poniedziałek, 1 lutego 2016

Krótki post o tym, że nie wiem

Nasza strona na facebooku hula, aż miło. Mam jazdę bez trzymanki, bombardują mnie tam setki informacji, a mówiąc prawdę, nie mam w tej chwili do tego tzw. głowy. Prawdę mówiąc, do niczego nie mam głowy. Życie, jak to życie, trosk nie szczędzi. Mika też ma teraz nie najlepszy czas, wygląda więc na to, że troszkę Was zaniedbamy, dopóki sytuacja się nie unormuje. Nie znaczy to, że nie będzie nas w ogóle, będziemy, przynajmniej ja będę, ale nie mogę wykrzesać z siebie nic ponad to, co właśnie wykrzesałam. Wybieg będzie, choćby pusty!
W tej sytuacji mam pytanie - propozycję. Czy chciałaby któraś z Was doglądać naszej strony za płotem? Któraś Kurka bardziej oblatana na facebooku niż ja? Nie myślcie bukbroń, że umywam rączki - nic z tych rzeczy. Teraz jednak nie mogę się nad tym pochylić, nie wiem nawet, gdzie będę jutro.
Pamiętajcie koniecznie, żeby zacierać ślady prowadzące do Kurnika.
Na poprawienie nastroju i dla solenizantek Marii i Rabarbary:
Już niedługo!


Muszę Wam to pokazać natychmiast, muszę, bo się uduszę! Wychodzę na gumno i zmierzam w kierunku drewutni po drewno. I co ja paczę? Biegnie za mną Stefan, w odległości może 3 metrów? Ja staję, on też, ja ruszam, on też! Zawróciłam i idę do domu po aparat. Stefan krok w krok za mną. Weszłam do domu, wychodzę z aparatem, a Stefan siedzi na ganku i czeka! Dostał, czego chciał, a ja robiłam zdjęcia z odległości może pół metra!
Proszę:
















223 komentarze:

  1. Piękny banerek, dopiero teraz zauważyła. Chętnie bym pomogła ale ja o fb nie mam zielonego pojęcia.
    Czyżbym była pierwsza?
    Trzymajcie się Prezeski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pantera banerek machnęła. Tylko link nie działa, bom za głupia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam link w zakładkach i wchodzę, tylko jako nie zalogowanej nie wszystko mi się otwiera.

      Usuń
    2. Banerek działa,ciekawam jak długo będzie"wpuszczał"nie zalogowanych.Wrzuciłam sobie w zakładki linka i w pierwszy dzień wpuszczał a później kazał się zalogować i ni chu,chu.

      Usuń
  3. Hanuś to się w sumie samo kręci. Nie licząc wiadomomości na priv. Te wpadają na priv i koniec. Ale masz ważniejsze sprawy. Jeśli nie uniemożliwiłas publkowania na tablicy, to każda z nas może coś na temat wrzucać...
    Trzymaj się kochana. FB nie ucieknie. Zdrówka życzę i Mikę ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnemo, nie mam pojęcia, co umożliwiłam, a czego nie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, no tak:)Widzę na boku posty gości, ale na Twojej głównej mozna tylko pisać, zdjęć wrzucać nie. Też tak dokładnie FB nie rozkminiłam.

      Usuń
    2. Zerknij na FB na górny pasek, powinna Ci się wyświetlić ikonka z informacją na priv- czat. Coś tam napisałam. Nie wiem, czy juz odbierałas wiadomości na czacie?

      Usuń
    3. Mnemo, tak, czat ogarniam spoko.

      Usuń
    4. Ogarnę to, tylko nie teraz.

      Usuń
  5. Ja się wogle nie znam na fejsbuku ! ... Może Rucianka, Ona tak ładnie zaczęła, i zna się !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rucianka już uszczęśliwiona hasłem i administrowaniem:)

      Usuń
    2. Na (mam nadzieję)szczęśliwy początek wstawiłam dedykację dla Kurnika. :)
      Nie znam się,jestem od niedawna na fb.Będę próbowała jakoś dać radę.

      Usuń
  6. No, właśnie, niech Rucianka będzie główno kierowniczko fejsbuka. Co Wy na to. Jak przegłosujemy, to Rucianka ani piśnie, i będzie musiała się zgodzić , hrehrehre ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Podgladnelam Ruciankowe konto, bardzo sprawnie jej to idzie:) także jestem za, jakby co też moge wspomóc przy fb.
    Najlepsze życzenia urodzinowe dla Mari i Basi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rucianka i juz!
    trzymajcie sie Prezesowe trzymajcie mocno i cieplo!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym chciała ten banerek, ale jak go wstawić na swój blog?
    Ruciankę należy uczynić kierowniczką przez aklamację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damokier, czytałam " Bajkę o małej psince..." Piękna.

