz ! To rzekotka ! Taka do całowania ;))
      Barbara

      Usuń
    3. Barbaro, toż przepraszałam, ale to wina Prezeski, bo nam tu z prezydentem wyskoczyła i ja nie wiedziałam o co kamon, czy Lechu wypierdziela z Wawelu poślizgiem, no!
      a żabki to ja lubię, i ich oślizgłość :)

      Usuń
  24. Odgadłam tylko że, rze - kotka. Umysł jakiś niezbyt żwawy.
    Widziałam dziś ( Hana! ) bociana. Był co prawda czarny, jak to u nas, ale był bocianem. Poza tym, dzisiaj regularnie popadywał śnieg. Więc wątpię. Zima to czy wiosna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurna, Agniecha, nie był to żuraw aby? Boćku trudno będzie jeszcze.

      Usuń
    2. No pewnie, że będzie mu trudno. Z drugiej strony - plaga myszy u nas. Głodny nie będzie. Tylko że zmarznąć może - termometr wskazuje -9 aktualnie.

      Usuń
  25. Wspaniała nowina Hanuś!!!!
    Ooooooooooo to Czajnika czeka nie lada niespodzianka!!!
    Jest szansa, że nowa kicia utemperuje trochę Łaciatego, tak jak to kobietki potrafią:)))
    Mam tylko jedno ale................ musiałaś Hanuś do tego rebusu wstawić akurat tą facjatę???? Ona mi zdecydowanie z tą radosną wiadomością zgrzyta:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garde, chodziło o słowo "prezes". Sorki... Tylko ta facjata z punktu się kojarzy.
      Trochę się bojam, jak to będzie, bo królewna jest dość nieśmiała.

      Usuń
    2. Ty się boisz , ona na pewno też ale dacie radę.
      Może i ona z początku nieśmiała będzie jednak z biegiem czasu okrzepnie. Czajnik też na pewno będzie ją zaczepiał, może z początku jej się to zbytnio nie spodoba i trochę sierści poleci ale z czasem doceni, że ma towarzysza do zabawy. Jedno jest pewne ,będzie interesująco:))
      A skończy się jak w bajce:" żyli długo i szczęśliwie" Wy i wszystkie futerka:))

      Usuń
    3. Właśnie Hano, co za pomysł z tym zdjęciem? A ile by było ładniej gdyby to buźka Prezeski była i wystarczyło w podpowiedzi przekreślić "kura" i jest prezes:)

      Usuń
  26. Stefan bardzo dorodny( czyt. nieźle upasiony )

    OdpowiedzUsuń
  27. Wałek powietrzny samobieżny!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dinusia lepiej trafić nie mogła. Ona jest piękna.
    Ciekawe jakiego eyelinera używa?

    OdpowiedzUsuń
  29. Trochę się spodziewałam, że wcześniej czy później jakieś futerko trafi z ZMD do Prezeski. Wspaniała nowina i bardzo się cieszę. Już wczoraj u Gosianki pisałam, że jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gosiaaa! A co ten obraz u Ciebie tak krzywo wisi? Koty sie do niego dobrali czy co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starego nie to wiesz, ruja i poróbstwo. :)

      Usuń
    2. http://www.flightradar24.com/DLH773/8e93b3a - leci właśnie...

      Usuń
    3. Wyprostuj go, bo jak czytalam, wlasnie wraca. :)))

      Usuń
    4. Zdradzę ci, że on wsi prosto, tylko perspektywa zdjecia jest tako.

      Usuń
    5. E tam! Prostuj, bo nie zdazysz przed powrotem TCO.

      Usuń
  31. No czułam, czułam, że to będzie Dinusia! To się będzie działo :)
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ogromnie szczęśliwa! Tako do dla Dinusi! Ja bym jej chyba nie oddała, ona jest słodka do milionowej potęgi!

      Usuń
  32. Dina - Inka - cud - dziewczynka! Ale się ciesze:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hana, Czajnik i Inka. Piękny zestaw śniadaniowy.

      Usuń
    2. Rucianko, to też przypadek - Imię znaczy. To musi być znak!

      Usuń
    3. Własnie - nie ma przypadków :))

      Usuń
    4. Neska, Anatol i Herbatka- to by była piąteczka ;)

      Usuń
    5. Rucianko, jakby co, imiona mam, dzięki!

      Usuń
    6. Jak zobaczyłaś Inkę, to serducho pikło?

      Usuń
    7. A pikło, pikło i to podwójnie, ale to juz inna historia.