      Usuń
    2. Damo, sama wiecznie z tym g... walczę. Z wstawianiem banerków znaczy. Tylko nie mów nikomu, że to Kurnik.

      Usuń
  10. ja już mówiłam dwa posty nazad- dac ruciance HASŁO :)
    ona rozkminia i znaduje fajne posty

    OdpowiedzUsuń
  11. Hanuś i Mikuś- trzymam kciuki za Was i najbliższych ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki Dziefczynki,trzymamy się, nie mamy innego wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hanuś piękne dzięki za tulipanki, są prześliczne :)
    Moc życzliwości i ciepłych myśli dla Ciebie i Miki, trzymajcie się dziewczyny ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Marii już na FB winszowałam, ale Rabarbarze teraz powinszuję- Spełnienia Marzeń, Kurko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie banerek już wisi, zmniejszyłam go ciut!
    Mika, Hana myśli serdeczne przesyłam i dla chorych życzenia powrotu do zdrowia, tylko tyle mogę

    OdpowiedzUsuń
  16. Idę już do wyrka, bo mi czegoś zimno. Dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Cały czas ślemy zdrowotne energie.
      Mika,Hana przytulam.

      Usuń
  18. Trzymajta się Prezeski i Kurki, jutro będzie lepiej.
    Dobrej nocy wszystkim życzę, idę spać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bez wzgledu na to, jakie plagi Was dotknely, moje Kochane Prezesowe, niech szybko znkaja, a Wy wracajcie zdrowe i z jeszcze wieksza energia.
    Na fb moge probowac razem z Wami administrowac, jesli jeszcze jest taka potrzeba. Z tym, ze nie powinno byc tych kierowniczek za duzo, bo gdzie ku...rek szesc, tam balagan. Jedna prezes i dwie zastepce to optymalna ilosc. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymaj sie Hano, trzymaj sie Miko!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hano i Miko - ściskam kciuki i ściskam Was ! Oby wszystko było dobrze !!
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam szanowne Kurencje. Niech wszelkie dobre duchy będą z Wami i szczególna opieką otoczą nasze Prezeski.
    Słońce się przebija przez chmury, 11 stopni, wieje wiatr i przegania smog.
    Dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam kciuki, Hano, Miko :**
    A solenizantkom - jubilatkom dużo wszystkiego najlepszego :) Marijo, Rabarbaro, całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czołgiem Kurejry,pogoda wariuje, sercowcy i ciśnieniowcy źle się czują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś haniebnie zaspałam, może to z powodu tej pogody...

      Usuń
  25. Kurki, u nas pochmurnie i wietrznie. Aura jakaś taka...
    Przyjęłam, że Rucianka kierowniczkom fejsbuka.
    Prezesowe moje:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie.Tylko zastępuję Hanę w czasie nieobecności.
      Ale może przyjdziecie gdaknąć coś na stronce?

      Usuń
    2. Przyłażę, lubię, a jeszcze i gdaknę!

      Usuń
  26. Dziędobry, glizdowato u nas dziś !
    ╚═( ͡° ͜ʖ ͡°)═╝
    ╚═(███)═╝
    ╚═(███)═╝
    .╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    .╚═(███)═╝
    ╚═(███)═╝
    .╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    .╚═(███)═╝
    ╚═(███)═╝
    ╚═(███)═╝
    .╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    .╚═(███)═╝
    ╚═(███)═╝
    ╚═(███)═╝
    .╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    .╚═(███)═╝
    ╚═(███)═╝
    ╚═(███)═╝ .
    ╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    .╚═(███)═╝
    ╚═(███)═╝
    ╚═(███)═╝
    .╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, widzę, Ewa, że już umisz. :)))

      Usuń
    2. Ewo, zdolna bestia z Ciebie :)))

      Usuń
    3. Mondrość z Was, Zdolne Bestie, na mnie spłynęla wartkim strumieniem :)

      Usuń
    4. Ewa, nie wejdź chociaż na tę glizdę!

      Usuń
    5. Mika, ta glizda jest autorstwa Gosianki, ja ją skopiowałam (osz chaliera, dopiero się kapłam, że bez zgody Autora :( Gosiu WYBACZYSZ ???

      Usuń
  27. Czołgiem Kureiry. Jestem, wprawdzie tylko w połowie, ale jestem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Omamuniu, Ewa, alem się przestraszyła! Myślałam, że komp mi się zepsuł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry niech będzie! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    2. Hrehrehre, ja też tak pomyślałam.

      Usuń
    3. Ale śmiesznoty, fajne, pogoda się psuje, a ja znów muszę wyjść.

      Usuń
  29. PrezesKury i Kurniku cały, niech każdy kolejny dzień będzie lepszy od poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
  30. Rucianko,
    może przyda się na stronę:
    http://ksiazki.wp.pl/tytul,Anioly-ze-szkoly-czyli-naucz-sie-kochac-i-szanowac-zwierzeta,wid,21413,wiadomosc.html
    To ogólnopolski projekt, wspierany przez MEN, skierowany do szkół podstawowych i gimnazjalnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,dzięki Ksan, zapiszę sobie.
      Bardziej doświadczone Dziefczyny, radzą żeby raz lub dwa dziennie wrzucać.
      Bo niektórzy mogą się wkurzyć i nas wyłączyć jako spam.

      Usuń
    2. Mamy też własny projekt bajek edukacyjnych.
      Hano, co Ty na to żeby zaprezentować Twoje rysunki i bajki Dziewczyn?
      To będzie nasze,niepowtarzalne.

      Usuń
    3. Ok :) Buszuję teraz i śledzę tę akcję, rozwija się, w dzieciarni nadzieja !

      Usuń
    4. Rucianko, z bajkami z kalendarza ostrożnie,trzeba jakieś zmiany wprowadzić, /imiona zaszyfrować ?/, aby chronić Kurnik. Wystarczy wklepać Freta Garbo i jak myślisz, co wyskoczy ?

      Usuń
    5. Wiem, dlatego piszę o tym.
      Korekty mogą dokonać tylko autorki.
      Ksan,jak ktoś sprytny, to znajdzie Kurnik.

      Usuń
    6. Wiem, niestety, ale teraz to takie proste, wręcz podane na talerzu...

      Usuń
  31. Trzymajcie się, dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mam nic przeciewko zamieszczaniu bajek, tylko żeby jakieś sępy się nie zleciały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hano, pisałam już wyżej, że wystarczy wpisać w google imiona piesków, np. Freta Garbo i wyskakuje wiadomy adres. A Kurnik, a miał być pod ochroną, tak ?

      Usuń
    2. * A Kurnik miał być pod ochroną, tak ?

      Usuń
    3. Wklejaniem z Netu daleko nie zajedziemy, znudzimy i pójdą sobie.

      Usuń
    4. Nie neguję pomysłu z bajkami, o Bezpieczny Kurnik mi szło...

      Usuń
  33. Na fb się nie znam, ale wstawiłam banerek na bloga.
    JESTEM ZA!
    Dziękuję Wam Kurki za tą wspaniałą inicjatywę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Za późno, Damakier dała bajkę z linkami do Kurnika. tego i tak nie da się uniknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy w sposób miły ale stanowczy odpierać ewentualne ataki.
      W sumie, do Kurnika też każdy może wejść z drogi.
      Damy radę.

      Usuń
  35. Najlepsze życzenia dla Marijii Rabarbary- mojej Kumy :))) Niech Wam zawsze słoneczko świeci ! A Hanie i Mice równie ciepłe uściski ! Trochę mnie mniej , bo rehabilitację uskuteczniam, a to jeździć trzeba 20 km w te i nazad i trochę czasu brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo jak dobrze BDB,że Cię mam:)Wysłałam dziś do południa obiecaną orzechówkę.Teoretycznie jutro powinnaś dostać:)

      Usuń
    2. Oooooo, jak to miło :) !To teoretycznie jutro będzie degustato-konsumato :))) Pozdrawiamy z Księżniczką :)

      Usuń
    3. Dziękujemy z Pandą:)No nie wiem czy orzechówka będzie smakowała.Robię ją raczej pod kątem żołądkowym co nie znaczy,że czasami nie można sobie dla kurażu...

      Usuń
  36. Hano i Miko trzymajta się żerdzi a będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten bażant to normalna kura domowa tyle, że bardzo pastelowa ;). A że facet, to daje się wodzić przez żołądek. Śliczne zdjecia ! KolKa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny, bardzo je lubię. Szykuj fotel dla Stefana, jutro wpadnie na kawę i ciasteczka. Pojutrze przenocuje.

      Usuń
  38. KolKa, to Dzika Kura! Boski Stefan!

    OdpowiedzUsuń
  39. co na to Boski Ognio? KolKa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płonie,oby rosołu nie zapragnął.

      Usuń
    2. Boski Ognio szykuje wystawę i nie ma głowy do prozy życia.