      Usuń
  33. Ożesz Ty, a ja tak po cichutku jak zobaczyłam Dinkę to mi Hana przez myśl przebiegła,że ... i tak,tak,tak! No nie mogie!:))))))

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja, Kury! A ja jak się cieszę! A jak się boję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bajaj sie, bedzie dobrze. To ci niespodzianka!

      Usuń
    2. Może Gosianka kiedyś jakieś plaskate koty upoluje.

      Usuń
    3. jak co? Rucianka przechwyci :)

      Usuń
    4. Ataner, listkowego u Ciebie ostatnio nie było?

      Usuń
    5. Nie bylo, ale zaraz poletę. Sniegiem sypnelo i pewnie sie zbiesili:((

      Usuń
    6. Ataner, zdecydowanie już powinien był nadejść. Sprawdź.

      Usuń
    7. Elaja, nie wiadomo czy sprostałabym wymaganiom Generały. :)

      Usuń
  35. ja odgadłam rzekotkę,ale z resztą było trudniej:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dora, a mnie się wydawało, że to łatwizna. Prezes i nie kaczka, czyli kura...

      Usuń
    2. Nie chcę nic mówić,ale też mi brat prezia wszedł i później już kombinowałam z imionami, i nie pasowało:))))) W ogóle samo słowo prezes nie przyszło mi do głowy:)

      Usuń
  36. Hana, nie boj żaby! Bedzie git! Gosianka koteczkę podszkoliła, Ty wymiziasz, chłopaki przywykną i bedzie wporzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. cuuuuuuuuuuudnie :) trzymam kciuki, żeby aklimatyzacja bez zgrzytów przebiegła i żeby się wszyscy polubili :)

    OdpowiedzUsuń
  38. "Szczucie żabom", "Wałek latający, samobieżny". itp., ha ha ha ha...Kurki, nie wiem co zażywacie ale też chcem! Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia dla Dinozaury oraz Hany i pozostałych Mieszkańców gumna. Margolcia.

    OdpowiedzUsuń
  39. Margolciu, zażywamy życzliwość w dużych ilościach - to działa!

    OdpowiedzUsuń
  40. Hanuś może pokazuj Czajnikowi zdjęcie koteczki, co by się przyzwyczajał do nowej kumpeli od rozrabiania:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmiki mam! I pokazuję!

      Usuń
    2. Hanuś ja Cię błagam, nagraj Czajnika jak je ogląda !!!
      Plissssssssssssss!!!

      Usuń
  41. no to jestem ciemny durak, albo czarna Kura, bo rebus niby rozwiązany, a ja nic nie skumałam, że niby co, że AnkaGosianka za drzwi po kotka... a tu takie buty!
    Hanuś, ale fajowsko, to się musiało w końcu tak stać
    no Inka dla Czajnika - super !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez Sonic nic nie wiem, dopiero po odgadnieciu rebusa prze Ize, zaskoczylam. No normalnie przedszkole mnie czeka:))))
      Mysle, ze Frodo pokocha Inke wielka miloscia, a Walek bedzie zazdrosny.

      Usuń
    2. a ja zaskoczyłam po komentarzach i gratulacjach dziewczyn, więc wybacz, Ataner, to ja najgupszom kurom tutaj na tym gumnie :P

      Usuń
  42. Hrehrehrehrehrehrehre, nie licytujcie się tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanuś, a Ty z pierwszom wizytom Za Drzwi jedziesz ???

      Usuń
    2. toż to będzie spotkanie, jak wesele- trzy dni będziecie pić i swawolić :)))

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. A my, Kurnik znaczy, będziem wtórować, a co! :))

      Usuń
    5. No nieee, aż tak to nie... Tak się "fatalnie" złożyło, że jutro wraca Gosiankowy JCO. Przecież nie będę im nad głową wisieć! Bierę królewnę i w długą, niestetyż. Ale pierwsze koty (nomen omen) za płoty...

      Usuń
    6. Troszkę szkoda Hano bo przecież tam i inne Kurki blisko mieszkają, to by na jaką herbatkę wpadły do Gosianki?i relacja by była piękna, a tak to kto fotki porobi?