      Usuń
  40. Ale Ci zazdroszcze Hana!!!! nie zazdraszczam, bo do tego slowa jeszcze sie nie przyzwyczailam, ZAZDROSZCZE! nie mowilam, ze go udomowisz! pilnuj tego slicznoty, jaki on piekny...jakie kolory, co za ogon ..a gdzie Twoje inne zwierzaczki, co one na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażyna, nie próbowałam nawet go oswajać, wręcz przeciwnie! Szedł za mną, bo dzisiaj późno sypałam do karmnika, widocznie już nie strzymał. Mało trupem nie padłam, tego się nie spodziewałam. On się sprytnie chowa w iglakach, tych płożących się po ziemi. Pieski go czują, ale nie wejdą pod spód, nawet Wałek. Tylko latają dookoła. Kiedy wychodzę z domu sama, on się ujawnia. Inaczej nie. Ognio też widocznie nie wzbudza zaufania, hrehre. Teraz go nie ma. Najadł się i sobie poszedł.

      Usuń
    2. Grazynko - zazdraszczac to czasownik ciagly (ciagnacy sie, rhehre) , zazdroscic - jednorazowy ;P

      Usuń
    3. Hana, proponuję całą definicję wpisać do kuromowy.

      Usuń
    4. No to teraz jakos mi bedzie latwiej z tym czasownikiem...musze przyznac, ze brzmi na ciagly!

      Usuń
    5. Zazdraszczam kuraka i już! :))

      Usuń
  41. Taki elegancki i uczesany, musisz mu pazureiry strzelić na czerwono pod kolor łoka.
    Pantera będzie zachwycona.
    Kubraczek też by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  42. Hano ale z Ciebie jest niezła Kura:-)))tak Stefanowi w głowie zawróciłaś:-)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Matko, jaki piękny. Każde pióreczko widać dokładnie ! Normalnie się oswoił z Tobom Hanuś :) Pies na Kury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piórka wygładzone i lśniące, wygląda na zdrowego młodzieńca.

      Usuń
    2. A zwróć uwagę, jak on na Niom patrzy !

      Usuń
    3. oj paczy paczy...ale bedzie ;)))

      Usuń
    4. Hana, pilnuj i Ognio, i Stefana, bo pióra poleco, jak sie chłopaki o Twe względy bendo dobijać !

      Usuń
    5. Ognio nie przepada za słonecznikiem w takich ilościach.

      Usuń
    6. to sie okaze...moze teraz wyjsc na to, ze to jego ulubione pozywienie. TERAZ. i koniecznie porozrucane po gumnie....

      Usuń
  44. Marii i Barbarze wszystkiego najlepszego, duzo zdrowka i milego gdakania w Kurniku:)

    Hanus, Mika, trzymajcie sie dziewczyny, a wszystko co zle, precz!
    Stefan jest cudny i mozna go oglosic Krolem Kurnika - cudny jest i podobny jest do kurki z pastelowego kurnika, a moze ladniejszy hrehre. Hana, ja rozumiem, ze Ognio oszalal na Twoim punkcie ale zeby bazanta zbalamucic, Ty musisz miec moc:)))))

    OdpowiedzUsuń
  45. Trzymajcie się i już ! Wprawdzie nie znam szczegółów bo za rzadko wpadam do kurnika ale szczerze Wam kibicuję a zwłaszcza Hanie ( bo tylko ją znam osobiście stąd to "zwłaszcza" :-) ). No i Ognio też osobiście. Ale kiedy go poznałam miał inaczej na "ksywkę". Piękne ptaszysko. Dobry do "haftowania" na poduszkę. Pozdrawiam szfystkie kury.

    OdpowiedzUsuń
  46. A na fejsie to pod jakim adresem albo nazwą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź przez baner.Jest na górze strony, po prawej.

      Usuń
    2. Dzięki dobra kobieto! Juz polubiłam :-)

      Usuń
  47. Czołgiem Lilianko! Ksywki się zmieniajo wraz z latami:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ja też miałam wiele. Czołgiem Hano vel Rareczko ( to tez ładna ksywka :-) )

      Usuń
  48. Zajrzę wieczorkiem bo musze lecieć ( tylko na latarnie uważac ! )

    OdpowiedzUsuń
  49. Stefan jest najpiękniejszym facetem, jakiego widziałam!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeju, Hana, Stefan uroczy! Żeby tylko Ognio nie był zazdrosny...

    Do lipanków tęsknię. Przed chwilą w radiu pan zadzwoniwszy, powiedział, że widział kilkanaście lecących bocianów koło Wrocka! I tego się trzymajmy.

    Marijo, Rabarbaro - uściski, Kurki drogie, i rokendrolowego życia, jak mawia jeden z moich ulubieńców z Trójki. :)

    Hano i Miko, trzymajcie się i niech troski szybko przeminą.

    :****

    OdpowiedzUsuń
  51. Jolko, idę o każdy zakład, że to były żurawie. Ludzie w locie je mylą. Nagminnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś inaczej mają z szyjami.
      Czuję wiosnę w powietrzu, jak to dzisiaj powiedziałam głośno, to Mama spojrzała na mnie jak na szaloną.

      Usuń
    2. No i bociany nie latajo stadami. Przynajmniej nie u nas.

      Usuń
    3. Może i żurawie. Ja bym nie pomyliła, to i wzięłam informację za dobrą monetę. Tak czy siak, bociany czy żurawie, i tak wiosna już się czai. ;)

      Rucianko, ja też mam już jakieś wiosenne "przebłyski". Naparza u nas okropnie, wiatr i deszcz, wszystko naraz, ale ja i tak wiem swoje. Ty też wiedz - co dwie wiedzące, to nie jedna. I, wiadomo, jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale dwie... Nno! :)

      Usuń
    4. A, Hana, Ciebie też nie ubawił dowcip cytowany przeze mnie u Gosi? Ten o biologu?

      Usuń
    5. Jolko, zgadzam się. Na jaskółkę za gruba jestem. Ale słyszałam że pingwiny, to takie jaskółki, które utyły. Może być?

      Usuń
    6. Rucianko, z całym szaconkiem ale wśród wielu skojarzeń to z wiosną pingwin mi sie absolutnie nie kojarzy, brrr ( to już prędzej, JolkoM, z królikiem ;] )
      Barbara

      Usuń
    7. U nas dziś grad padał, i była tęcza, taka wielka i intensywna, jak nigdy latem. I w dodatku z drugiej strony była niż zwykle ! Jak wyjrzałam niechcąco przez okno, to aż zawyłam z zachwytu. Zanim złapałam za telefon, by fotkę szczelić, to prawie znikła. Ale mam, bladziutką już, ale mam :)

      Usuń
    8. Rucianko, już, już miałam się zgadzać na pingwina, ale mi Barbara oczy roztwarła - no dzie pingwin i wiosna! Czy Ty na pewno jesteś aż taka niesmukła? Wiesz, w tajemnicy Ci powiem, że ja też trochę ten tego przez zimę się zaokrągliłam, kurna. Bądźmy więc może takimi jaskółkami rubensowskimi, co? ;)

      Usuń
    9. Barbaro, czy Ty mówisz o TEM króliku? Bo jak tak, to jestem uratowana! Wierzę albowiem w ten dowcip, no, wierzę i już! :)

      Usuń
    10. Ewo, tęczy Ci zazdroszczę, gdyż tak tu dziś u nas ponuro było i jest, że naprawdę przydałby się jakiś rozbłysk kororowy. Chociaż słońce też się trochę pokazywało, nie powiem. Hm, może i tęcza była, ale kto by ją tam ujrzał, jak nosa z domu nie wyściubiłam poza niezbędnymi wyściubieniami szybkimi. :]

      Usuń
    11. JolkoM oraz Rucianko - przecież jaskółka co wiosnę czyni to WYPASIONA jaskółka jest, prawda:)?
      JolkoM, bo z TEM królikiem to chyba trochę jak u Gałczyńskiego : " Co to jest - stoi w stajni, uchem strzyże? Odpowiedż: fryzjer."
      Barbara

      Usuń
    12. Jeden pingwin zimy nie czyni.;)

      Usuń
    13. Rucianko - nie czyni, JEST zimą, brrr
      Barbara

      Usuń
    14. No, sorry, Rucianko, ale Barbara mą imaginacje poruszyła tem pingwinem nad wyraz i już teraz inaczej niż jak zimnego i zimowego pingwina Ciebie nie widzę. A to przecież niemożliwe jest, że takaś Ty zimowa. Ja Cię bardzo ciepło widzę, gorąco nawet. :)

      Usuń
    15. Barbaro, a więc to tak! Od razu podejrzewałam, że z tym królikiem to jakaś grubsza afera. I wszystko jasne: królik jest fryzjerem! Cały gąsior, no cały on!

      Usuń
    16. :)), ale może to tylko mysi królik :)?
      Barbara

      Usuń
    17. O nie, już myszy w to nie mieszajmy! :)


      PS. Pst! Ale że niby królik te myszy strzyże?

      Usuń
    18. Nie no, JolkoM ! myszy królika zjadły ! Ale może rzeczywiście pst?
      Barbara

      Usuń
    19. No właśnie! Mówiłam, żeby w to myszy nie mieszać! ;) Pst!