      Usuń
  43. Zaglądałam tu jakiś czas temu i była jeszcze zaprzeszła moda naszych mam, a tera okazuje siem, że niedługo nie będzie gdzie gdakać ;)
    Dobrze, że rebus rozwiązany, ale jakżem ujrzała Kaczyńskiego w kurniku, to sem pomyślała o rany julek Prezeskury na politykę zeszły ;) Odetchłam z ulgą, że jednak nie :)))
    Uwaga Czajniki wysoko latajo, ku wiośnie idzie!!! hehehehe
    Stefan wykazuje tendencje do molestowania i terroryzmu, jeszcze trochu a będziecie się przed nim kryć ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Marija, tak dzisiaj za mną zaiwaniał, że przeleciało mi to przez głowę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiesz, wiosna idzie, Stefan poczuł chuć
      albo głodomorem jest :P

      Usuń
    2. Hanuś dopiero tera doczytałam czyżbyś wybierała się hmm do Wrocławia?

      Usuń
    3. Tak Marija, jutro napiszę @.

      Usuń
    4. Sonic, take chuć to czujo do mnie 3 x dziennie. Szfystkie!

      Usuń
    5. Cieszem się podwójnie, a właściwie potrójnie, że koteczka będzie miała fajny domek, że Ty będziesz miała fajną koteczkę, no i że zjedziesz do Wrocławia :)))

      Usuń
  45. Zywina prezentuje sie nadzwyczajnie wiosennie. Stefa upasiony jak basza turecki, a jak tam mu w oborze?
    Z rebusa wyszlo mi, ze Kaczynski nie wiadomo po co w drzwiach zjadl rzabe...ale akuratnie chce mi sie isc spac oraz zrobic siku, wiec jestem nieco rozproszona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowana, w oborze chyba dobrze, ale on ma zakusy na garaż teraz! Tylko patrzeć, jak mnie wysiuda z łóżka! I będzie w nim spał z Czajnikiem pod pachom!

      Usuń
  46. Wyłączyli mi dzisiaj prąd na 15 minut,a z nim internet zwiał na cały dzień:(((
    A tu taka radość na gumnie i Ty Hanuś taka szczęśliwa,jaka piękna niespodzianka,śliczna koteczka(zazdroskę mam małą,wiesz dlaczego:(()
    Dopiero co wczoraj miałam pytac o jakoweś ekscesy Czajnika,a on pewnie spokorniał przeczuwając cosik...
    Panoszący się Stefan,latający Wałek i Hanuś w uniesieniu...widać Wiosna niedaleczko:)))))
    Trzymam mocno kciuki by koteczki szybciutko siem pokochali:))))))))))♥♥
    Hanuś hm...zrób coś z tym zdjęciem w rebusie:((

    OdpowiedzUsuń
  47. Elżbieto J. strasznie się cieszę królewną i strasznie się boję. Ale damy radę. Żal mi koteczki, że będzie musiała przez to przejść.
    Czajnik ekscesów nie zaprzestał bynajmniej. Właśnie naderwał zasłonkę w pogoni za jakąś nieruchawą muchą, co się gupia obudziła.
    Ze zdjęciem? Mówisz - masz.

    OdpowiedzUsuń
  48. Hanuś,Ty juz ja kochasz:)))
    Twoja radość przegoni ten czający się strach i dacie radę,królewna będzie miała królewski dom:)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Elu, pewnie że kocham! Bez tego to nie miałoby sensu. Już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeszcze tylko jutro i już:))))
    Pięknie dziękuję:))))) i padłam ze śmiechu,teraz mogie popatrzeć hahahahahahahahrehrehrehre

    OdpowiedzUsuń
  51. Mnie nic nie wyszło. Zaglądałam tutaj, śmiałam, nabierałam wigoru wracałam do jaj i nic!
    Chyba żabę namaluję, też będzie wiosennie.
    Teraz idę spać.
    Dobrej nocy Kurki.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ewa2, pamiętaj, to musi być rzekotka!

    OdpowiedzUsuń
  53. Hanuś, o mamuniu, jakżem się zwruszyła :)))) Księżniczka jest szczególnej urody ! Ujęła mnie mocno za serce, bo ma spojrzenie indentyczne, jak moja Frania, że nogi mienkno pod naporem takiego zwroku :) No, i że z Gosiankom się wyściskasz, i z Marijkom zapewne też, to tylko pozazdrościC ! ... A rebusa nie zgadłabym przez Kaczora, co to na łobrazku jak transwestyta wyglonda. Albo jaki inny gebder rozpustny ! Odgadłam rze kotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ewa, on przedtem, zanim Iza zgadua, był "normalny". Elżbieta J. nie mogła znieść, tom przerobiła na gender.
    A kotunia-królewna, mmmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalny? Hm. Hana. Ty to masz wiarę w człowieka.