      Usuń
    20. JolkaM - zaokraglilas sie.... tiiiaaaa, 10 deko przybylo?
      siup za slup.... i pode biureczko (wstane z biureczkiem na grzbiecie chyba).
      Ja tam slyszalam od Gosianki, ze Ty wiotka leluja jestes.

      Usuń
  52. Stefan Pierwszy Piękny !!! A Hana to nadworny ( nagumny ?) fotograf !!! Cudne fotki ! Hano wszelkich talentów- szapo ba...

    OdpowiedzUsuń
  53. BDB, to nie było trudne, on mi siedział prawie na kolanach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO co? Mnie Bella prawie przewraca jak ubieram kurtałkę, bo myśli, że spacerek , a zdjęcia takie nie wychodzą ! :))) Ale mam tylko idiotkamerę:))) a o Ciebie trawka zielona ! :)))

      Usuń
  54. Stefan cud kurak! To Ci się trafił kumpel:) Co lubi jeść,że tak wiernie czeka ?

    OdpowiedzUsuń
  55. Dora, on jest pies na słonecznik.

    OdpowiedzUsuń
  56. Strona na FB i tytuł super,Banerka u siebie niestety nie dam, bom nie kumata jest i nie umiem... Od patrzenia na Stefana to aż dech zapiera!
    Wszystkiego dobrego Hana, Miko i oby wszystko dobrze się poukładało!

    OdpowiedzUsuń
  57. Hana - Stefan jest tak nieziemsko przystojny, ze chyba o tym wie, bo pieknie pozuje do fotosow. No to masz nastepnego psa ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Taaa, i teraz drżę, jakbym mało miała...

    OdpowiedzUsuń
  59. Nooo,to Ci się Hano adorator trafił!!!Cudnisty,Francja-elegancja,mucha nie siada i co tylko chceta na temat urody tego"faceta":)))
    Będzie teraz za Tobą łaził ino patrzeć jak i na kolana wskoczy a my mamy na stanie przecudnego...koguta:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orka - co do muchi, to zwizualizowalam - ze Stefan, zeby zrobil JESZCZE lepsze wrazenie, powinien byc ubrany w dyskretne muchie....rozmarzylam sie.....

      Usuń
  60. Stefan pewnie już śpi, trzeba mu jakiś piernacik podścielić, bo w nogi zimno. ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Rucianko, gdybym to ja wiedziała, gdzie on teraz się obraca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już jest Twój Stefan. Trzeba o niego dbać.
      Znałam kiedyś pliszkę, lub pliszka. Na wszelki wypadek nadałam uniwersalne imię- Radio.
      Radio urzędowało nad naszym oczkiem przez kilka sezonów.
      Miało troszkę uszkodzoną nóżkę, ale w chodzeniu to nie przeszkadzało. Bardzo fajny towarzyski ptaszek, nadawał cały czas i dygał.

      Usuń
    2. moze jaka dziuple mu wydlub, Hana, tamoj pode galezmi, wyluz materacykiem i dzwonek zawies, jak bedziesz miala interes do niego, znaczy slonecznik, to zadzwonisz, a on obcym nie bedzie przecieoptwieral...czuje, ze przechodze na druga strone absurdu...

      Usuń
    3. Nie,no Opakowana - spokojnie :)), po prostu lecisz Kubusiem Puchatkiem ;)))
      Barbara

      Usuń
  62. Hana ale masz cudniastego amanta :))
    Cud mniut malina!
    Piórek przypadkiem nie gubi? Jak byś coś znalazła, to jestem nie od tego żeby przygarnąć hehehe

    OdpowiedzUsuń
  63. Marija, pióra polecą, jak zjawi się konkurent do jakiejś pięknej kury!

    OdpowiedzUsuń
  64. Ooooooooo jaki piękny Stefan!!!!!!!!! Cudo.
    Też bym chciała takiego amanta. Dałabym jeść i to by wystarczyło żeby mnie wielbił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdaje sie, ze jak wyzerka dobra, to kazden amant okazuje sie taki sam...

      Usuń
  65. Ale przystojniak!W koncu tez Kurak, wiec do nasz pasuje.

    Hana, Mika, trzymajcie sie!