      Usuń
  55. Hahaha!!!! i te tipsy...Hana!!! Artystko!!!!Podoba mi się)))))
    Hanuś,dobranoc juz mówię,rano skoro świt mus wstać.
    Opowiedz Czajnikowi na dobranoc piękną bajkę o INCE:))♥♥

    OdpowiedzUsuń
  56. O,insze Kurki jeszcze nie śpią.Dobrej nocy Wszystkim:))

    OdpowiedzUsuń
  57. Dobranoc, gaszę, już padam na okurary!

    OdpowiedzUsuń
  58. Hana, z Jaroslawa zrobilas przepiekna egzotyczna hinduska kobiete. Zaklucza Kurnik jak nic, i teraz bedziesz na celowniku.

    OdpowiedzUsuń
  59. Wszystkie wiosenne zwierzaczki cudowności. Wałek jest naprawdę niesamowity w tym galopie. Jeśli chodzi o Inkę, to bardzo dobrze wiem, co czujesz. Ja w lutym ub. roku miałam to samo z Bezą. Co za radość, tak się cieszę razem z Wami wszystkimi.
    Prosimy o zdjęcia - dużo, dużo zdjęć.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  60. Oj, gratuluje takiej slicznej Kotuni.

    OdpowiedzUsuń
  61. No tak:(Wczoraj byłam to nie było jeszcze żadnego gdaka a dziś!!!Alem nadgoniła:)Czułam przez pióra,że Hanę zainteresowała Inka po komentarzu Prezesowej u GosiAnki.Inka ma przecudnej urody...nosek:)Będzie się działo!Ino niech się dobrze dzieje:)
    Wałek niczym"poszły konie po betonie"z turbo doładowaniem,Frodo jak zwykle dostojnie dogląda latającego Wałka i gumna.Stefan to już domownik pełnym dziobem.
    A wiosna?Dachy mi zmroziło to i pewnie jaki zamróz w nocy był.
    Niech się dobrze dzieje:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Dzień dobry Kurki! Ależ jestem nie wyspana. Kiepska noc, a dzieci już wstały. Mąż wracając z pracy wpadł w poślizg mijając się z ciężarówka i podobnie jak Hana skasowal cały bok auta. Doklad nie, co jeszcze to się okaże. W każdym bądź razie skosil słupek i kilka przęseł płotu i pierwszego sasiada na wsi. Auto już bez ac od 3 lat bo już stare, wiec za wszystko trzeba będzie płacić z kieszonki.
    A pogoda dziś piękna, błękitne niebo,słońce, -2 na termometrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nic mu się nie stało ...
      A ból naprawy znam doskonale :((

      Usuń
  63. Witojcie Kury,
    w kwestii wiosny - u nas -9.
    Widziałam wczoraj krokusy i przebiśniegi, oraz bociana.

    OdpowiedzUsuń
  64. Witajcie Kury.
    Mróz w nocy był, teraz +1 i się chmurzy. Zaraz lecę sprawdzić czy spore już listki na krzaku zmroziło.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  65. Hej Kury :)
    U nas też przymroziło, ale teraz słońce świeci.
    Udanego dnia wszystkim :)
    Hana, nie wiem, jak Ty piątku doczekasz ;) Ale pewnie z Mariją sie spotkasz, co? ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Dziędobry ! Jutro piątek, Hanuś szykuj się do drogi ! A u nas piękne słonko, błękit i +3.

    OdpowiedzUsuń
  67. ŁOMatko! Tak się ucieszyłam rozwiązaniem rebusa, że aż przestałam się martwić tępota własną, bom sama za nic niczego wymyślić nie zdołałam.To cudna wiadomość!!!

    Wałek na uszach fruwa powalająco!

    Zwracasz się do Stefana słowami "a sio...!"? Jestem oburzona.

    OdpowiedzUsuń
  68. Tak sie zaplulam smiejac sie ze zgadywanki, ze Wenezuejlos musial szukac chusteczki i suszyc moje oblicze i kamizeleczke unieruchomiajaca...Pantera byla znakomita a IZA jest geniuszem...w zyciu bym ni wpadla na rozwiazanie, przytepiona jestem...Stefan jest moim faworytem, nawet Walek przybladl przy tym sympatycznym ptaszku!juz sie ciesze, na relacje o nowym kociaczku!!!

    OdpowiedzUsuń