    W moim ogrodku kwitna krokusy i jakies inne kwiecie. W radio traba, ze temperatury sa marcowo-kwietniowe, ze cieplej o jakies 6 stopni, niz normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  66. Dziewczyny wszystkie, dzięki za ciepłe słowa i wsparcie. Mam nadzieję, że jakoś się wszystko unormuje.
    Bażant Stefan jest przepiękny i nieźle wypasiony:))) Piękne zdjęcia!
    Barbaro, zaległe, ale bardzo ciepłe życzenia radości, zdrowia i samych dobrych dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikus dbaj o siebie i o Psinke - serdecznosci:)

      Usuń
    2. Miko dziękuję :)).
      Jak Ty wytrzymujesz te dni ? bo skoro u mnie tak wieje i pogoda skacze jak szalona to co dopiero u Ciebie !
      Barbara

      Usuń
  67. Piękny on! Może mu jaką budkę na kurzej nodze ustawić?? Żeby tak bażantową sprowadził i dziecka to bys mogla jaką wolierę uszykować dla rodziny bażanciej. Zdjęcia w sam raz do rysowania ze zdjęcia, bardzo dokładne.

    OdpowiedzUsuń
  68. Łomatko, hurraaa! Mogę wchodzić na fb przez banerek! No chwała Wam Kurki przezdolne za to. Nie mam fb ale jak Młody Miś będzie miał ferie, to mu powiem co i jak. Pozdrawiam cały kurnik. Margolcia.

    OdpowiedzUsuń
  69. Przysnęłam Kureiry. Cały dzień głowa mnie bolała i w końcu wygrała. Chyba dalej pójdę spać.

    OdpowiedzUsuń
  70. A ja spać nie pójdę jeszcze:)
    Śliczny jest Stefan! Te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  71. A czy Stefan wydaje z siebie glos, bo z tego co czytalam, to tak zaznacza swoje terytorium i zwoluje samiczki.
    Jak oswoisz bociana to sie chyba z Toba ozenie:)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to głos seksowny. Jak wrzaśnie znienacka, to może pęknąć guma od majtek. ;)

      Usuń
    2. Teraz nie ma majtej z gumka:)

      Rucianko, ja nie kce fb, Ty mi lepiej powiedz jak tam sie zarejestrowac cobym byla wiarygodna, a nie anonimus, bo nawet was polubic was nie moge, a lubie was bardzo:)

      Usuń
    3. po ciemku pisze, bo prund oszczedzam:))) stad te literowki

      Usuń
    4. Jak nie chcesz być na fb, to nie da się nas polubić.
      To chwila, nie musisz mieć konta na swoje imię i nazwisko.

      Usuń
    5. Rucianko powiem tak; google+, to tez wielka sciema na ktora sie nabralam. Wszystko chca o nas wiedziec, fb tez, jak i moja klasa, czy inne portale. Nie bede sie podszywala pod np. A. Kowalska, bo to nie o to chodzi. Jestem bardzo ostrozna podajac swoje dane, bo zdarzylo mi sie kilka razy, ze musialam tlumaczyc sie i prostowac np. informajce ktore mnie nie dotyczyly.
      Nie mam nic do ukrycia, ale nie chce sie obnazac na kazdym kroku.
      Zrobie liste, wysle listy do wiejskich kosciolow, bo w miastach to sie raczej nie sprawdzi.

      Usuń
    6. Ale wcale tego wszystkiego nie trzeba pisać! Chociaż potem Cię będzie co jakiś czas męczył pytaniami typu: do jakiej szkoły chodziłaś, Ty wcale nie musisz podawać tych informacji; w zasadzie wystarczy pseudonim wpisany w miejsce imienia i nazwiska.

      Usuń
    7. Ataner, trzymam Cię za słowo. Oświadczyny przyjęte.

      Usuń
    8. O, jesteś.
      Czy Stefan dzisiaj będzie na fb?

      Usuń
  72. ależ piękny ten Stefan!!! cudo :) mnie też łepetyna boli i oczy łzawią, smarkata coś się zrobiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  73. Dziewczyny, Stefan jest śliczny i mądry. Założył sobie konto na fejsie:))) Jakby kto nie wiedział...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalipso wiedza, wiedza. Tylko pogadac sie z nie da:)

      Usuń
  74. No nie, ożywiłam się trochę, a muszę sie rozłączyć, bo wichur robi cyrk z prundem. Już trzy razy rozłączył. Dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez burza i to z piorunami. Deszcz pada caly dzien, koszmar! Prund jeszcze jest.

      Usuń
  75. Jeszcze Was pośledzę z telefona, ale i tak pewnie padniecie zaruchno. Ja się wyspałam.

    OdpowiedzUsuń
  76. Nadzienie do pierogów, zupkę dla wnuczki i nowy wpis robiłam. Dajcie znać, jak Wam się znudzi Wiedeń.
    Nie umiem wkleić na swój blog banerka, gubię się po drodze.
    Chyba pójdę spać.
    Spokojnej nocy i kolorowych snów.

    OdpowiedzUsuń
  77. Ewa, Wiedeń w Twoim wydaniu jest cudny i się długo nie znudzi.
    Idę spać, chociaż nie wiem, czy zasnę. Stefan na FB zaskoczył mnie totalnie:)
    Dobranoc, Kureiry!

    OdpowiedzUsuń
  78. Dzień dobry :)
    chociaż nie wiem, bo noc cała wiało i wiało, teraz wieje i pada deszcz. Deszczu, owszem, chcę ale wiania nie :(
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  79. Dzień dobry! U nas wietrzysko, że hej!
    Stefan jest cudny, Stefano Bażantino:))) A tańczy?
    PS. Przemknęła mi przez głowę myśl o piórkach, bażanty zmieniają upierzenie jesienią, tylko nie wiadomo, czy wtedy będzie się kręcił przy gumnie. Ale, jakby co, ustąpię pierwszeństwa Marii, ona na pewno lepiej te piórka wykorzysta :)))

    OdpowiedzUsuń
  80. Dzień dobry.
    Haniebnie zaspałam, bo do późna czytałam i źle spałam, za oknem mokro, +9, wieje.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  81. Hejka Kurki! Mało się dzieje na fejsie.potrzebny tam większy ruch, komenty może jakis konkursik ze zdjęciami. Chyba każdej kurce przydało by się konto, nie musi być rzeczywiste, żeby to ruszyło.

    Czy ktoś wie gdzie się podziewa TG? Jakoś jej nie widzę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czołgiem,
      no właśnie, co z TG?
      Nie wszystkie Kury są przekonane do fb. Ja tez od niedawna.

      Usuń
    2. Czy któraś z Was wie jak technicznie robi się konkursy. Czy robi się wydarzenie?

      Usuń
    3. Jak mnie dzieciaczki dadzą to popatrze jak to się organizuje. Myślę o czym na zasadzie np. Piękny uśmiech pupila zeby przesyłać zdjęcia np uśmiechu psa lub kota i później zrobić głosowanie ( sondę). To chyba będzie jako wydarzenie. Nagrodą mógłby być portret pupila wykonany przez Hane lub jakis upominek dla pupila?

      Usuń
    4. Konkurs to dobry pomysł.

      Usuń
    5. http://socialpress.pl/2013/11/organizujesz-konkursy-na-facebooku-sprawdz-jak-dzialac-zgodnie-z-prawem-i-nowymi-zasadami/
      Chyba najprościej będzie utworzyć blog o tej samej nazwie co strona na fejsie i tu organizować konkursy i udostępniać na fejsie.

      Usuń
    6. Wstawiłam nowe wieści, może ktoś napisze coś w komentach.
      O sytuacji w jego mieście.
      Na razie, jak nie ma Hany.

      Usuń
  82. oezuu jaki on piękny ten Stefan
    mamy w Kurniku zamiast koguta bażanta :)
    i dumna jestem, ze dałaś mu na imię Stefan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale co psy na nowego kolegę ???

      Usuń
    2. ciiiiiiiiiiiiii, poza tym to konkurencja do renki i sercaHany. juz przewidujemy przepychanke Ognio ze Stefanem....

      apropo "ognio" - omskla mi sie literka "O" i jak zobaczylam "gnio" to mi sie przypomnialo, ze gdzies chyba widzialam recenzje jakichs knajp i obslugi klienta w nich i stalo napisane, ze w ktorejs knajpie, mozliwe, ze wloskiej, kelnerka okreslila jedno danie jako...GNIOTKI.
      umarnelam ze smiechu i nie moge sie od gniotkow opedzic ;))))) nawet jedlismy pare dni temu....

      Usuń
    3. Jest stonoga, to może być i storęka Hana. ;)

      Usuń
    4. Opakowana, GNIOTKI cudne :))! (swoją drogą - uwieeelbiammmm...) ale jak tak się zastanowić, to technologicznie nazwa uzasadniona ;))
      Barbara

      Usuń
  83. A ja dziś miałam w nocy koszmar. Brrrr...
    TG nie ma już od dłuższego czasu. I Orszulki. Gdzie one są?
    Nie wiem, jak się robi konkursy. Nie znam się na FB, bo za rzadko tam bywam. Rozumiem obiekcje Ataner.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orszulke gdzieś widzialam w komentach jakos nie dawno, ale TG to chyba ostatnio była jak pisała i jakimś powaznym przeziębienie i kotach p. Basi. Niedługo chyba jej moja czas wyprowadzki?

      Usuń
    2. Dzieki Kaliopso. To nie jest tak, ze nie chce, po prosty fb do mnie nie przemawia. Ostatnio skradziono moje dane osobowe i walcze z bankiem w ktorym mam konto. Koszmarrrrr!
      Wiec teraz jestem potrojnie ostrozna.

      Usuń